AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Van Burn enz of de shotjes van Red bull voel ik me gewoon wat opgepept, maar word er niet hieper van of een flinke energie boost. :shake:

Op de Anadraulic Pump staat wel 1-3 Servings 15 min prior to workouts.
Misschien mezelf toch maar wagen aan 3 servings..:eek:

3 Servings en 3 Caffeine pillen. :jk::p

Edit: Ik heb nog 5 Crack samples, 2 Black cats samples & 1 sample van Nox Pump extreme, maar van die stomme Anadraulic Pump heb ik weer een hele pot gekocht, want had er wel vertrouwen in. :o

Edit2: Zit rond de 100.

Ik zou die anadraulic pump gwn uitpakken i.c.m. caffeïne dan, de goede stoffen in anadraulic pump zullen nog zeker hun werk doen, enkel stom dat je er minder van merkt langs de buitenkant, maar binnenin zal het zeker zijn werk wel doen :) maar ja met je gewicht, idd 3 servings op nuchtere maag pakken :thumbs: en dan naar gevoel toe 1-3 cafeïne tabs toevoegen..

Oh ja voor dopingcontrole:
het dopingreglement zegt dat men op wedstrijd niet meer dan 12 microgram cafeïne per milliliter urine mag hebben. Hoeveel cafeïne men mag innemen hangt af van persoon en is niet exact te bepalen (hangt af van verschillende factoren zoals, transpiratie, vochtopname, individueel metabolisme,...). Wetenschappelijke studies wijzen op een grens van ongeveer 6 mg cafeïne per kg lichaamsgewicht (hoewel velen tot 9 mg/kg kunnen innemen).

Dit betekend dat een persoon van 70kg tot ongeveer 420mg kan innemen zonder positief te zijn. (60kg : 360mg: 80kg : 480mg, 90kg : 540mg, 100kg : 600mg)

zou je als richtlijn kunnen pakken?

test eens een heel zakje crack, ben nieuwsgierig hoe je daarop reageert :cool:

Ik zou die anadraulic pump gwn uitpakken i.c.m. caffeïne dan, de goede stoffen in anadraulic pump zullen nog zeker hun werk doen, enkel stom dat je er minder van merkt langs de buitenkant, maar binnenin zal het zeker zijn werk wel doen :) maar ja met je gewicht, idd 3 servings op nuchtere maag pakken :thumbs: en dan naar gevoel toe 1-3 cafeïne tabs toevoegen..

Oh ja voor dopingcontrole:
het dopingreglement zegt dat men op wedstrijd niet meer dan 12 microgram cafeïne per milliliter urine mag hebben. Hoeveel cafeïne men mag innemen hangt af van persoon en is niet exact te bepalen (hangt af van verschillende factoren zoals, transpiratie, vochtopname, individueel metabolisme,...). Wetenschappelijke studies wijzen op een grens van ongeveer 6 mg cafeïne per kg lichaamsgewicht (hoewel velen tot 9 mg/kg kunnen innemen).

Dit betekend dat een persoon van 70kg tot ongeveer 420mg kan innemen zonder positief te zijn. (60kg : 360mg: 80kg : 480mg, 90kg : 540mg, 100kg : 600mg)

zou je als richtlijn kunnen pakken?

test eens een heel zakje crack, ben nieuwsgierig hoe je daarop reageert :cool:

Ja ik maak die Anadraulic pump ookwel gewoon op, want er zitten idd leuke stofjes in. Ik zal next time nog is alleen 3 servings proberen en anders doe ik 2 servings met 2 caffeine pillen of iets in die richting. (Ik experimenteer wel wat)

Ja zal snel crack is proberen ben benieuwd. Heb btw ook nog sample No-Xplode ;) ben goed voorzien dus.

Hey ik heb tweemaal Whey Xl bestelt en vroeg me af wnr het zou aankomen ref nr 105118 alvast bedankt

Hey ik heb tweemaal Whey Xl bestelt en vroeg me af wnr het zou aankomen ref nr 105118 alvast bedankt

laat me ff gokken voor je :rolleyes:
ik zie België staan, wsl heb je betaald met overschrijving dus ik gok 1-2werkdagen eer de overschrijving OK is (hangt af van bank tot bank) en dan 1dag verzending :) dus vanaf het moment dat je besteld hebt 2-3dagen erbij tellen (exclusief zondag)

Laatst bewerkt:
Binnen ;)

Nogmaals bedankt voor snelle levering!

Ja ik maak die Anadraulic pump ookwel gewoon op, want er zitten idd leuke stofjes in. Ik zal next time nog is alleen 3 servings proberen en anders doe ik 2 servings met 2 caffeine pillen of iets in die richting. (Ik experimenteer wel wat)

Ja zal snel crack is proberen ben benieuwd. Heb btw ook nog sample No-Xplode ;) ben goed voorzien dus.

laat het ff weten, gaat zeker goed komen :cool:
idd goed verzien :cool:

----------

Meen je niet!!!! Heb je geen Cookies gehad:headbang: Daar had je volgens mij juist om gevraagd.. ai ai.. Sorry:sad:

Geeft niet als ik weer whey moet halen bestel, ik wel gewoon cookies en cream want ik vond die berry ook goed te doen en vertrouw erop dat het met cookies en cream ook goed zit. :roflol:

zit echt een rotbeker bij waarvan de dop niet goed sluit :$
ik dacht ik vermeld het ff xd

Geeft niet als ik weer whey moet halen bestel, ik wel gewoon cookies en cream want ik vond die berry ook goed te doen en vertrouw erop dat het met cookies en cream ook goed zit. :roflol:

Cookies vind ik persoonlijk de beste " cookies smaak":meal: die ik ooit gehad heb. :cool: (niet alleen omdat het een product van ons is:D :D)

---------- Toegevoegd om 15:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:54 ----------

zit echt een rotbeker bij waarvan de dop niet goed sluit :$
ik dacht ik vermeld het ff xd

Zet het als je volgende keer bestelt even bij opmerking. Dan krijg je er een nieuwe bij..:cool:

---------- Toegevoegd om 15:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:56 ----------

Binnen ;)

Nogmaals bedankt voor snelle levering!

:thumbs:

Ja is bestelling uit belgie maar deze keer ging mn neef betalen omdat er ook 1 pot voor hem is en miss door andere bank duurt het langer? Want hij had verlede vrijdag betaalt en we zijn nu toch donderdag. Heb al eerder bestelt en het komt sneller aan normaal gezien. Of miss doordat hij via een andere bank deed duurt het langer dees keer?

Bedankt B en F voor de snelle levering van de whey perfection samples! Gister 4 uur gePM't en vandaag al in huis :up: . Heb wel een vraagje? Ligt de hoeveelheid concentraat in deze whey niet gewoon ontzettend hoog (>80%?) aangezien de hoeveelheid eiwitten per 100 gram niet echt hoog te noemen is?

Ja is bestelling uit belgie maar deze keer ging mn neef betalen omdat er ook 1 pot voor hem is en miss door andere bank duurt het langer? Want hij had verlede vrijdag betaalt en we zijn nu toch donderdag. Heb al eerder bestelt en het komt sneller aan normaal gezien. Of miss doordat hij via een andere bank deed duurt het langer dees keer?

Betaling is vanmorgen pas binnen idd en direct verzonden.

---------- Toegevoegd om 16:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:49 ----------

Bedankt B en F voor de snelle levering van de whey perfection samples! Gister 4 uur gePM't en vandaag al in huis :up: . Heb wel een vraagje? Ligt de hoeveelheid concentraat in deze whey niet gewoon ontzettend hoog (>80%?) aangezien de hoeveelheid eiwitten per 100 gram niet echt hoog te noemen is?

Jawel, het percentage Isolaat en Hydrolisaat is natuurlijk lager als het percentage Concetrate. Hier is op zich niets mis mee. Het eiwitgehalte is behoorlijk hoog en net zo hoog als bv Gold Standard van Optimum.

Hey B&F

Hebben jullie in jullie gamma van eiwitten ook iets die goed trekt op de XXL All day protein?

Super bedankt voor de samples.

Ik heb meteen de fresh berry geprobeert en ik moet bekennen LEKKERRRRRRRRRRRRRR

:D

Net Cookies & Cream sample gepakt. Tot mijn verbazing was het gewoon witte poeder.
Smaak: Subliem, echt heerlijk! Het smaakt naar het binnenste (witte) deel van een oreo koekje. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven