XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
zodrek maar weer een bestelling plaatsen ;p
Zijn jullie eiwit pannenkoeken goed te gebruiken in een koolhydraat verminderend dieet?

ik ben eigenlijk opzoek naar een goeie BCAA product ik zie een hoop producten nu zag ik laatst deze: Nitro Amino FX Pro Series. Hun naam staat vaak wel bekend als overweldigende reclame waar ik vaak niet zoveel aandacht aan geef.

Heeft iemand ervaring met dit product?
Nitro Amino FX Pro Series

B&F,

Ik heb onlangs de sample pack van zowel isolaat perfection als micellar casein perfection gekocht. Echter ontbreken er smaken bij de micellar casein perfection en zit de smaak vanille er meerdere keren in ....

Verzenden jullie vandaag? Ik kreeg een mailtje dat mijn bestelling verzonden was.. ???

zodrek maar weer een bestelling plaatsen ;p
Zijn jullie eiwit pannenkoeken goed te gebruiken in een koolhydraat verminderend dieet?

Onze Eiwit Pannenkoeken bevat per 100 gram 24 gram carbs, dat is volgens mij het minst van allemaal. De koolhydraten zijn voornamelijk complex (havermeel) dus geen suikers! Prima dus:)

ik ben eigenlijk opzoek naar een goeie BCAA product ik zie een hoop producten nu zag ik laatst deze: Nitro Amino FX Pro Series. Hun naam staat vaak wel bekend als overweldigende reclame waar ik vaak niet zoveel aandacht aan geef.

Heeft iemand ervaring met dit product?
Nitro Amino FX Pro Series

Nitro FX is een goed product.:) Muscle Protect is denk ik een betere koop. Iets meer ingredienten en ook prijs-kwaliteit beter.:)

---------- Post toegevoegd Sun 26 Feb 2012 om 12:33 ----------

Wanneer is spirulina terug in voorraad?

We hadden verwacht al afgelopen week eigenlijk, ik ga dus echt uit van maandag of misschien dinsdag:)

---------- Post toegevoegd Sun 26 Feb 2012 om 12:34 ----------

Jahah:D Dat zijn lekkere smaken:)

---------- Post toegevoegd Sun 26 Feb 2012 om 12:35 ----------

Damn ! Net de smaken die ik voor ogen had :D dat gaan 4 verschillende potten van 4 kg worden denk ik :rolleyes:

We waren ook echt verrast door de sampling, allemaal zo lekker dat we alle vier de smaken wel moesten nemen:D

---------- Post toegevoegd Sun 26 Feb 2012 om 12:36 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Krijgen we in zowel Whey Perfection als Isolaat Perfection:D:zuip:

Nitro FX is een goed product.:) Muscle Protect is denk ik een betere koop. Iets meer ingredienten en ook prijs-kwaliteit beter.:)

---------- Post toegevoegd Sun 26 Feb 2012 om 12:33 ----------

B&F

ik vergeleek Ultra-Micronized BCAA poeder met Muscle Protect en ik zie idd dat Muscle protect wat completer is maar ik zie ook dat de 3 belangrijkste BCAA's ook in Ultra-Micronized BCAA poeder zitten.

Wat is eigenlijk HICA en HMB wat in Muscle protect zit? (ik las ergens iets met dat HMB de eiwithese ofzo verminderde of zoiets dergelijke..)

Doe mij ook maar zo'n mixxer :) Die is wel handig ..

ik zou nie kunnen kiezen denk ik, achja nog 4 weken tot ze uitkomen dus hopelijk genoeg bedenktijd :D

Gewoon een sampleboxje bestelen tegen die tijd :D

Vraag me af hoe anders nutella smaakt dan choco ;p

Dat probleem met een keuze maken heb ik nu dus ook.
Zit bijna aan het einde van mijn variety pack van whey perfection dus zal binnenkort een nieuwe bestelling moeten plaatsen.
Ik zit er serieus aan te denken om gewoon weer de variety pack te bestellen omdat ik niet kan kiezen en niet lang vast wil zitten aan 1 smaak.

wanneer denk je dat Creatinol-O-Phosphate geleverd zal worden en wat is de adviesprijs of zal er een lanseringsprijsje zijn :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven