XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bestelling nog steeds niet aangekomen :( iemand hier nog last mee??

We versturen altijd direct. Bel anders even met de zaak. (referentienummer bij de hand houden) Dan kijken ze direct even:)

---------- Post toegevoegd Fri 2 Mar 2012 om 19:31 ----------

Hebben jullie ook nog oudere shake bekers? Want die nieuwe zijn echt niet fijn.

We krijgen de " oude" over enkele weken weer binnen:)

---------- Post toegevoegd Fri 2 Mar 2012 om 19:32 ----------

hmm ik zit met een dilemma, welke smaak dextrose professional zou ik nemen,
iemand een sugestie ? (eerste keer dat ik het bestel)

Zijn allemaal lekker serieus:D Lichte voorkeur bij de berry voor mezelf:)

---------- Post toegevoegd Fri 2 Mar 2012 om 19:33 ----------

Weet niet of iemand al ooit met het voorstel is gekomen, maar misschien is het een idee om cadeaubonnen te gaan verkopen voor B&F? Ik ken wel wat mensen die dat een leuk verjaardagscadeau zouden vinden :D

wel een idee voor de nieuwe site. Een mooi cadeaubon. Gaan we mee aan de gang!!:cool:

hej vandaga mn bestelling binnen gekregen, had voor noxipro sample gevraagt maar kreeg afslank eiwit en whey perfection sample
niet dat het me echt uitmaakt ook al wou ik wel x noxipro gebruiken maar ff dat je het weet.

ben trouwens altijd erg tevreden over B&F!!

mvg, Ab

---------- Post toegevoegd Fri 2 Mar 2012 om 19:39 ----------

hej vandaag mn bestelling binnen gekregen, had voor noxipro sample gevraagt maar kreeg afslank eiwit en whey perfection sample
niet dat het me echt uitmaakt ook al wou ik wel x noxipro gebruiken maar ff dat je het weet.

mvg, Ab

Ik heb weer eens een grote bestelling geplaatst dus hopelijk zouden jullie er nog wat extra pre workout samples kunnen bijdoen ? :D damn, ik was net te laat voor mn noxi sample, ik houd die noxi's & andere sachets altijd bij voor als ik geen tijd of zin heb om mn pot te nemen hehe dus daarom zijn samples altijd welkom :p leuke aanbiedingen weer trouwens, heb er gebruik van gemaakt :D Hier is alvast mn Referentie: 363320
Mvg.

Hoe denken jullie over een spaarsysteem i.p.v. de huidige cadeautjes? Iedere euro/10 euro/o.i.d. is een aantal punten, aanbiedingen extra punten, etc.

Volgens mij deden ze dit (in een ver verleden:D) ook bij sport en fitness, of hoe die site toendertijd ook heette.

hej vandaga mn bestelling binnen gekregen, had voor noxipro sample gevraagt maar kreeg afslank eiwit en whey perfection sample

mvg, Ab

---------- Post toegevoegd Fri 2 Mar 2012 om 19:39 ----------

hej vandaag mn bestelling binnen gekregen, had voor noxipro sample gevraagt maar kreeg afslank eiwit en whey perfection sample

mvg, Ab

Weet niet of we de Noxi samples nog hebben/hadden. Ze gingen in ieder geval weer als een raket van de week! Dank je, voor het compliment!!:)

---------- Post toegevoegd Fri 2 Mar 2012 om 20:43 ----------

Ik heb weer eens een grote bestelling geplaatst dus hopelijk zouden jullie er nog wat extra pre workout samples kunnen bijdoen ? :D damn, ik was net te laat voor mn noxi sample, ik houd die noxi's & andere sachets altijd bij voor als ik geen tijd of zin heb om mn pot te nemen hehe dus daarom zijn samples altijd welkom :p leuke aanbiedingen weer trouwens, heb er gebruik van gemaakt :D Hier is alvast mn Referentie: 363320
Mvg.

Dank je, voor de bestelling! Deze is al verwerkt dus morgen in huis:)

Hoe denken jullie over een spaarsysteem i.p.v. de huidige cadeautjes? Iedere euro/10 euro/o.i.d. is een aantal punten, aanbiedingen extra punten, etc.

Volgens mij deden ze dit (in een ver verleden:D) ook bij sport en fitness, of hoe die site toendertijd ook heette.

ik zou iedere 100 euro zeggen

Ja, kan wel kloppen zoiets kan in mij ook herinneren, een spaarsysteem kan. Weet niet of we dat simpel kunnen implementeren. Zal wel iets van een systeem achter moeten zitten. We moeten hard nadenken over hoe we e.a. in de nabije toekomst gaan doen. Een puntensysteem is wel een optie:)

Zijn er al reviews over nr1 heb gisteren 1 scoop genomen maar had niet echt gevoel dat het een meerwaarde gaf

Laatst bewerkt:
ik zou iedere 100 euro zeggen

Gebaseerd op onderzoek?

Bedrag maakt natuurlijk niets uit, aangezien je zelf kunt bepalen hoeveel de punten waard zijn. Kwestie van percentage.

Ja, kan wel kloppen zoiets kan in mij ook herinneren, een spaarsysteem kan. Weet niet of we dat simpel kunnen implementeren. Zal wel iets van een systeem achter moeten zitten. We moeten hard nadenken over hoe we e.a. in de nabije toekomst gaan doen. Een puntensysteem is wel een optie:)

Moest eraan denken doordat ik hier nog een goed werkende citruspers heb. Ooit verkregen uit spaarpunten bij die shop. Was toen de eerste shop waar ik op afstand iets bestelde. Was niet eens via internet volgens mij???

Zojuist een nieuwe bestelling geplaatst, maar kunnen jullie deze x de shakebeker iets handiger in de doos doen zodattie niet gescheurd is (zoals de laatste 2 :() als het pakketje bij mij thuis aankomt?
Thanks in advance! :)

Referentie nummer: 363392

ik dacht dat de proteine variaty sachet tot vrijdag waren te bestellen..

Gouden idee die cadeaubon. Weet ik eindelijk weer eens iets om voor me verjaardag te vragen :D

Kijk!:D

---------- Post toegevoegd Fri 2 Mar 2012 om 21:36 ----------

ik dacht dat de proteine variaty sachet tot vrijdag waren te bestellen..

Welke bedoel je?:cool: We hebben nu de micellar sachets in de actie vanaf vanmorgen.

---------- Post toegevoegd Fri 2 Mar 2012 om 21:39 ----------

Zijn er al reviews over nr1 heb gisteren 1 scoop genomen maar had niet echt gevoel dat het een meerwaarde gaf

Nee, klopt. Nr 1 is geen pre-workout met caffeine of andere stimulanten die je energie geven. Dit is puur een opbouwend product waarmee het netto resultaat in de zin van spieropbouw, kracht, uithouding... groter wordt. Met Nr 1 ga je in de loop der weken dus echt vooruit!:) Het niets te maken met energizers.:cool: Je merkt dit misschien minder snel omdat je jezelf elke dag ziet en omdat het je elke dag sport. Dan alles goed bijhouden om te meten. Echt groei/kracht/vooruitgang kan niet in 1 dag.:cool: Die vooruitgang is uiteindelijk waarvoor je het doet!

---------- Post toegevoegd Fri 2 Mar 2012 om 21:40 ----------

Zojuist een nieuwe bestelling geplaatst, maar kunnen jullie deze x de shakebeker iets handiger in de doos doen zodattie niet gescheurd is (zoals de laatste 2 :() als het pakketje bij mij thuis aankomt?
Thanks in advance! :)

Referentie nummer: 363392

Dank je, voor de bestelling! Deze is al verwerkt. Laat het mij maar even weten:)

---------- Post toegevoegd Fri 2 Mar 2012 om 21:42 ----------

Gebaseerd op onderzoek?

Bedrag maakt natuurlijk niets uit, aangezien je zelf kunt bepalen hoeveel de punten waard zijn. Kwestie van percentage.

Moest eraan denken doordat ik hier nog een goed werkende citruspers heb. Ooit verkregen uit spaarpunten bij die shop. Was toen de eerste shop waar ik op afstand iets bestelde. Was niet eens via internet volgens mij???

Ouderwetse postorder inderdaad:D De Wehkamp voor supplementen/sportvoeding. Zulke dingen zijn wel leuk maar vergen wel een goed plan. Eens kijken of Leon wil meedenken volgende week:)

Laatst bewerkt:
Toch nog de bestelling vandaag gekregen :D bedankt voor de extra noxi sample :D

Als ik nou die 10 doosjes repen bestel, kan ik dat ook in een winkel ophalen?
of is dat niet mogelijk :D

Nog steeds niks bekend over de wholly oats bars? Zijn al enkele maanden niet verkrijgbaar. Zijn er nog andere alternatieve bars, met veel carbs (liefst complex) ?

Ik had het zowiezo nog bij mn opmerkingen vermeld dus dat komt wel goed denk ik :D & damn ik zag niet dat craze al terug binnen is :eek:
2e bestelling zal snel volgen denk ik zo :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven