Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moet ik die dexaparine ook maar proberen heb beetje plato tijdens me cut

Laatst bewerkt:
Klein puntje van opbouwende kritiek op een verder uitstekende service.

Gisteren een kleine bestelling gedaan en bij het tweede kadootje niets aangegeven omdat ik omkom in de bekers enzo. Daarom bij de opmerkingen aangegeven dat ipv de beker ik graag dan een extra sample zou willen. Maar ik heb het idee dat de opmerkingen niet altijd gelezen worden, aangezien er niets bij zat. Komt volgens mij wel vaker voor. ;)

Klein puntje van opbouwende kritiek op een verder uitstekende service.

Gisteren een kleine bestelling gedaan en bij het tweede kadootje niets aangegeven omdat ik omkom in de bekers enzo. Daarom bij de opmerkingen aangegeven dat ipv de beker ik graag dan een extra sample zou willen. Maar ik heb het idee dat de opmerkingen niet altijd gelezen worden, aangezien er niets bij zat. Komt volgens mij wel vaker voor. ;)

Allereerst dank je voor de bestelling!:) Excuses inderdaad ivm de 2e sample die ze hadden moeten toevoegen!!!:rolleyes:

Ik heb zaterdag besteld en betaald (nr 357868), maar nog geen verzendbevestiging oid gehad?
Verwacht gewoon vandaag. Anders vanavond even bellen. Kan mijn collega het zo in orde maken. :)
-Leon
Net maar even gebeld, had namelijk nog niets ontvangen. Blijkt dat de order idd gewoon niet verwerkt was. Wordt vandaag alsnog gedaan. Komt dus allemaal goed ;) wel apart, normaal krijg je 3 minuten na het bestellen al de verzendbevestiging, nu dus pas na 5 dagen :P

Gister besteld voor 22.00 en op TNT staat dat mijn pakketje morgen tussen 10.30 en 13.00 aankomt? Meestal heb ik hem gelijk de dag erna.

Trouwens nog nooit eerder meegemaakt dus verder niks op aan te merken maar vond het een beetje vreemd.

Ref. nummer: 361566

Ja, daar zit wel iets verschil in inderdaad. Bij lactose intolerantie zou ik zelf voor de Isolaat gaan:)

Oke ga dan toch maar voor de isolaat en nog een vraagje, ik wil eigenlijk ook een weightgainer bestellen, zit te denken aan Optimum Nutrition Serious Mass ik heb dus last van lactose intolerantie zit er hier spul in waarvan ik aan de shitterij raak?:o

Heb vandaag voor het eerst bij Bodyenfitshop besteld, en maar gelijk voor 110 euro. Heb bij de opmerkingen neergezet of er misschien een 2de sample noxi-pro bij zou kunnen ivm een vriend die het misschien zou willen kopen, dus ben benieuwd morgen:)

Heldenwinkel, 2de sample noxipro zat erbij + nog een chocolate isolaat perfection sample!

Gister besteld voor 22.00 en op TNT staat dat mijn pakketje morgen tussen 10.30 en 13.00 aankomt? Meestal heb ik hem gelijk de dag erna.

Trouwens nog nooit eerder meegemaakt dus verder niks op aan te merken maar vond het een beetje vreemd.

Ref. nummer: 361566

Dagje vertraging bij de TNT denk ik. Hij is volgens de track n trace gister gewoon verstuurd. :) Anders maak ik het morgen direct in orde voor je. :)

Oke ga dan toch maar voor de isolaat en nog een vraagje, ik wil eigenlijk ook een weightgainer bestellen, zit te denken aan Optimum Nutrition Serious Mass ik heb dus last van lactose intolerantie zit er hier spul in waarvan ik aan de shitterij raak?:o

Ja, dan zou ik gewoon Isolaat Perfection en Ultra Fine oats nemen en je eigen gainer maken. :)

Net maar even gebeld, had namelijk nog niets ontvangen. Blijkt dat de order idd gewoon niet verwerkt was. Wordt vandaag alsnog gedaan. Komt dus allemaal goed ;) wel apart, normaal krijg je 3 minuten na het bestellen al de verzendbevestiging, nu dus pas na 5 dagen :P

Onze fout inderdaad, zal niet meer gebeuren. :)

Heldenwinkel, 2de sample noxipro zat erbij + nog een chocolate isolaat perfection sample!

Body En Fitshop, to the rescue! :)

-Leon

Pakket binnen! Ziet er allemaal weer in orde uit :) Er zit alleen een andere maatschep bij de whey perfection? Deze is wat meer in een kom-vorm en er staat op de ene kant "protein" en dan tot 20 gram. En aan de andere kant staat "carbohydrate" en dan tot 50 gram.

En man o man wat stinken die wrist wraps! Echt zon chemisch verf achtig luchtje. Kunnen die gewoon de wasmachine in? Ivm met het klittenband

Pakket binnen! Ziet er allemaal weer in orde uit :) Er zit alleen een andere maatschep bij de whey perfection? Deze is wat meer in een kom-vorm en er staat op de ene kant "protein" en dan tot 20 gram. En aan de andere kant staat "carbohydrate" en dan tot 50 gram.

En man o man wat stinken die wrist wraps! Echt zon chemisch verf achtig luchtje. Kunnen die gewoon de wasmachine in? Ivm met het klittenband

Klopt, nieuwe scoop inderdaad:) De wraps kun je gewoon wassen:)

passen die wrist wraps niet gewoon door de brievenbus?

Mooi, gaan ze meteen de machine in xd.

Jawel, maar een emmer whey en nog wat wordt moeilijk denk ;)

Haha sorry zo bedoelde ik het niet, ik wil zelf ook wristwraps bestellen dus vraag me af of deze door de brievenbus geleverd worden

Misc. Casein
Amino-capsules
Ursobolic
Magnificent

-Leon

Besteld :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven