Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zojuist ook me pakketje ontvangen.:D

Heb nu alles van B&F :p

Maar de pot van NR.1 is toch groter dan verwacht :eek:

Dank je, voor de bestelling!:) We merken inderdaad dat enorm veel klanten overstappen van andere merken en bedrijven op ons eigen merk Body & Fit Sportsnutrition.:) De beste prijs-kwaliteit verhouding, dat waarderen mensen.

Nr 1 zal je enorm goed gaan bevallen! Het beste product dat je kunt kopen voor spiergroei, prestaties, uithouding en kracht. Alles in 1!:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Wed 7 Mar 2012 om 21:52 ----------

B&F: Zit er veel isolaat in de afslank eiwit? heb hier nog wat sachets liggen van mn moeder

ik zie mensen over bulk oats praten, bedoelen ze gewoon ultra fine oats?

Afslank Eiwit
Deze bevat in de nieuwe formule meer Micellar Caseine omdat dit een beter effect geeft wanneer het gaat om afslanken. Een lagere afgifte van aminozuren (dus sterker in het voorkomen van spierafbraak) en het remmen van het hongergevoel. Ideaal als je kiest voor een proteine in een (eiwit)dieet.:)

We hebben inderdaad de Ultra Fine Oats, een iets fijnere variant die nog iets lekkerder oplost in je eiwitten bijvoorbeeld:)

---------- Post toegevoegd Wed 7 Mar 2012 om 21:55 ----------

Perfect! Zal juist toekomen :cool:
Soms geen idee om alle nieuwe smaken in een apart sample pack te verkopen?

We gaan hier inderdaad even naar kijken. Enorm veel mensen kijken uit naar de nieuwe smaken het is zeker een optie. Komen we op terug:)

Is het wel mogelijk om NR.1 s'ochtends te nemen en Hard! bij de training?
of is dat beter van niet?

Beste Leon,

Ik heb vorige week 2 aparte bestellingen gedaan, maar ik heb ze dan samen in 1 overschrijving betaald.

Dit ging over ref.: 359236 en ref.: 360302

Nu eergisteren kreeg ik een mailtje van de ref 360302 dat deze verzonden was, en deze heb ik dan ook gisteren aangekregen.
Nu vroeg ik me af of mijn andere bestelling al verzonden is? Want ik heb hier nog niets van gezien en dit was nochtans met
dezelfde overschrijving betaald dus op dezelfde moment betaald. Kunnen jullie dit even nakijken voor me?

Alvast bedankt!

---------- Post toegevoegd Wed 7 Mar 2012 om 18:12 ----------

Ohjah, ik had hier vandaag al een mailtje voor gestuurd naar info@ maar heb hier nog geen antwoord voor mogen ontvangen.

Ik laat dit morgenochtend direct controleren. Mocht het zo zijn dat er maar 1 bestelling is verzonden dan regelen ze dit direct!:) (het is denk ik zo dat ze maar 1 order hebben aangemaakt bij de Post omdat de beide in 1 pakket zijn verwerkt) Komt goed, laat het mij maar even weten!:)

---------- Post toegevoegd Wed 7 Mar 2012 om 22:00 ----------

Is het wel mogelijk om NR.1 s'ochtends te nemen en Hard! bij de training?
of is dat beter van niet?

Ja, dit kan prima. Maar je kunt Hard! en Nr 1 ook zelfs mixen voor de training. Dit werkt Geweldig!:)

---------- Post toegevoegd Wed 7 Mar 2012 om 22:01 ----------

Voor mensen waarbij een order wel eens mis is gegaan:

Als ze iets opnieuw opsturen, krijgen jullie dan meestal een tracking nummer?

We maken het pakket dan vaak handmatig aan. Geen zorgen. Laat het mij maar even weten als je het hebt ontvangen:)

---------- Post toegevoegd Wed 7 Mar 2012 om 22:02 ----------

Beste B&F ik heb zojuist me pakketje geopend ( zo blij als een kind :D ) alles zat erin maar bij nadere inspectie zit er een gaatje in me pot Hell NO! Dus echt in me pot! De doos was overins in perfecte staat geen deuk niks
Nu is het zoenzo maar houdbaar tot 10-2012... Ik weet niet of dit spul nog goed is ( zat ook al laagje stof op de deksel dus weet niet hoelang die al "open staat" )
Wat nu? Ik vertrouw deze pot dus niet helemaal meer...
ordernr was 366021

Mvg Peerebaum

---------- Post toegevoegd Wed 7 Mar 2012 om 20:59 ----------

Jupz B&F stuurt je een mailtje als je correctie op weg is :)

Regel ik direct even voor je! De pot heb je overmorgen in huis:)

---------- Post toegevoegd Wed 7 Mar 2012 om 22:04 ----------

uhm? Niet negatief bedoelt hoor.. Ik bedoelde het als een positieve zin, omdat ik net nog een bestelling geplaatst heb.

No problem!:)

---------- Post toegevoegd Wed 7 Mar 2012 om 22:05 ----------

Foutje bij mn vorige vraag.

Zit er veel lactose in afslank eiwit? ik heb die nog liggen, van mn moeder

Ja, Aflslank Eiwit bevat lactose. Als je heel gevoelig bent voor lactose dan is een Whey Isolaat de juiste keuze.

Beste b&f,

Is mijn bestelling vandaag verzonden? Gister besteld..
En er was ook niet op mijn vraag hier op het forum erop ingegaan..

Mvg

We versturen alle bestellingen voor 22:00 uur gedaan Direct:) We kunnen altijd even de status bij de Post voor je checken, dan graag even je referentienummer doorgeven. Dat mag hier in het topic dan controleren ze het morgenochtend direct voor je. Je mag ook altijd even met ons bellen.
(0513-683068

In antwoord op je vraag; We verwerken bestellingen tegenwoordig bijna direct. Een vraag voor wisseling van aangeven gooedies bij je bestelling kun je altijd het beste bij "opmerkingen" bij je bestelling aangeven. Hier op het forum zie ik het vaak te laat.

We versturen alle bestellingen voor 22:00 uur gedaan Direct:) We kunnen altijd even de status bij de Post voor je checken, dan graag even je referentienummer doorgeven. Dat mag hier in het topic dan controleren ze het morgenochtend direct voor je. Je mag ook altijd even met ons bellen.
(0513-683068

In antwoord op je vraag; We verwerken bestellingen tegenwoordig bijna direct. Een vraag voor wisseling van aangeven gooedies bij je bestelling kun je altijd het beste bij "opmerkingen" bij je bestelling aangeven. Hier op het forum zie ik het vaak te laat.

oke dan, ik zie het dan wel denk ik morgen gewoon! bedankt voor de moeite:)
vorige keer was bestelling ook al ietwat later, dus misschien kom ik wat geagiteerd over.. niet mijn bedoeling!
thanks voor de tip!

Had laatst een zak Ultra Fine Oats bij jullie besteld met referentie nr 365223 maar er zit geen maatschep bij :( Spijt me om het te vragen maar kan die alsjeblieft toch nog verzonden worden? Beetje moeilijk serveringen maken zonder.

Wat is dat allemaal met die gezeik over maatschepje , heeft niemand ooit van een weegschaal en een lepel gehoord .

Is iedereen zo immens lui dat er een maatschapje moet bijzitten en dan nog vanboven in de pot .

Neem je keukenweegschaal en weeg het af , je bent aartslui als je hierover zaagt .

Leon en Ilco hebben serieus betere dingen te doen , dan het eeuwige gezeur van sommige over die maatschapjes aan te horen .

Doe een goed voornemen voor dit jaar , koop een weegschaal zodat Leon en Ilco minder moeten reageren op debiele requests over maatschepjes .

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: M19
Wat is dat allemaal met die gezeik over maatschepje , heeft niemand ooit van een weegschaal en een lepel gehoord .

Is iedereen zo immens lui dat er een maatschapje moet bijzitten en dan nog vanboven in de pot .

Neem je keukenweegschaal en weeg het af , je bent aartslui als je hierover zaagt .

Leon en Ilco hebben serieus betere dingen te doen , dan het eeuwige gezeur van sommige over die maatschapjes aan te horen .

Doe een goed voornemen voor dit jaar , koop een weegschaal zodat Leon en Ilco minder moeten reageren op debiele requests over maatschepjes .
Dat denk ik nu ook al de hele tijd man, ik weeg namelijk ook altijd alles af. scoops zijn ****ing onhandig, gewoon afwegen duurt nog minder lang omdat je bij die scoops altijd zit te twijfelen of er wel nog bij moet of af moet.. irri gwn die scoops. & idd, ze hebben het hier al druk genoeg ;)

Haha, het kwam ook misschien zo een beetje over :). geen probleem.

P.S: zieke stats :)

Jah het was net of het in dezelfde context was als de persoon boven je :)
En dank je man maar momenteel is het niet het gewicht dat telt of de kracht maar het vet % he, niet lang meer en ik kruip het podium op dus :)
Mede dankzij Body & Fit, wat voor topproducten zun aanbieden voor zo'n lage prijs was ik bij een andere shop/winkel meer dan het dubbel aan euro's kwijt + hun kennis van zaken heeft me zeker ook geholpen

• Like
Waarderingen: B&F
NR.1 Tintelt wel lekker op de tong zeg, althans de bubblegum

Ik neem nu Nr.1 als pre-workout maar wil er nog wat bij nemen voor een sterkere pomp. Kan ik dan het beste Agmatine nemen of een andere pre-workout (zonder cafeine)?

Ik gebruik gewoon een maatschep van whey perfection. 1 keer afwegen hoeveel het is en je hebt je maatschep.

Ik neem nu Nr.1 als pre-workout maar wil er nog wat bij nemen voor een sterkere pomp. Kan ik dan het beste Agmatine nemen of een andere pre-workout (zonder cafeine)?

Er zit al Agmatine in, maar dat kan je prima aanvullen met Agmatine Capsules of poeder. :)

-Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven