Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vraagje!:

ben opzoek naar een goede Weigth Gainer als aanvulling op mijn voeding
eet nu dagelijks tot ik er letterlijk misselijk bij neerval:P maar ben toch opzoek naar net dat beetje meer!
wat zouden jullie mij adviseren??

Vraagje!:

ben opzoek naar een goede Weigth Gainer als aanvulling op mijn voeding
eet nu dagelijks tot ik er letterlijk misselijk bij neerval:P maar ben toch opzoek naar net dat beetje meer!
wat zouden jullie mij adviseren??

Mass & Muscle Een goede shake met Carbs & Eiwitten (en meer..) om toe te voegen aan je voeding. Om op een makkelijke en goede manier de inname van calorien omhoog te krijgen. 2-3 shakes per dag tussen de maaltijden.

bedankt voor de snelle reactie !

heb het zojuist besteld onder Referentie nummer: 106750

bedankt voor de hulp !

Heey,

ik heb nog wat TMC over, alleen zoek ik nu een 2e product voor extra pump/boost. Creatine hoeft er niet perse in te zitten, nadruk echt op de pump en het liefst ZONDER Caffeine! Ik dacht zelf aan No-explode NT of Opozine, alleen weet ik niet of hier caffeine in zit...?

Net bestelling binnen gehad met ref 106694 en zoals altijd weer lekker snel! Alleen zit wel heel m'n pot BCAA Blast aan de buitenkant vol met poeder. De dop zat helemaal losgedraaid, ondanks het plastic en bij het openmaken zat er wel een seal protection in de dop gedrukt, maar blijkbaar heeft die niet veel gedaan bij het tegenhouden van al mijn bcaa'tjes:mad: Maar goed.. er zullen geen kilo's verloren zijn, maar vond het wel vreemd dus dacht laat het toch even weten.

Heey,

ik heb nog wat TMC over, alleen zoek ik nu een 2e product voor extra pump/boost. Creatine hoeft er niet perse in te zitten, nadruk echt op de pump en het liefst ZONDER Caffeine! Ik dacht zelf aan No-explode NT of Opozine, alleen weet ik niet of hier caffeine in zit...?

Ja, deze bevatten caffeine. Als je dat niet wilt kun je ook de Hemorush overwegen.

---------- Toegevoegd om 13:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:36 ----------

Net bestelling binnen gehad met ref 106694 en zoals altijd weer lekker snel! Alleen zit wel heel m'n pot BCAA Blast aan de buitenkant vol met poeder. De dop zat helemaal losgedraaid, ondanks het plastic en bij het openmaken zat er wel een seal protection in de dop gedrukt, maar blijkbaar heeft die niet veel gedaan bij het tegenhouden van al mijn bcaa'tjes:mad: Maar goed.. er zullen geen kilo's verloren zijn, maar vond het wel vreemd dus dacht laat het toch even weten.

Dat noemen ze transportschade! Ik stuur je een pot na..

Gisteren mijn bestelling binnengekregen. Ik had bij opmerkingen vermeld dat de levering na 17h moest plaatsvinden omdat er anders niemand thuis zou zijn. toen ik om 16.30h thuiskwam vond ik een briefje dat er iemand langsgeweest was. Die bestelling heb ik niet meer voor het weekend dacht ik, maar 1 uur later komt de leverancier opnieuw langs om mijn pakket af te zetten. Snelle en goede service!

Gisteren mijn bestelling binnengekregen. Ik had bij opmerkingen vermeld dat de levering na 17h moest plaatsvinden omdat er anders niemand thuis zou zijn. toen ik om 16.30h thuiskwam vond ik een briefje dat er iemand langsgeweest was. Die bestelling heb ik niet meer voor het weekend dacht ik, maar 1 uur later komt de leverancier opnieuw langs om mijn pakket af te zetten. Snelle en goede service!

Mooi! en dank je voor het compliment:cool:

Bedankt voor de snelle reactie en voor de super service:thumbs: Heb het ook nog nooit eerder gehad en met potten zoals die van ON gold standard zit die sealed protection ook altijd goed op de pot geplakt, dus zou die dop los raken gebeurd er verder ook niks. Maar wederom top :bow: goed weekend

Net Xtend besteld, hoop dat ie vandaag nog opgestuurd kan worden zodat ik 't maandag thuis heb.

Ik heb vandaag de samples binnen gekregen. Echt een perfecte whey! Het viel me gelijk al op hoe fijn de poeder is. Helaas heb ik net vorige week ergens anders whey besteld. Als ik het daarmee vergelijk heeft deze meer eiwitten per 100g en geen aspertaam, voor dezelfde prijs. Dus volgende keer word't bodyenfit whey! (Y)

No problem. Ik bestel al meer dan een jaar bij jullie en nog nooit last mee gehad, itt een hoop andere shops. Best relaxed zo. Nog een goed weekend!

Jij ook een goed weekend:)

---------- Toegevoegd om 15:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:36 ----------

Ik heb vandaag de samples binnen gekregen. Echt een perfecte whey! Het viel me gelijk al op hoe fijn de poeder is. Helaas heb ik net vorige week ergens anders whey besteld. Als ik het daarmee vergelijk heeft deze meer eiwitten per 100g en geen aspertaam, voor dezelfde prijs. Dus volgende keer word't bodyenfit whey! (Y)

:thumbs:

Ik hou ook altijd mijn hart vast als ik een pot SizeOn bestel :D de deksels zijn echt deksels (:rolleyes:).

Net de Whey perfection 'chocolate milkshake' geprobeerd, maar wat een top smaak zeg!! Damn, jammer dat ik maar 1 zakje had:p Lost ook perfect op in water.. Ben zelf altijd een trouwe gebruiker van de gold standard 'vanilla', dus kan hem nergens mee vergelijken, maar weet wel dat ik binnenkort een nieuwe variant in huis heb:D

Edit: en de Nesquik voortaan in de supermarkt kan laten staan!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven