Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bestelling net binnen gekomen, snelle levering zoals altijd :thumbup:

Alleen de samples zijn vergeten. Had bij opmerkingen gevraagd of ipv de shakebeker er extra sample bij konden. Nu zat er in de doos wel de shakebeker maar 0 samples :p Ook het b&f t-shirt is vergeten.
ref: 357470

:orly: Gister besteld eind van middag, net binnen gekregen top hoor ! :yarly:

Whey,glutamine,bcaa :).
Jij ook bedankt!! :thumbs:
Bestelling net binnen gekomen, snelle levering zoals altijd :thumbup:

Alleen de samples zijn vergeten. Had bij opmerkingen gevraagd of ipv de shakebeker er extra sample bij konden. Nu zat er in de doos wel de shakebeker maar 0 samples :p Ook het b&f t-shirt is vergeten.
ref: 357470
Skyblazer, mijn excuus hiervoor. Ik zag dat je in Heerenveen woont en niet een zover hier vandaan. Lijkt het je wat om deze zelf te komen ophalen? Dan kan ik je eventueel ook nog wel wat extra samples geven.

- Ralf

Skyblazer, mijn excuus hiervoor. Ik zag dat je in Heerenveen woont en niet een zover hier vandaan. Lijkt het je wat om deze zelf te komen ophalen? Dan kan ik je eventueel ook nog wel wat extra samples geven.

- Ralf

Ja kan wel langskomen zo, kan mooi combineren met boodschappen doen. Daarnaast is het eindelijk weer lekker fiets weer. Tot hoelaat zijn jullie aanwezig vandaag?

Ja kan wel langskomen zo, kan mooi combineren met boodschappen doen. Daarnaast is het eindelijk weer lekker fiets weer. Tot hoelaat zijn jullie aanwezig vandaag?
Tot 18.00 uur vandaag :) Mijn collega's zullen alles vast voor je klaarleggen.

- Ralf

B&F,

ik gebruik al een tijdje de whey perfection lemon ice, maar ik krijg steeds blauwe stukjes in mijn shake als het poeder in aanraking komt met het water. Het smaakt nog wel steeds hetzelfde maar het ziet er beetje raar uit, aangezien het een donkerblauwe kleur krijgt. Is dit normaal?

Tot 18.00 uur vandaag :) Mijn collega's zullen alles vast voor je klaarleggen.

- Ralf

Ik fiets dan zo jullie kant op :) Ondanks dat het maar 20-25min fietsen is bestel ik meestal via internet. Ben wel eens langsgeweest voor bestelling alleen fietst toch wat ongemakkelijk als je een grote zware doos achterop moet vast houden dat hele stuk :p:rolleyes:

Hoe lang zijn die vitamine D3 caps in de OP=OP aanbieding nog houdbaar?

B&F,

ik gebruik al een tijdje de whey perfection lemon ice, maar ik krijg steeds blauwe stukjes in mijn shake als het poeder in aanraking komt met het water. Het smaakt nog wel steeds hetzelfde maar het ziet er beetje raar uit, aangezien het een donkerblauwe kleur krijgt. Is dit normaal?

Had ik ook, is normaal volgens mij.
Misschien is dat wel de "ice" in Lemon ice.
Net zoals de bruine stukjes in cappuccino.

Ja in mijn aardbei zaten rode stukjes en in banaan heb ik het niet opgemerkt!

Ik meende dat de d3 1500iu plaats moest maken voor de d3 5000iu van eigen huismerk. Correct me if i'm wrong :)

En hoe lang zal deze ongeveer nog in de OP=OP aanbieding staan? Enig idee?

We hebben genoeg dus wel een paar weekjes:)

---------- Post toegevoegd Sat 25 Feb 2012 om 21:58 ----------

hey b&f, het zou wel top zijn moesten jullie iets soortgelijks als dit aan jullie assortiment toevoegen
http://www.youtube.com/watch?v=XDHwTGR0CTw
hopelijk komt er eens zoiets binnen :D

Hmmm, ziet er wel leuk uit. Ik geef de link even door intern en dan kunnen we zeker wel even kijken of we zoiets kunnen toevoegen. Thanks!:)

---------- Post toegevoegd Sat 25 Feb 2012 om 22:02 ----------

Had ik ook, is normaal volgens mij.
Misschien is dat wel de "ice" in Lemon ice.
Net zoals de bruine stukjes in cappuccino.

Ja, we krijgen straks ook een Coconut versie met schilfers in de Whey en Diet Eiwit. En stracciatella met van die puntjes.:):D

We hebben genoeg dus wel een paar weekjes:)

---------- Post toegevoegd Sat 25 Feb 2012 om 21:58 ----------

Hmmm, ziet er wel leuk uit. Ik geef de link even door intern en dan kunnen we zeker wel even kijken of we zoiets kunnen toevoegen. Thanks!:)

---------- Post toegevoegd Sat 25 Feb 2012 om 22:02 ----------

Ja, we krijgen straks ook een Coconut versie met schilfers in de Whey en Diet Eiwit. En stracciatella met van die puntjes.:):D

Ik wil er een:D

Ik meende dat de d3 1500iu plaats moest maken voor de d3 5000iu van eigen huismerk. Correct me if i'm wrong :)

Ja, althans plaat moeten maken. We krijgen straks de 5000 binnen inderdaad en hadden wel heel veel 1500 ingekocht, de ervaring is dan dat de 1500 iets minder gaat lopen dus vandaar even lekker scherp:D

---------- Post toegevoegd Sat 25 Feb 2012 om 22:04 ----------

Ja, zijn leuke dingen, wel een leuke uitbreiding inderdaad. Gaan we eens achteraan om te zien wat er allemaal kan. :)

Geen nieuwe isolaat smaken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven