- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m51
- Massa
- 41kg
- Vetpercentage
- 41%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yo B&F,
er zit foutje op de site, er staat dat de protein perfection zakjes in de aanbieding zijn voor 14 euro, ipv de micellar (zie foto)
![]()
geen dank, alhoewel! toch zou ik graag bedankt worden met wat lekkers haha!
Gegroet,
Een trouwe klant! Thoootje
Dank je!
PM mij even bij je volgende bestelling dan maak ik er iets moois van.
Als ik nou die 10 doosjes repen bestel, kan ik dat ook in een winkel ophalen?
of is dat niet mogelijk![]()

Nog steeds niks bekend over de wholly oats bars? Zijn al enkele maanden niet verkrijgbaar. Zijn er nog andere alternatieve bars, met veel carbs (liefst complex) ?

Pff.. ik kom zelf wel eens in Heerenveen, maar dan kan ik gewoon een bestelling afhalen. Weet niet naar welk filiaal jij wilde?
Supervet dat de Craze alweer zo snel binnen is, maandag maar even bestellen!! http://bodyenfitshop.nl/pre-workout/driven-sports/craze

Ik had het zowiezo nog bij mn opmerkingen vermeld dus dat komt wel goed denk ik& damn ik zag niet dat craze al terug binnen is
![]()
2e bestelling zal snel volgen denk ik zo![]()

) en de deurbel ging al... ik dacht: dat moet de postbode zijn! Geweldige service dus.... keer op keer! Nou ik neem net voor de 2e keer Nr. 1, de smaak valt wel een beetje tegen...
geen dank, alhoewel! toch zou ik graag bedankt worden met wat lekkers haha!![]()

Ikzelf zit hier in Heerenveen en wij hebben ze sowieso wel. MOcht je graag naar Amersfoort gaan, dan moet je ze even bellen, zij weten precies wat ze op voorraad hebben!Moet ik dan in Heerenveen zijn?
Of hebben jullie ook 10 dozen op voorraad in Amersfoort?

Koekiemonsterrrrrr, jij was er vandaag alweer vroeg bij! Wij doen ons best, zodat als je laat besteld, alsnog vroeg je bestelling hebt! Super, laat je me weten wat je van de Micellar Casein vind? (Review)Ik heb gisteravond om 21:44 besteld. En ik had het vanochtend om 8:30 binnen. Ik was al een uur wakker (echte bodybuilders ontbijten vroeg) en de deurbel ging al... ik dacht: dat moet de postbode zijn! Geweldige service dus.... keer op keer!
- Ik ben erg benieuwd naar de smaken van de cassein. Ik heb een 4x6 sample pack van de weekaanbieding, en zodra ik alle smaken geproefd heb, bestel ik weer een emmer bij. heb nu nog +/- 3kg cholade staan en die bevalt uitstekend. Nu nog even testen welke ik de volgende keer neem.
Een vraag
Ik wil TMS gaan gebruiken en Magnificant.
- Kan ik TMS (1 scoup) nemen direct voor het trainen? Of is het beter om dit geleidielijk tijdens de training op te drinken in 500ml water?
- Is het dan goed om de Magnificant direct na het trainen te nemen? En vervolgens 30 minuten later me whey isolate en bananen?

Wat is je referentienummer? Ga ik er meteen voor je achteraan!Hey heb jr nog kunnen uitzoeken hoe het zat met mijn bestelling?
Ik ga kijken wat ik voor je kan betekenen, dus neem het even mee bij onze volgende bespreking!Geweldig, stuurde die pm 2-3 weken terug en Craze is nu al te koop
Alleen op BB.com is ie (excl. shipping) $34.99, is deze dan niet een beetje hoog geprijsd?
Schijnt wel een top product te zijn zo te lezen op bb.com forum.

Elke bestelling krijgt één barcode, soms wil het wel eens voorkomen dat je adressticker perongelijk twee maal wordt afgedrukt. Dan krijg je ook twee verschillende barcodes, vandaarHeb bij mijn bestelling met referentie nummer 361730 2 track en trace nummers gekregen. De eerste is binnen, maar de tweede staat nog steeds op voorbereiden? En heb alles al binnen dus ben benieuwd of het uberhaupt wel een bestaand pakket is
Ik denk trouwens dat de postbode bodyenfitshop.nl enigszins kende, hij kwam aanlopen met de doos en zei: "Wil jij rambo worden ofzo?" Hahahaha![]()
Je zou bijna denken he, wie kent de Body en Fitshop.nl niet?

Super, blij dat het opgelost is. Kun je goed het weekend in!Vanochtend m'n vergeten potje omega-3 alsnog ontvangen.![]()
Ja jongens, dat was nog eens een verassingspakketjeIk heb het voor je zojuist zelf via Ilco in orde gemaakt! Morgen in huis!![]()

Misschien bij de buren? Ik zie inderdaad dat deze is afgeleverd en nog verstuurd is. Erg vreemd inderdaad, maar je hebt hoe dan ook morgen ochtend je pakket in huis.
-Leon

Daar ben ik ontzettend blij om! Bedankt voor je compliment!Alsnog netjes me agmatine en curcumine nagestuurd gekregen!!!
goede service zoals altijd,ondrr andere hierom switch ik nooit meer van webshop![]()

Bedankt voor je bestelling, laat je weten wat je ervan vind? Als we ze de volgende keer hebben, zorg ik dat deze bijgesloten wordenbestelling net geleverd, alles zoals gewoonlijk tip top in orde & op tijd !
alleen spijtig genoeg geen pre workout samples meer op vooraad, jammer
& had ook 2 potten Nr. 1 besteldi'm curious

Haha, klanten zijn voor ons erg belangrijk, dus we moeten zorgen dat jullie ontzettend tevreden zijn, en zo te zien lukt dat aardig! Bedankt voor je compliment!Ja jongens, dat was nog eens een verassingspakketje
Bedankt!
Jullie weten het wel goed te maken haha![]()
Gelukkkkiggggg maar, veel succes ermee!