MilkShakey
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 31
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Np, dan bestel ik volgende keer toch 2 potten ^^Nee, helaas nog niet. Wij bestellen deze bij een zeer goede maar nogal veeleisende producent. Bij een dergelijk bedrijf is het helaas niet mogelijk om een andere verpakking erbij te nemen zonder meteen giga aantallen te moeten nemen.. Bij een kleinere producent zou dit wel kunnen maar die hebben moeite met de complexiteit in samenstelling..
Net weer getraint en nu dus 2 flinke scoops Anadraulic pump gebruikt, maar voelde er weer totaal helemaal niks van.Geen Extra Energie, geen pump geen focus niks.
Echt klote dit.. heb nog die hele pot staan en doet dus geen fl**ker met me maarja.
Ook de Magic EAA geprobeert. Heb 20 gram door me water gepleurt en onder het trainen gedronken en t*ring wat is dat spul goor zeg!
Zal next time wel klein beetje slimpie (Siroop) erdoorheen doen![]()
Zal ik de dosering Anadraulic pump nog meer ophogen of is dat gewoon niet gezond?
Zat nu aan de 2,5 scoop en doet gewoon niks.

ik hebr een maandje mee gedaan ongeveer.. 1200gram is al redelijk veel vind ik, zijn 40scheppen: train 4x per week, dus 11doseringen nodig per week, dus 3,5week kan ik er ongeveer mee doenDie muscle solution is trouwens wel snel op, is het niet mogelijk om iets grotere potten te maken
Maar het werkt wel lekker bij mij ^^
af en toe vergeet ik het wel eens op niet trainingsdagen en zit zo op ongeveer maandje 
topspul 
Ik zou WTF (what the freak), NOX pump of CRACK aanraden, mss helpen die wel bij je?
de reden dat je minder voelt bij anadraulic pump is dat er ook minder caffeïne in zit.. dat stuiterbal-effect komt vaak door een overdosis caffeïne.. daardoor ook de gewenning na een tijdje.. maar ja ik reageer ook op sommige pre wo supps slecht.. bvb white blood ofzo deed niet echt iets bij me..
magic EAA goor? ik vind het wel meevallen maar idd siroop ertussen zou mss wel helpen
ik zou niet zo hard verhogen, overdosis is nooit goed.. je zal mss meer voelen door 3scheppen maar das omdat je dan wel aan die overdosis cafeïne zit.. eventueel gwn losse cafeïne tabs kopen dan mss?
ik hebr een maandje mee gedaan ongeveer.. 1200gram is al redelijk veel vind ik, zijn 40scheppen: train 4x per week, dus 11doseringen nodig per week, dus 3,5week kan ik er ongeveer mee doenaf en toe vergeet ik het wel eens op niet trainingsdagen en zit zo op ongeveer maandje
het werkt ook lekker bij mijtopspul
![]()
Caffeine caps heb ik. Wat is een beetje een gezond aantal? 200mg stuk.net mijn pakketje protein superdeal ontvangen
wat me opvalt is dat je maar een scoop moet gebruiken die gelijk staat aan 22 gram, kan je ook 2 scoops gebruiken zodat je aan 40 gram kunt zitte? (dit was het geval bij xxl whey)![]()

Net ontvangen de samples, is het net zoals gewone whey. Gewoon opstaan en voor/na trainen nemen?
Iig wederom bedankt voor deze service!

ik hebr een maandje mee gedaan ongeveer.. 1200gram is al redelijk veel vind ik, zijn 40scheppen: train 4x per week, dus 11doseringen nodig per week, dus 3,5week kan ik er ongeveer mee doenaf en toe vergeet ik het wel eens op niet trainingsdagen en zit zo op ongeveer maandje
het werkt ook lekker bij mijtopspul
![]()

LoL, ik ong 2,5 week denk dat ik et een beetje te vaak genomen heb dan.
Btw de sampletjes zijn binnen net toen ik terug was van trainen ^^.
Berry was wel lekker, maar vraag me toch af waar de cookies and cream is daar had ik me juist op verheugd![]()

Wahahha, you lucky bastard.Net mijn envelop met samples ontvangen, super!
Ga er vanmiddag na trainen meteen eentje testen, en als het bevalt dan bevat de
volgende bestelling Whey Perfection!
---------- Toegevoegd om 13:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:58 ----------
Bij mij zit ie er wel bij. Blijkbaar alleen voor trouwe klanten.. J/K.![]()

top!De maten op de labels (1 scoop = 28gr) kloppen niet helemaal. Een volle scoop van de caseïne whey (constant muscle growth) bevat slechts 14gr wanneer je schept met de scoop die in de emmer zit, in plaats van 28gr zoals beschreven op de label.. In de emmer zit een blauwe, kegelvormig schepje.
Het lijkt me niet heel onverstandig om de scoops te gebruiken die je bijvoorbeeld in de isolate pot krijgt, aangezien niet iedereen een keukenweegschaal heeft en er dus een verkeerde maat op het label staat
Trouwens, samples binnentop!

Ook mijn samples binnen! Ruikt iniedergeval lekker zoet.
Strawberry Milkshake, Fresh Berry Milkshake, Chocolate Milkshake, Vanilla Milkshake.
Ben benieuwd!![]()

klein vraagje over fast diet jullie zeggen 2a3 capsules per dag 1 na het onbijt en 1 na de lunch evenueel op traningsdagen 1 45 min voor trainen op het potje staat 2 cap na het onbijt en 2 na de lunch wat is nu het beste alvast bedankt
LoL, ik ong 2,5 week denk dat ik et een beetje te vaak genomen heb dan.
Btw de sampletjes zijn binnen net toen ik terug was van trainen ^^.
Berry was wel lekker, maar vraag me toch af waar de cookies and cream is daar had ik me juist op verheugd![]()
Daar had je volgens mij juist om gevraagd.. ai ai.. Sorry
Hey bedankt voor je antwoordCafeïne caps heb ik. Wat is een beetje een gezond aantal? 200mg stuk.
ik zou zeggen, check even hoeveel mg er juist in die anadraulic pump zit en reken het dan zo uit tot je aan 200 mg (eerste keer) of aan 250 mg (als je bij 200mg niets voelde) zit..

eum 250mg gaat ook nog hoorik zou zeggen, check even hoeveel mg er juist in die anadraulic pump zit en reken het dan zo uit tot je aan 200 mg (eerste keer) of aan 250 mg (als je bij 200mg niets voelde) zit..
als je dan nog weinig merkt, kan je best zorgen dat je het op lege maag neemt (zelfde als bij die anadraulic pump) op een lege maag zullen producten zoals caffeïne e.d. een groter effect hebben
en your welcome![]()
(Nog niks gegeten)
Ik zou niet weten hoeveel Caffeine erin in Anadraulic pump zit. Naar mij weten staat het ook nergens erop. Sowiso niet veel, want daar promoten ze juist mee dat er weinig suikers, caffeine etc in zit.
Heb vanmorgen voor de fun een Caffeine cap ingenomen a 200mg, maar merkte er niks van(Nog niks gegeten)
Best apart, want ik drink nooit koffie of thee of energie drankjes etc dus je zou denken dat de Caffeine zou moeten aanslaan.![]()
mm vreemd! wat als je red bull drinkt of iets à la "burn shot"? merk je dan iets?