- Waardering
- 513
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 1%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hmm jullie weten toch wel wat er ingegooid word? was benieuwd naar de hoeveelheid caffeine in preworkouts, niet dat het me iets uitmaakt, pure interesse
Vandaag besteld en een uur later al melding gekregen dat het verzonden was, dus normaal krijg ik het morgen wel binnen.
Wel een klein product-vraagje: in jullie multivit "Sport & Vitaliteit" zit 'maar' 400 IU vitamine D in terwijl toch vaak 2000-5000 IU wordt aangeraden. Waarom verhogen jullie dat niet significant? Wordt het supplement dan te duur of kanibaliseert het dan jullie verkoop van aparte vitamine D supps?
Edit: ik heb net trouwens nog apart wat vitamine D besteld.
Referentie-nummer van eerste bestelling is 362267, van tweede is 362526. Misschien kan je het nog samen verzenden en is het dan goedkoper voor jullie ofzo.. En gezien ik toch in totaal voor meer dan 50 EURO heb gekocht, kan je er wat extra samples in doen.![]()

Welke multivit raden jullie aan? Opti-Men of Adams en waarom? Bedankt.
ik zou de hyperwhey bestellen , maar het aminozuurprofiel staat nergens beschreven
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitten-whey/nutrabolics/hyper-whey
waarom staat hij in de op in op ? iets met houdbaarheidsdatum ?
Het profiel heb ik zo niet bij de hand helaas.
jammurrr
Om 19.18 besteld en nog steeds geen verzendbericht!!!
Oh Apocalyps! De wereld vergaat!
ref: 362491
Kan niet wachten op die N.R.1
Morgen netjes in huis dus
hmm jullie weten toch wel wat er ingegooid word? was benieuwd naar de hoeveelheid caffeine in preworkouts, niet dat het me iets uitmaakt, pure interesse
Ons maakt het niets uit maar de merken geven het in blends weer, voornamelijk om kopieren te voorkomen.Vraagje: Hoeveel lactose zit er in 100 gr Lean Gain? Ik ben lactose-intolerant en zou Lean Gain willen gebruiken als ontbijt om tijd uit te sparen.
Dat zou ik zo hier vandaan niet weten. Je moet rekenen dat er WPC en Caseine in de Lean Gain zit. Deze bronnen bevatten gewoon lactose, daarnaast is het eiwitgehalte best hoog. Heb je snel last met lactose dan zou ik het niet doen.
Body en fit,
Ik heb de sport & vitaliteit tabletten van jullie. Maar omdat ik zelf de tabletten te groot vind om door te slikken breek ik ze doormidden. Heeft dit nog enige effect op de werking van de tabletten of maakt dit niks uit?

word wss 10% sneller opgenomen door meer oppervlak..![]()

Body en fit,
Ik heb de sport & vitaliteit tabletten van jullie. Maar omdat ik zelf de tabletten te groot vind om door te slikken breek ik ze doormidden. Heeft dit nog enige effect op de werking van de tabletten of maakt dit niks uit?

Body en fit,

klein maar niet onbelangrijk vraagje, is dexaprine veilig te gebruiken met nurofen/ibuprofen?

Net nog even de bodybuilding vit packs besteld 2x
Ik was al weer door mijn voorraad heen.
Ref 362772
Gr Mario

Vandaag bestelling netjes ontvangen, jammer dat de gratis dexaprine sample er niet bij zat![]()

Is er zo geen muscle protect variant in pilvorm want al die drankjes![]()

Allereerst dank je voor de bestelling!Excuses inderdaad ivm de 2e sample die ze hadden moeten toevoegen!!!
![]()
Kom er nu net achter dat ik maar één potje heb gekregen ipv 2. Heb er gisteren helemaal niet opgelet en ik kijk net naar de verpakking en dacht bij mezelf dat ik toch echt meer dan 120 caps had besteld
Pakbon erbij en idd, ik had er 2x120 besteld!