StevenG
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 123
Van Burn enz of de shotjes van Red bull voel ik me gewoon wat opgepept, maar word er niet hieper van of een flinke energie boost.
Op de Anadraulic Pump staat wel 1-3 Servings 15 min prior to workouts.
Misschien mezelf toch maar wagen aan 3 servings..![]()
3 Servings en 3 Caffeine pillen.
Edit: Ik heb nog 5 Crack samples, 2 Black cats samples & 1 sample van Nox Pump extreme, maar van die stomme Anadraulic Pump heb ik weer een hele pot gekocht, want had er wel vertrouwen in.
Edit2: Zit rond de 100.
Ik zou die anadraulic pump gwn uitpakken i.c.m. caffeïne dan, de goede stoffen in anadraulic pump zullen nog zeker hun werk doen, enkel stom dat je er minder van merkt langs de buitenkant, maar binnenin zal het zeker zijn werk wel doen
maar ja met je gewicht, idd 3 servings op nuchtere maag pakken Oh ja voor dopingcontrole:
het dopingreglement zegt dat men op wedstrijd niet meer dan 12 microgram cafeïne per milliliter urine mag hebben. Hoeveel cafeïne men mag innemen hangt af van persoon en is niet exact te bepalen (hangt af van verschillende factoren zoals, transpiratie, vochtopname, individueel metabolisme,...). Wetenschappelijke studies wijzen op een grens van ongeveer 6 mg cafeïne per kg lichaamsgewicht (hoewel velen tot 9 mg/kg kunnen innemen).
Dit betekend dat een persoon van 70kg tot ongeveer 420mg kan innemen zonder positief te zijn. (60kg : 360mg: 80kg : 480mg, 90kg : 540mg, 100kg : 600mg)
zou je als richtlijn kunnen pakken?
test eens een heel zakje crack, ben nieuwsgierig hoe je daarop reageert

ben goed voorzien dus.
Daar had je volgens mij juist om gevraagd.. ai ai.. Sorry

die ik ooit gehad heb.