AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aminocapsules bevat natuurlijk veel meer aminozuren. :)

Aminozuur profiel per 100gram eiwit:
L-Alanine 2600mg
L-Arginine 2600mg
L-Asparginezuur 6300mg
L-Cysteine 300mg
L-Glutaminezuur 20000mg
L-Glycine 2400mg
L-Histidine 2700mg
L-Isoleucine 5400mg
L-Leucine 8200mg
L-Lysine 7300mg
L-Methionine 2500mg
L-Fenylalanine 4400mg
L-Proline 10100mg
L-Serine 5600mg
L-Threonine 4300mg
L-Tryptofaan 1100mg
L-Tyrosine 5600mg
L-Valine 6400mg

-Leon
ik vroeg me dit af omdat er bij de bcaa caps geen amino profiel stond, bedankt ! :)

b en f,

wat is een goede multivit?

Het gaat voornamelijk om vit d. Maar als ik toch vitaminen ga slikken dan wil ik liever een multi nemen ipv vit d3 solo.

Orange triad en animal pack vallen af.

capsules of poeder graag. Geen tablet.

Laatst bewerkt:
Ik ga naar mijn voeten krijgen straks als ons madam thuis komt van haar werk!

Mijn eerste echte bestelling is binnen gekomen vandaag en ik heb het combi pakket - Protein Perfection Stack - gekocht. Whey pot van 2.2kg en Casein van 1.5kg
Nu heb ik reeds een pot van een ander merk in gebruik (750gr) en die staat boven op de hangkasten in de keuken. Dit daar we helaas maar een kleine keuken/huis hebben.
Ik had al eens een opmerking gehad als onderwater-tip dat het eigenlijk geen zicht is zo een pot van 750gr boven op de kast. "Ja ik weet het maar er is geen plaats meer in de kasten dus het gaat niet anders ... was mijn antwoord". Case Closed ... me gusta.

Heb je die potten van 2.2kg gezien hoe groot die zijn! :eek: En dan te bedenken dat ik die van 4.5kg eerst wilde bestellen wegens goedkoper! Halleluja wat ben ik blij dat ik dat niet gedaan heb :p

Misschien toch ook maar best de maten van de potten vermelden op de website vanaf nu :D
Ik ga alvast op zoek naar een leuke doek die ik erover kan hangen om de wind wat te minderen :D

@xroninx

versier ze gewoon, plak er foto's van jullie samen op

vandaag mijn paketje binnen gekregen, aleen mn BCAA's caps zatten er niet in :(.
en er zat ook nog een grote deuk in mijn proteine shake pot .

Leon,

een maat van me heeft je vandaag een mail gestuurd mbt een incomplete bestelling.

Kun je dit e-mailtje van hem vandaag nog beantwoorden aub? Dan kan het missende onderdeel vandaag nog de deur uit.

Dank je wel!

ps. het onderwerp van zijn e-mail is: ref nr en klant nr.

Hopelijk kan dit vandaag nog worden opgepakt

Heb vandaag voor het eerst bij Bodyenfitshop besteld, en maar gelijk voor 110 euro. Heb bij de opmerkingen neergezet of er misschien een 2de sample noxi-pro bij zou kunnen ivm een vriend die het misschien zou willen kopen, dus ben benieuwd morgen:)

Ik heb jullie merk creapure en ik ga geen oplaadfase doen, kan ik in plaats van die oplaadfase 2x per dag 5 gram nemen? of is dat niet goed?? (eerste keer creatine voor mij :D)

Is het bij jullie bekend dat de shake beker pro afgeeft? De tekst vervaagt als ik aan het schudden ben, met als gevolg dat me hand blauw word. Vond het wel een grappig gezicht eigenlijk haha...
Het boeit me ook vrij weinig, zolang de binnenkant maar mooi schoon blijft.

Wel een top shaker trouwens! Sluit perfect af! Mocht die ooit breken of kwijt raken, koop ik zeker een nieuwe.

Ik heb jullie merk creapure en ik ga geen oplaadfase doen, kan ik in plaats van die oplaadfase 2x per dag 5 gram nemen? of is dat niet goed?? (eerste keer creatine voor mij :D)
3-4 gr per dag wordt aangeraden, max 5 gr. Meer is totaal niet nodig ;)

b en f,

wat is een goede multivit?

Het gaat voornamelijk om vit d. Maar als ik toch vitaminen ga slikken dan wil ik liever een multi nemen ipv vit d3 solo.

Orange triad en animal pack vallen af.

capsules of poeder graag. Geen tablet.

Ik zelf gebruik sport en vitaliteit. :)

Ik ga naar mijn voeten krijgen straks als ons madam thuis komt van haar werk!

Mijn eerste echte bestelling is binnen gekomen vandaag en ik heb het combi pakket - Protein Perfection Stack - gekocht. Whey pot van 2.2kg en Casein van 1.5kg
Nu heb ik reeds een pot van een ander merk in gebruik (750gr) en die staat boven op de hangkasten in de keuken. Dit daar we helaas maar een kleine keuken/huis hebben.
Ik had al eens een opmerking gehad als onderwater-tip dat het eigenlijk geen zicht is zo een pot van 750gr boven op de kast. "Ja ik weet het maar er is geen plaats meer in de kasten dus het gaat niet anders ... was mijn antwoord". Case Closed ... me gusta.

Heb je die potten van 2.2kg gezien hoe groot die zijn! :eek: En dan te bedenken dat ik die van 4.5kg eerst wilde bestellen wegens goedkoper! Halleluja wat ben ik blij dat ik dat niet gedaan heb :p

Misschien toch ook maar best de maten van de potten vermelden op de website vanaf nu :D
Ik ga alvast op zoek naar een leuke doek die ik erover kan hangen om de wind wat te minderen :D

@xroninx

versier ze gewoon, plak er foto's van jullie samen op

Haha, hier heb je vast een foto van mij. Net gemaakt, speciaal voor je pot. :)

Erik_Estrada_7.jpg

vandaag mijn paketje binnen gekregen, aleen mn BCAA's caps zatten er niet in :(.
en er zat ook nog een grote deuk in mijn proteine shake pot .

Oeps, dat is niet de bedoeling. Wat is je ref nummer? Heb gister wel wat BCAA's nagestuurd. Laat het mij weten. :)

Hopelijk kan dit vandaag nog worden opgepakt

Ik heb nog een keer gechecked, maar niks gekregen met dit onderwerp? Kan je hem vragen of hij hem nog een keer kan sturen? Misschien is deze in de spamfilter gekomen, want heb gister al mijn e-mail beantwoord. :)

Is het bij jullie bekend dat de shake beker pro afgeeft? De tekst vervaagt als ik aan het schudden ben, met als gevolg dat me hand blauw word. Vond het wel een grappig gezicht eigenlijk haha...
Het boeit me ook vrij weinig, zolang de binnenkant maar mooi schoon blijft.

Wel een top shaker trouwens! Sluit perfect af! Mocht die ooit breken of kwijt raken, koop ik zeker een nieuwe.

Ja helaas wel. We hebben direct een nieuwe batch laten maken en deze flink laten testen door de inpakkers. Gelukkig heeft deze alles doorstaan! :)

-Leon

Dexaprine is echt de shit, vetverbranding gaat nu 10x sneller terwijl ik nog het zelfde eet en nog geen cardio er bij doe:) train wel iedere dag 2 uur, cardio is niet echt mijn ding;)

echt top spul:D icm met Hard al helemaal goed, moet alleen wel 2 shirtjes meenemen want zweet me kapot:p

Moet ik 5gr creatine voor de training nemen of erna? En nog een vraag ik heb gehoord dat je met creatine veel vocht vast gaat houden, is het dan goed om elke keer de sauna in te duiken gaat dan het vocht eruit???? misschien domme vragen :P

Maar even nog een pot isolaat chocolate besteld. Berry blast niet te zuipen door me brinta heen s'ochtends :(. Dus die nemen we na de training :).

Dexaprine is echt de shit, vetverbranding gaat nu 10x sneller terwijl ik nog het zelfde eet en nog geen cardio er bij doe:) train wel iedere dag 2 uur, cardio is niet echt mijn ding;)

echt top spul:D icm met Hard al helemaal goed, moet alleen wel 2 shirtjes meenemen want zweet me kapot:p

Goed om te horen! Pas wel op met de Hard! en Dexaprine samen. Ze bevatten beide stimulanten. :)

Moet ik 5gr creatine voor de training nemen of erna? En nog een vraag ik heb gehoord dat je met creatine veel vocht vast gaat houden, is het dan goed om elke keer de sauna in te duiken gaat dan het vocht eruit???? misschien domme vragen :P

5 gram ervoor. :)

-Leon

Leon,

hij heeft je net weer gemaild.

Hopelijk ontvang je het dit keer wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven