Arslan67
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Universal Micronized Creapure Creatine vs creatine van jullie merk?
Wat is het verschil en gebruik je de zelfde doseringen (oplaadfase en 5 gram per dag)??

Universal Micronized Creapure Creatine vs creatine van jullie merk?
Wat is het verschil en gebruik je de zelfde doseringen (oplaadfase en 5 gram per dag)??

Oplaadfase is 4x 5gram per dag.
Leon, ik zag dat de nieuwe Nr. 1 bij pre-workouts staat, is dit al een pre-workout of hoe zit het nu, kom er niet helemaal uit.![]()

Hallo B&F shop, ik had gister al met ene Ruud gemaild over ordernummer 355156 maar ik heb nog steeds niks gehoord..
Gr. Marcel.

Deze was nog niet binnen gekomen? Hij staat namelijk als afgeleverd in het systeem. Laat het mij weten en ik maak het direct in orde.
-Leon
Wel binnengekomen maar helaas niet op mijn adres.
De handtekening die track & trace laat zien lijkt ook nog niet eens op de mijne.
Post nl doet er niks aan tot jullie hen benaderen werd mij gezegd, wel hebben ze alvast een dossier geopend met nummer 596555 waar jullie aan kunnen referen.
Anders stuur mij alvast dezelfde bestelling onder rembours dan heb ik die morgen in ieder geval en wat er met die andere bestelling gebeurd zien we dan wel?
M.

Onderzoek is gestart. Heb contact gehad met de TNT. Ik zal je bestelling nog een keer versturen.
-Leon

Onderzoek is gestart. Heb contact gehad met de TNT. Ik zal je bestelling nog een keer versturen.
-Leon

Wat is nou het verschil tussen Whey Perfection en Protein Perfection?
En: Er staat als weekaanbieding 24 sachets voor 14,90, maar ook: 40 doseringen voor 14,90, hoe moet ik dit zien?
Graag gedaan, jij ook ontzettend bedankt voor je bestelling!
Skyblazer, soms zijn supplementen ook veel te lekker en ook ontzettend goed voor je herstel, dusja, dan wil het wel snel gaan he!Net nog snel last minute bestelling gedaan. Dacht dat ik nog wel genoeg voor een week had maar gaat altijd sneller dan je denkt![]()
Bedankt voor je bestelling, deze heb je vandaag tussen 13:30 - 17:30 zelfs in huis!Beadnkt voor je bestelling newinthegame!! Gisteravond was het druk, hektisch maar gelukkig hebben we alle bestellingen eruit gekregen. Ook jij hebt je pakket vandaag!bestelling geplaats om 21.59 kijken of jullie die nog de deur uitkrijgen vandaag haha ( niet rieeel van me natuurlijk maar maak ook een grapje)
sorry van de kleine bestelling maar voor die prijs kan ik mooi kijken wat D3 doet hah
ook nog egt dus haha, 21.59 geplaatst 22.00 verzonden

Jij ook bedankt voor je bestelling, vandaag in huis!Jullie zijn echt fanatiek zeg, mijn bestelling ook alhaha

Klopt, het is een product met meerdere ingredienten wat het goed maakt om op elk tijdstip te nemen. Dat kan als creatine product, ook als pre-workout en zelfs als postworkout. 1 dosering per dag is al voldoende voor verbluffend resultaat! Hieronder even een citaat van onze website, hoe je de Nr1 het beste kan gebruiken.Misschien dat dit al gevraagd/aangegeven is hoor maar ben eerlijk gezegd te lui om dit na te gaan. Dat nieuwe product '' Nr 1 '' van jullie staat momenteel zowel bovenaan bij de Creatine toppers als bij de Pre Workout toppers, vind ik persoonlijk best verwarrend want wat is het nou voor product?
Net weer wat leuke dingetjes besteld,![]()
Wat is nou het verschil tussen Whey Perfection en Protein Perfection?
En: Er staat als weekaanbieding 24 sachets voor 14,90, maar ook: 40 doseringen voor 14,90, hoe moet ik dit zien?
Wat Matijaz zegt. De Whey Perfection is kortweg gezegd een eiwitproduct met alleen maar snelle opneembare eiwitten. De Protein Perfection Mix bevat naast de snelle eiwitten ook langzame eiwitten. De 6 verschillende soorten eiwitten zorgen dus tot wel 7 uur spierherstel na inname.Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat
Protein Perfection mix is de eiwitmix met alle voordelen die eiwitten voor spiermassa kunnen bieden. De opname tijdstippen van de 6 beste eiwitbronnen varieren van ultra snel tot zeven uur na inname.
Alle info staat btw by de producten op hun site..