AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag bestelling binnengekregen
2 Dymatize Super Amino 4800 2x 450 tabletten (Kassakorting van toepassing!) € 59,00 € 118,00
heb maar 1 x 2 x 450 tabletten gekregen, waarschijnlijk heeft een van jullie werknemers dit over het hoofd gezien.

Referentie nummer: 360764
& no extra samples of goodies bij een bestelling van over de 500 euro =(

Damn, vergeten hoe straf dexaprine is!!
Hard! is bijna op en heb nog een half potje dexaprine staan van vorig jaar.
Aangezien ik in de cut zit dacht ik terug te beginnen.
Vanmorgen een halve gepakt en 30min voor mijn training een halve gepakt.
Hart ging 100KM/u en ik stopte maar niet met zweten!!
Ik zal morgen maar braaf een halve pakken :D

Klein puntje, vind die nieuwe 'ronde' scoops minder fijn. Strijken lastiger af en in een bidon giet ik meer ernaast. Als ik iets in mijn shaker gooi valt er ook sneller iets naast. Had de oude gelukkig bewaard.

Klein puntje, vind die nieuwe 'ronde' scoops minder fijn. Strijken lastiger af en in een bidon giet ik meer ernaast. Als ik iets in mijn shaker gooi valt er ook sneller iets naast. Had de oude gelukkig bewaard.

Ben het helemaal met je eens. Ik gebruik momenteel ook de oude scoop.

Laatst bewerkt:
Vreemd, gisteren om rond 4u besteld, op post nl staat al sinds vanmorgen dat de zending al onderweg is maar hij komt morgen pas aan??

ik weet in ieder geval 1 ding zeker,
De volgende keer dat die FortiFX Proteinerepen ook nog eens in de aanbieding zijn, bestel ik meteen een doosje of 10:D

Vandaag bestelling binnengekregen
2 Dymatize Super Amino 4800 2x 450 tabletten (Kassakorting van toepassing!) € 59,00 € 118,00
heb maar 1 x 2 x 450 tabletten gekregen, waarschijnlijk heeft een van jullie werknemers dit over het hoofd gezien.

Referentie nummer: 360764
& no extra samples of goodies bij een bestelling van over de 500 euro =(

Excuses:o Regel ik direct voor je!!!!! :) Morgen in huis + goodies en samples. :)

---------- Post toegevoegd Thu 1 Mar 2012 om 19:10 ----------

Damn, vergeten hoe straf dexaprine is!!
Hard! is bijna op en heb nog een half potje dexaprine staan van vorig jaar.
Aangezien ik in de cut zit dacht ik terug te beginnen.
Vanmorgen een halve gepakt en 30min voor mijn training een halve gepakt.
Hart ging 100KM/u en ik stopte maar niet met zweten!!
Ik zal morgen maar braaf een halve pakken :D

Ja, daar kun je beste maar rustig mee beginnen:cool::D

---------- Post toegevoegd Thu 1 Mar 2012 om 19:11 ----------

Duidelijk, ga ik doorgeven en zorgen dat we straks de "oude" weer krijgen.:)

---------- Post toegevoegd Thu 1 Mar 2012 om 19:11 ----------

Vreemd, gisteren om rond 4u besteld, op post nl staat al sinds vanmorgen dat de zending al onderweg is maar hij komt morgen pas aan??

Vreemd, ik denk een dagje vertraging bij de Post vanwege een missortering of iets dergelijks:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Thu 1 Mar 2012 om 19:12 ----------

Ben het helemaal met je eens. Ik gebruik momenteel ook de oude scoop.

Ga ik achteraan!:)

---------- Post toegevoegd Thu 1 Mar 2012 om 19:12 ----------

ik weet in ieder geval 1 ding zeker,
De volgende keer dat die FortiFX Proteinerepen ook nog eens in de aanbieding zijn, bestel ik meteen een doosje of 10:D

Ok, dan niet aankomende week maar de week erop. Beloof ik bij deze!!:)

Excuses:o Regel ik direct voor je!!!!! :) Morgen in huis + goodies en samples. :)

Toppie :bow2:
Ze hadden waarschijnlijk haast met inpakken, had om half 10 s'avonds besteld ^^
Soms denk ik toch dat jullie de pakketjes eens moeten nazien xD vaak dat ze over iets lezen of zich vergissen.
Is ook voordeliger voor jullie dat jullie maar 1x moeten verzenden dan.

Vandaag besteld en een uur later al melding gekregen dat het verzonden was, dus normaal krijg ik het morgen wel binnen.

Wel een klein product-vraagje: in jullie multivit "Sport & Vitaliteit" zit 'maar' 400 IU vitamine D in terwijl toch vaak 2000-5000 IU wordt aangeraden. Waarom verhogen jullie dat niet significant? Wordt het supplement dan te duur of kanibaliseert het dan jullie verkoop van aparte vitamine D supps?

Edit: ik heb net trouwens nog apart wat vitamine D besteld.
Referentie-nummer van eerste bestelling is 362267, van tweede is 362526. Misschien kan je het nog samen verzenden en is het dan goedkoper voor jullie ofzo.. En gezien ik toch in totaal voor meer dan 50 EURO heb gekocht, kan je er wat extra samples in doen. :D

Laatst bewerkt:
was eigenlijk op zoek naar een ingredientenlijst van hard! waar bijstaat hoeveel mg er per stof inzit

Ook een bestelling gedaan, Referentie nummer: 362550
Ben vergeten bij opmerkingen dat een extra sample noxi welkom is...!

Zullen we eens zien of je met die Nr.1 hard gaat!

--------------------

Blijk dat ik echt moet gaan opletten die topservice van jullie verzenden alles wel heel snel! 1 minuutje....

Laatst bewerkt:
Toppie :bow2:
Ze hadden waarschijnlijk haast met inpakken, had om half 10 s'avonds besteld ^^
Soms denk ik toch dat jullie de pakketjes eens moeten nazien xD vaak dat ze over iets lezen of zich vergissen.
Is ook voordeliger voor jullie dat jullie maar 1x moeten verzenden dan.
Ik heb het voor je zojuist zelf via Ilco in orde gemaakt! Morgen in huis!:cool:
Vandaag besteld en een uur later al melding gekregen dat het verzonden was, dus normaal krijg ik het morgen wel binnen.

Wel een klein product-vraagje: in jullie multivit "Sport & Vitaliteit" zit 'maar' 400 IU vitamine D in terwijl toch vaak 2000-5000 IU wordt aangeraden. Waarom verhogen jullie dat niet significant? Wordt het supplement dan te duur of kanibaliseert het dan jullie verkoop van aparte vitamine D supps?

Edit: ik heb net trouwens nog apart wat vitamine D besteld.
Referentie-nummer van eerste bestelling is 362267, van tweede is 362526. Misschien kan je het nog samen verzenden en is het dan goedkoper voor jullie ofzo.. En gezien ik toch in totaal voor meer dan 50 EURO heb gekocht, kan je er wat extra samples in doen. :D
Helaas is deze al zo snel verzonden dat hij al in de vrachtwagen van de PostNL staat. Bedankt voor je order, morgen in huis!;)
was eigenlijk op zoek naar een ingredientenlijst van hard! waar bijstaat hoeveel mg er per stof inzit
Rondea, dit is eigenlijk de ingrediëntenlijst, uitgebreider kan ik het je helaas niet vertellen.
Ook een bestelling gedaan, Referentie nummer: 362550
Ben vergeten bij opmerkingen dat een extra sample noxi welkom is...!

Zullen we eens zien of je met die Nr.1 hard gaat!

--------------------

Blijk dat ik echt moet gaan opletten die topservice van jullie verzenden alles wel heel snel! 1 minuutje....
Bedankt voor je compliment!! Ik ga zorgen dat je het morgen hebt. :)

-Ralf

Ook een antwoord op mijn vitamine D vraag? :p

Vraagje: Hoeveel lactose zit er in 100 gr Lean Gain? Ik ben lactose-intolerant en zou Lean Gain willen gebruiken als ontbijt om tijd uit te sparen.

Welke multivit raden jullie aan? Opti-Men of Adams en waarom? Bedankt.

haha je hoeft het niet te beloven, ik zie het vanzelf wel gebeuren :p
Ik hou het trouw iedere week bij

Om 19.18 besteld en nog steeds geen verzendbericht!!!

Oh Apocalyps! De wereld vergaat!

ref: 362491

Kan niet wachten op die N.R.1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven