Zojuist ook me pakketje ontvangen.
Heb nu alles van B&F
Maar de pot van NR.1 is toch groter dan verwacht![]()
Dank je, voor de bestelling!
We merken inderdaad dat enorm veel klanten overstappen van andere merken en bedrijven op ons eigen merk Body & Fit Sportsnutrition.
De beste prijs-kwaliteit verhouding, dat waarderen mensen.Nr 1 zal je enorm goed gaan bevallen! Het beste product dat je kunt kopen voor spiergroei, prestaties, uithouding en kracht. Alles in 1!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
---------- Post toegevoegd Wed 7 Mar 2012 om 21:52 ----------
B&F: Zit er veel isolaat in de afslank eiwit? heb hier nog wat sachets liggen van mn moeder
ik zie mensen over bulk oats praten, bedoelen ze gewoon ultra fine oats?
Afslank Eiwit
Deze bevat in de nieuwe formule meer Micellar Caseine omdat dit een beter effect geeft wanneer het gaat om afslanken. Een lagere afgifte van aminozuren (dus sterker in het voorkomen van spierafbraak) en het remmen van het hongergevoel. Ideaal als je kiest voor een proteine in een (eiwit)dieet.

We hebben inderdaad de Ultra Fine Oats, een iets fijnere variant die nog iets lekkerder oplost in je eiwitten bijvoorbeeld

---------- Post toegevoegd Wed 7 Mar 2012 om 21:55 ----------
Perfect! Zal juist toekomen![]()
Soms geen idee om alle nieuwe smaken in een apart sample pack te verkopen?
We gaan hier inderdaad even naar kijken. Enorm veel mensen kijken uit naar de nieuwe smaken het is zeker een optie. Komen we op terug

Spijt me om het te vragen maar kan die alsjeblieft toch nog verzonden worden? Beetje moeilijk serveringen maken zonder.