@ B&F is de optie om 3 potjes Ursobolic voor 29,90 te bestellen komen te ver vallen?
Ja voor nu even wel.

-Leon
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@ B&F is de optie om 3 potjes Ursobolic voor 29,90 te bestellen komen te ver vallen?

Wat is eigenlijk beter die amino caps of die bcaa caps?

Toen ik gisteravond zag dat Micellar Casein Perfection in de aanbieding zou komen, dacht ik dat ook de gewone verpakkingen in de aanbieding zouden komen(die van 4,5 kg), wat een teleurstelling echt echt jammer!![]()

leon weet jij toevallig ook hoeveel lactose erin caseine zit t.o.v isolaat en t.o.v perfection ?
want ik krijg van perfection wel acne namelijk, en zover ik weet van 1 caseine sample niet maargoed..

Poeh, dat weet ik niet helemaal precies. Ga ik even navragen voor je bij de producent!
Hele lichaam of alleen lever ?
-Leon

Mja Muscle protect ziet er super uit maar Kheb nu al 3 bekers mee nr de fitness.... Dus verkies eens een pil dan de drankjes. Dus dan toch amino caps?
Dagje vertraging bij de TNT denk ik. Hij is volgens de track n trace gister gewoon verstuurd.Anders maak ik het morgen direct in orde voor je.
![]()
Heb juist een roaccutane kuur beeindigd. Doe maar hele lichaam![]()

B&f, is waar dat als je whey opwarmt de eiwitwaarde verlaagt? Of is dit een mythe?

Ook mooi balen dat nu net Casein sachet in de weekaanbieding is, heb ik woensdag net besteld.;p Shit happens

Zou ik ook nog een verklaring kunnen krijgen waarom mijn pakketje er nog niet is?
Zie paar posts hier boven.

Wtf is er met mijn bestelling gebeurd? Snap er helemaal niks van, van Track & Trace.
Referentienr: 353455
Edit: Ophalen was bij Postkantoor, en na 4 dagen hebben ze het weer retourgezonden?
Wat is dit voor ongein. Normaal gesproken heb je zo'n 3 weken de tijd om het pakje op te halen.
Krijg ik vandaag de melding dat ik het op kan halen, en volgens Track & Trace is het allang retour gezonden.
Dat is inderdaad vreemd. Ik kan wel ff checken of het vanmiddag bij ons in de retourzendingen zit, maar normaal gesproken is het inderdaad 3 weken. Ik zou gewoon even langs gaan bij het postkantoor.
-Leon