MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Whey Perfection:
5 lb/2270 gram (80 shakes!) voor 32,90 euro
10lb/4454 gram (160 shakes!) voor 54,90 euro
Dankje mooie prijzen ^^

---------- Toegevoegd om 19:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:05 ----------

Net Cookies & Cream sample gepakt. Tot mijn verbazing was het gewoon witte poeder.
Smaak: Subliem, echt heerlijk! Het smaakt naar het binnenste (witte) deel van een oreo koekje. :D
Grr, :fuu: :hamer: wrom had ik nou geen cookies and cream ^^

Dankje mooie prijzen ^^

---------- Toegevoegd om 19:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:05 ----------

Grr, :fuu: :hamer: wrom had ik nou geen cookies and cream ^^

Wat is het probleem, ik heb hem net toch voor je getest? :D
Maar serieus, je kunt bestellen. :thumbs:

Ja, als mijn potje gold whey "cookies and cream" en mijn andere aardbeien whey op zijn :P

Geeft niet als ik weer whey moet halen bestel, ik wel gewoon cookies en cream want ik vond die berry ook goed te doen en vertrouw erop dat het met cookies en cream ook goed zit. :roflol:

:thumb:Zekerrr!

---------- Toegevoegd om 19:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:40 ----------

Betaling is vanmorgen pas binnen idd en direct verzonden.

---------- Toegevoegd om 16:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:49 ----------

Heel erg bedankt nog een prettige avond

Jij bedankt voor je bestelling:)

---------- Toegevoegd om 19:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:41 ----------

Correct:D

Ik heb net de Whey perfection chocolate milkshake geprobeert..

t*ring dat is gewoon goed te zuipen!:) Normaal klok ik me whey altijd onwijs snel achterover, omdat ik het gewoon echt niet lekker vind, maar deze heb ik gewoon rustig met plezier (ja serieus) opgedronken! Meer als een lekker tussendoortje.. (Zit toch niet stiekem gewoon Mcdonalds milkshake poeder in hea?..)???

Maar jullie hebben Pure whey blend, Proteine Revolution, Exclusive whey etc etc Wat maakt deze zo speciaal en beter als de rest? Er zijn zoveel soorten whey dat ik echt niet weet waar ik kijken moet bij jullie eigen merk.

Wat bij mij wel voorop staat is veel eiwit en heel weinig KH & Vet.

Laatst bewerkt:
Is deze combo http://www.bodyenfitshop.nl/combi-voordeel/optimum-nutrition/optimum-big-size-total-protein-deal aan te raden qua kwaliteit? Ik zoek eiwit met lage koolhydraten en vetten, die ook voor het slapengaan gedronken kan worden.

Welke BCAA's zijn zo aan te raden?

En mag ik gewoon alle supplementen blijven nemen (Cellmass, NOX Xtreme en BCAA) door elkaar?

Op de kwaliteit van Optimum Nutrition valt heel weinig aan te merken:cool:

Qua BCAA's:
Puur Poeder is eigenlijk altijd de beste koop. De grootste hoeveelheid 100% zuivere bcaa's voor de laagste prijs. Nadeel is wel de smaak en mindere oplosbaarheid. Je kunt dan ook kiezen voor poeder met een smaakje BCAA Blast van SNI smaakt echt super, een aanrader.

Review BCAA Blast

Cellmass = je creatine
NOX = de Pre-workout

Deze combineren perfect samen NO+Energized+Creatine

De Optimum Combi bevat langzame en snelle whey

..en de BCAA's vlak voor de training.

Goed over nagedacht en allemaal aanvullend:thumbs:

Laatst bewerkt:
Wat milkshakey zegt. Wat is deze whey lekker te drinken niet normaal :D

Heb de strawberry getest na de training, aangezien dit me favoriete smaak is. 250ml melk in de mixer + de whey. Even mixen, wat direct al opviel geen schuim, klonten niks. Het ruikte iig heerlijk dus dat beloofde al wat. Ja hoor het beloofde zeker wat, heerlijke whey :heart:

Eerst volgende whey die ik ga bestellen wordt sowieso deze, top kwaliteit!

Wat milkshakey zegt. Wat is deze whey lekker te drinken niet normaal :D

Heb de strawberry getest na de training, aangezien dit me favoriete smaak is. 250ml melk in de mixer + de whey. Even mixen, wat direct al opviel geen schuim, klonten niks. Het ruikte iig heerlijk dus dat beloofde al wat. Ja hoor het beloofde zeker wat, heerlijke whey :heart:

Eerst volgende whey die ik ga bestellen wordt sowieso deze, top kwaliteit!

We zijn er ook heel blij mee:) Kan haast niet wachten tot ze binnenkomen:D

Op de kwaliteit van Optimum Nutrition valt heel weinig aan te merken:cool:

Qua BCAA's:
Puur Poeder is eigenlijk altijd de beste koop. De grootste hoeveelheid 100% zuivere bcaa's voor de laagste prijs. Nadeel is wel de smaak en mindere oplosbaarheid. Je kunt dan ook kiezen voor poeder met een smaakje BCAA Blast van SNI smaakt echt super, een aanrader.

Review BCAA Blast

Cellmass = je creatine
NOX = de Pre-workout

Deze combineren perfect samen NO+Energized+Creatine

De Optimum Combi bevat langzame en snelle whey

..en de BCAA's vlak voor de training.

Goed over nagedacht en allemaal aanvullend:thumbs:

Bedankt allemaal.

Dan komt er morgen bovenstaande bestelling naar je toe.

Is hierbij dextrose ook nog aan te raden voor vlak na de training of zit dat bij in de BCAA Blast?

En is er ook een mogelijkheid om NIET via DPD te laten versturen maar aangetekend via de Belgische Post? :)

Bedankt allemaal.

Dan komt er morgen bovenstaande bestelling naar je toe.

Is hierbij dextrose ook nog aan te raden voor vlak na de training of zit dat bij in de BCAA Blast?

En is er ook een mogelijkheid om NIET via DPD te laten versturen maar aangetekend via de Belgische Post? :)

Dank je:)
Er zit geen dextrose in de BCAA Blast. We hebben deze eventueel wel van Now Foods. We moeten via Nederland (TNT) versturen en deze werkt samen met de DPD in Belgie.. daar kan ik helaas niets aan doen. (kunnen we geen keuzes in aangeven)))

Dank je:)
Er zit geen dextrose in de BCAA Blast. We hebben deze eventueel wel van Now Foods. We moeten via Nederland (TNT) versturen en deze werkt samen met de DPD in Belgie.. daar kan ik helaas niets aan doen. (kunnen we geen keuzes in aangeven)))

Mag ik die dextrose samen met die BCAA Blast in één beker gooien en na de training opdrinken? En welke dosis van beide?

Mag ik die dextrose samen met die BCAA Blast in één beker gooien en na de training opdrinken? En welke dosis van beide?

Wat ik zou doen is 1 dosering voor de training en 1 dosering door je water gooien (Bidon @ 700ml) en drinken onder het trainen

Je kan ook een dosering voor je trainen nemen en na je trainen samen met Dextrose.

Dextrose gewoon door water gooien en daar staat voor (0,4gram x kilolichaamsgewicht) Ik doe persoonlijk niet meer als 20 gram.

Bedankt, duidelijk antwoord! :thumbs:

YES:) 40-60 gram Dextrose. 5-10 gram BCAA

---------- Toegevoegd om 23:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:28 ----------

Wat ik zou doen is 1 dosering voor de training en 1 dosering door je water gooien (Bidon @ 700ml) en drinken onder het trainen

Je kan ook een dosering voor je trainen nemen en na je trainen samen met Dextrose.

Dextrose gewoon door water gooien en daar staat voor (0,4gram x kilolichaamsgewicht) Ik doe persoonlijk niet meer als 20 gram.

Sorry, had je post even niet gezien;) Dank je:)

Wanneer komt trouwens de Whey Perfection binnen, of is dat nog niet bekend ?

Die cookies&cream smaak kijk ik naar uit. Ik heb ooit van PVL een cookies&cream gehad en dat was veruit de lekkerste whey die ik ooit gedronken heb. (ja hij was zelfs écht lekker op zich lol)

Ik heb zowel BCAA Blast als Magic EAA en vroeg me af of het teveel van het goede is als ik 1 dosering BCAA voor de training, 1 dosering BCAA tijdens de training en 1 dosering Magic EAA na de training neem?

Bedankt voor wederom de snelle dubbele levering deze week trouwens, en uiteraard voor het pillendoosje!

de naam lijkt ook wel op iets lekkers als 1 van de BEN&JERRY ijssmaakjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven