AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey B&F.
Ten eerste bedankt voor de gratis Whey Perfection Samples, ik heb net na mijn training de Chocolade geprobeerd en hij was heerlijk!

Ik had alleen een vraag, waarom zijn de Constant Muscle Growth Protein en de Pure Complex Lean Gainer in de uitverkoop, aflopende THT datum of iets anders?
Ps, is het mogelijk om nog een zakje samples van Black Cats te krijgen? ik ben nog niet helemaal zeker of het werkte of dat het gewoon lekkere dagen waren. ;)

Net de Whey perfection 'chocolate milkshake' geprobeerd, maar wat een top smaak zeg!! Damn, jammer dat ik maar 1 zakje had:p Lost ook perfect op in water.. Ben zelf altijd een trouwe gebruiker van de gold standard 'vanilla', dus kan hem nergens mee vergelijken, maar weet wel dat ik binnenkort een nieuwe variant in huis heb:D

Edit: en de Nesquik voortaan in de supermarkt kan laten staan!

Super! Dank je:)

---------- Toegevoegd om 19:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:09 ----------

Hey B&F.
Ten eerste bedankt voor de gratis Whey Perfection Samples, ik heb net na mijn training de Chocolade geprobeerd en hij was heerlijk!

Ik had alleen een vraag, waarom zijn de Constant Muscle Growth Protein en de Pure Complex Lean Gainer in de uitverkoop, aflopende THT datum of iets anders?
Ps, is het mogelijk om nog een zakje samples van Black Cats te krijgen? ik ben nog niet helemaal zeker of het werkte of dat het gewoon lekkere dagen waren. ;)

TOP:)

Constant Muscle Growth;
We krijgen een nieuwe. De hoogst mogelijke kwaliteit Micellar met een eiwitgehalte van 90% en een betere oplosbaarheid en ook smaak.

Pure Complex Lean Gainer;
De beste gainer verkrijgbaar vind ik persoonlijk. Pure Oats met Micellar en Whey. Helaas vinden mensen de smaak minder. Deze willen we zeker houden alleen in een betere smaak. Dit kan echter even duren omdat we geen concessies willen doen aan de inhuod (0 suikers en snelle carbs..)

Samples black Cats;
Ik weet niet of we ze nog hebben, stuur mij anders even een mailtje als reminder voor maandag (anders vergeet ik het...) Als we nog hebben dan stuur ik wat in een envelop. (office@bodyenfitshop.nl)

Laatst bewerkt:
vandaag de sample1s aangevraagd en al snel reactie terug gehad :)

zal zeker bij dé body en fitshop gaan bestellen

Jullie zijn goed bezig ! gratis spullen zijn altijd welkom!. En nu hopen dat de samples ook smaken! dan zien jullie mij zeker terug met een grote bestelling want me voorraad whey is bijna op.

Jullie zijn goed bezig ! gratis spullen zijn altijd welkom!. En nu hopen dat de samples ook smaken! dan zien jullie mij zeker terug met een grote bestelling want me voorraad whey is bijna op.

We doen ons best:cool: Ik ben benieuwd wat je vindt! Laat maar weten..:)

Vind de smaken van perfection echt top, chocola is het lekkerst , maar weet je al wat meer over de prijs Ilco en tot wanneer is de actie van result creatine, want duurt nog wel een maandje voordat ik weer supps nodig heb ? En heeft er iemand al ervaring met result creatine?

En dan nu de prijzen van Whey Perfection!

5 lb/2270 gram (80 shakes!) voor 32,90 euro
10lb/4454 gram (160 shakes!) voor 54,90 euro

stond op de site van body en fit :)

samples heb ik al gehad , erg lekker vooral chocola

ok ! ik krijg ze maandag ben benieuwd !

Als DPD niet kan afleveren sturen ze het pakket terug naar de afzender. Wordt dit door jullie dan opnieuw verzonden of hoe werkt dat?

Gaat over bestellingen
106626 en 104949

bestelling gedaan! als er nog samples zijn gooi ze der maar bij!:P ref nummer: 106865

Whey Perfection 10lb/4454 gram (160 shakes!) voor 54,90 euro :)
dat gaat m'n volgende whey worden, alleen nog even de samples afwachten zodat ik m'n favo smaak kan kiezen

Net voor het eerst besteld bij BnF. Al gemaild dat ik zeer tevreden ben:D
ook sampeltje erbij gekregen. FF snel maar die bak opzuipen zodat ik snel weer kan bestellen haha:P
goed bezig BnF

tot wanneer is de actie van result creatine, want duurt nog wel een maandje voordat ik weer supps nodig heb ? En heeft er iemand al ervaring met result creatine?

tot wanneer is de actie van result creatine, want duurt nog wel een maandje voordat ik weer supps nodig heb ? En heeft er iemand al ervaring met result creatine?

De actie met Result loopt nog zeker 2-3 weken:)

---------- Toegevoegd om 08:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:11 ----------

Als DPD niet kan afleveren sturen ze het pakket terug naar de afzender. Wordt dit door jullie dan opnieuw verzonden of hoe werkt dat?

Gaat over bestellingen
106626 en 104949

Als iets bij ons terug komt nemen we contact met je op en versturen we opnieuw. Maar als je op een bestelling zit te wachten of iets wilt weten dan mag je altijd contact met ons opnemen....We checken dit dat direct voor je en als er iets is dan lossen we het op:cool:

---------- Toegevoegd om 08:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:13 ----------

Net voor het eerst besteld bij BnF. Al gemaild dat ik zeer tevreden ben:D
ook sampeltje erbij gekregen. FF snel maar die bak opzuipen zodat ik snel weer kan bestellen haha:P
goed bezig BnF

:thumbs:

Die choco is echt lekker.
Nu de rest maar proberen.

word wel me volgende whey.
nu alleen de smaak kiezen....

Twee weken gelden heb ik een emmer 4500kg whey exclusive gehaald.
Heb net een paar shake's gehad, zoals gewoonlijk wou ik van ochtend een shake nemen en wat tref ik aan tussen die 4kilo whey een ****ing moer.

Zit nu in de cut en heb veel eiwitten nodig, wel of niet op drinken wat denken jullie.

Bodyenfitshop wat kunnen jullie voor mij betekenen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven