AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey bodyenfitshop,
ik had oats,bio curcuma en agmatine besteld maar helaas zat alleen de havermout met goodies erin.
zou jij dit kunnn nakijken of eventueel alsnog opsturen als het fout is gegaan?
ref nummer: 361932
Als ik nog andere gegevens of getuigenverklaringen moet geven hoor ik het wel ;)

oja normaal staat er oo de factuur elk product afgevinkt met pen maar dat is dit keer niet gedaan

Sank you. :)

Hey bodyenfitshop,
ik had oats,bio curcuma en agmatine besteld maar helaas zat alleen de havermout met goodies erin.
zou jij dit kunnn nakijken of eventueel alsnog opsturen als het fout is gegaan?
ref nummer: 361932
Als ik nog andere gegevens of getuigenverklaringen moet geven hoor ik het wel ;)

oja normaal staat er oo de factuur elk product afgevinkt met pen maar dat is dit keer niet gedaan

Ga ik uitzoeken voor je. :)

-Leon

aanbieding.png

Even mijn creatieve geest laten gaan...

-Ralf

Hij is nog niet binnen gekomen. Een uurtje geleden stond er nog dat de bezorger onderweg was en nu staat er ineens dat het pakketje om 11.46 in bezorgd.. En er was wel iemand thuis rond dat tijdstip.

Misschien bij de buren? Ik zie inderdaad dat deze is afgeleverd en nog verstuurd is. Erg vreemd inderdaad, maar je hebt hoe dan ook morgen ochtend je pakket in huis. :)

-Leon

Beste,

Maandag plaatste ik een bestelling met ref. 358689.
Hierbij koos ik voor vooruitbetaling, die ik 's avonds onmiddellijk uitvoerde.
Ik kreeg wel al voor ik de betaling deed een mail dat de bestelling verzonden was. Het trackingsysteem van TNT staat nu wel nog steeds op 'Zending wordt voorbereid' en de bezorgdatum schuift telkens een dag op.
Is de betaling bij jullie binnengekomen en zou mijn pakket al onderweg zijn?

Alvast bedankt!

Mvg,
Pieter

Beste,

Maandag plaatste ik een bestelling met ref. 358689.
Hierbij koos ik voor vooruitbetaling, die ik 's avonds onmiddellijk uitvoerde.
Ik kreeg wel al voor ik de betaling deed een mail dat de bestelling verzonden was. Het trackingsysteem van TNT staat nu wel nog steeds op 'Zending wordt voorbereid' en de bezorgdatum schuift telkens een dag op.
Is de betaling bij jullie binnengekomen en zou mijn pakket al onderweg zijn?

Alvast bedankt!

Mvg,
Pieter

Wel je ref nummer vermeld bij je overschrijving ? Anders even betaalbewijsje sturen naar info@ en dan maken we het direct in orde. :)

-Leon

Mja Muscle protect ziet er super uit maar Kheb nu al 3 bekers mee nr de fitness.... Dus verkies eens een pil dan de drankjes. Dus dan toch amino caps?

Koop zo'n voedingscompartiment bij een baby zaak, zijn 3 bakjes die je op elkaar schroeft. handig om je poeders mee te nemen.

heb zojuist een pot isolaat perfection gekocht samen met NR1 , agmatine en n-carbamylglutamate .... . Hoop echt dat de smaak van nr 1 en isolaat perfection ( chocolate sensation ) meevalt .

Bestelling nog steeds niet aangekomen :( iemand hier nog last mee??

Hebben jullie ook nog oudere shake bekers? Want die nieuwe zijn echt niet fijn.

Misschien bij de buren? Ik zie inderdaad dat deze is afgeleverd en nog verstuurd is. Erg vreemd inderdaad, maar je hebt hoe dan ook morgen ochtend je pakket in huis. :)

-Leon

Niks bij de buren.. Is er nu nog een pakketje verstuurd dan? Zal morgen wel even aan de bezorger vragen, is altijd de zelfde.

hmm ik zit met een dilemma, welke smaak dextrose professional zou ik nemen,
iemand een sugestie ? (eerste keer dat ik het bestel)

Ik heb net mn bestellingen binnen gekregen, zat gisteravond nog ff mn whey te checken en blijkbaar moest die ook vervangen worden bijna. Was zelfs zo netjes, heb geen shakebeker deluxe meebesteld maar een gewone!

En weer top-service hoor! Gister besteld en om 4 uur aan de deur!

Ff over die Nr.1 ik heb de fresh watermelon en die ruikt naar iets wat ik niet lekker vind, namelijk van Mutant de PWO Pump.. Die smaak is niet te harden, hoop ik met de Nr. 1 wel.

Zal wel ff laten weten hoe het verliep!

Ik heb net mn bestellingen binnen gekregen, zat gisteravond nog ff mn whey te checken en blijkbaar moest die ook vervangen worden bijna. Was zelfs zo netjes, heb geen shakebeker deluxe meebesteld maar een gewone!

En weer top-service hoor! Gister besteld en om 4 uur aan de deur!

Ff over die Nr.1 ik heb de fresh watermelon en die ruikt naar iets wat ik niet lekker vind, namelijk van Mutant de PWO Pump.. Die smaak is niet te harden, hoop ik met de Nr. 1 wel.

Zal wel ff laten weten hoe het verliep!

Dank je, voor de complimenten:) De Nr 1 gaat wel smaken!

heb zojuist een pot isolaat perfection gekocht samen met NR1 , agmatine en n-carbamylglutamate .... . Hoop echt dat de smaak van nr 1 en isolaat perfection ( chocolate sensation ) meevalt .

De smaken zijn heerlijk. Dank je, voor de bestelling:)

---------- Post toegevoegd Fri 2 Mar 2012 om 19:30 ----------

Bedankt! Soms al een datum voor de COP eigen merk?

Gaat eind volgende week worden:)

Weet niet of iemand al ooit met het voorstel is gekomen, maar misschien is het een idee om cadeaubonnen te gaan verkopen voor B&F? Ik ken wel wat mensen die dat een leuk verjaardagscadeau zouden vinden :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven