Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thanks!, even wachten tot me whey op is en dan meteen bestellen :D

Groot gelijk!

Ik heb toevallig afgelopen week een nieuwe pot dymatize elite open gemaakt (2275gram) dus eerst moet die op! Maar qua smaak tipt het duurdere dymatize echt niet aan Whey Perfection.

Hoogst waarschijnlijk stap ik bij me volgende whey voorraad bestelling ook over op Whey Perfection. Ruim 10 euro goedkoper en veel beter van smaak terwijl Whey elite een "Award winning taste" heeft, maar gewoon niet tipt aan de echt zuivere gekozen smaak. Dan bestel ik wel gelijk de 4454 gram versie! :rolleyes:

Groot gelijk!

Ik heb toevallig afgelopen week een nieuwe pot dymatize elite open gemaakt (2275gram) dus eerst moet die op! Maar qua smaak tipt het duurdere dymatize echt niet aan Whey Perfection.

Hoogst waarschijnlijk stap ik bij me volgende whey voorraad bestelling ook over op Whey Perfection. Ruim 10 euro goedkoper en veel beter van smaak terwijl Whey elite een "Award winning taste" heeft, maar gewoon niet tipt aan de echt zuivere gekozen smaak. Dan bestel ik wel gelijk de 4454 gram versie! :rolleyes:

Hehe :D

Die prijs voor 4,4 kilo + die smaak :heart:

Voila, besteld zoals mij hier aangeraden :)

Leverbaar vanaf eind volgende week ;)

haha voel me net een stamgast van het bodyenfit topic! :lol:

(Allemaal toeval..:eyebrow:)

:thumbs:

---------- Toegevoegd om 09:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:44 ----------

Ik heb zowel BCAA Blast als Magic EAA en vroeg me af of het teveel van het goede is als ik 1 dosering BCAA voor de training, 1 dosering BCAA tijdens de training en 1 dosering Magic EAA na de training neem?

Bedankt voor wederom de snelle dubbele levering deze week trouwens, en uiteraard voor het pillendoosje!

Nee, dat vind ik niet. Ik zou 5 gram BCAA voor- en tijdens nemen en 10 gram EAA na.

---------- Toegevoegd om 09:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:47 ----------

Groot gelijk!

WOW:cool: Thanks!

---------- Toegevoegd om 09:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:49 ----------

Voila, besteld zoals mij hier aangeraden :)

Dank je:)

Klein vraagje: Ben van plan om 3*500gr BCAA's te kopen. Geld er dan enkel een bulkkorting op de 2*500 en betaal je de derde dus weer duurder, of zakt ook de derde van 22,90EUR naar 19,95?

Ik heb net Black Cats sample uitgeprobeerd. Merkte er tijdens de training niet zoveel van, maar daarna...(nu) heb ik zo'n high gevoel....erg vreemd, maar tis wel lekker :)

Net weer bestelling geplaats met ref 106694. Hoop dat jullie er wat samples van DRIVE en/of RPM bij kunnen doen. Wil deze al een tijdje samen stacken, maar vind het toch redelijk aan de prijs om het een keer te proberen. Mocht het in de smaak vallen dan zal de volgende bestelling weer snel volgen;)

---------- Toegevoegd om 16:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:43 ----------

Wow:eek: de bestelling was nog sneller verzonden dan dat ik had gepost!! Jullie zijn echt snel:p Neem aan dat het wel goed zit en anders zie ik het mrg wel.. Thnx:thumbs:

Ik heb net Black Cats sample uitgeprobeerd. Merkte er tijdens de training niet zoveel van, maar daarna...(nu) heb ik zo'n high gevoel....erg vreemd, maar tis wel lekker :)

Misschien iets eerder nemen.:D High:cool:

---------- Toegevoegd om 17:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:00 ----------

Net weer bestelling geplaats met ref 106694. Hoop dat jullie er wat samples van DRIVE en/of RPM bij kunnen doen. Wil deze al een tijdje samen stacken, maar vind het toch redelijk aan de prijs om het een keer te proberen. Mocht het in de smaak vallen dan zal de volgende bestelling weer snel volgen;)

---------- Toegevoegd om 16:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:43 ----------

Wow:eek: de bestelling was nog sneller verzonden dan dat ik had gepost!! Jullie zijn echt snel:p Neem aan dat het wel goed zit en anders zie ik het mrg wel.. Thnx:thumbs:

Ja, er staat even een beetje stress op. Druk en de TNT is vroeg. Morgen is de bestelling al in huis:)!!! Of de samples erbij zitten weet ik niet:dunno: omdat deze al ingepakt was..:cool:

Black Cats is volgens mij ook best wel goed..
In zo'n zakje zitten 2 doseringen dus ik weet niet of ik gewoon 2 goede dagen had of dat het door de Black cats kwam, misschien binnenkort even bestellen.. :)

Black Cats is volgens mij ook best wel goed..
In zo'n zakje zitten 2 doseringen dus ik weet niet of ik gewoon 2 goede dagen had of dat het door de Black cats kwam, misschien binnenkort even bestellen.. :)

Dat is altijd lastig te bepalen inderdaad, in welke mate....
We hebben er voldoende:D

Sample test #2: Chocolate.
Heerlijk, smaakt naar mijn mening zo goed als hetzelfde als de Chocolate milkshake van Syntha-6, wat zeer positief is, zeker als je de voedingswaardes naast elkaar legt!

Sample test #2: Chocolate.
Heerlijk, smaakt naar mijn mening zo goed als hetzelfde als de Chocolate milkshake van Syntha-6, wat zeer positief is, zeker als je de voedingswaardes naast elkaar legt!

Chocolate vond ik het beste! :thumb:

Fresh berry vond ik persoonlijk het minste & Vanilla vond ik ook erg lekker ondanks dat ik hem met water heb genomen was de slapheid minimaal.

Voormij nog steeds Chocolate op 1.

laat het ff weten, gaat zeker goed komen :cool:
idd goed verzien :cool:

Net 3 scoops Anadraulic pump + Caffeine pil.
Vandaag stond in het teken van Rug & Triceps en bij de eerste oefening had ik er best zinin. Kon niet wachte tot me partner opgerot was en ik weer naar me volgende setje kon. Het ging heel gemakkelijk en knalde lekker door, maar bij de 2e workout was dit alweer verdwenen en voelde ik de boost al niet meer. Verder staat alles wel lekker strak nog gewoon pompje niet extreem. (Half 5 voor het laatst gegeten & 15min voor training ingenomen) Caffeine pil uurtje voor training ingenomen.

Het kriebelt serieus om 4 scoops te nemen! :p

Magic EAA + 700ml water + Slimpie frambozen siroop = Lekker te zuipen!:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven