AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja hoor. Geen probleem. :)

-Leon

Wat is,het beste sup tegen spierpijn voor een.duursporter

Zijn jullie soms van plan om stringers in jullie assortiment te nemen?
Aangezien ik weet dat er veel mensen zijn die op zoek zijn, op dit moment zijn er nieuwe stringers van Muscle warfare op de markt.. Als je dit in je assortiment neemt zullen er veel mensen zijn van op het forum die er zullen kopen.. Om een bewijs te geven, iedereen die stringers in het assortiment wil. Quote mij.

Wat is,het beste sup tegen spierpijn voor een.duursporter

Eiwitten! En anders glutamine, magnesium en voldoende rust! ;)

Zijn jullie soms van plan om stringers in jullie assortiment te nemen?
Aangezien ik weet dat er veel mensen zijn die op zoek zijn, op dit moment zijn er nieuwe stringers van Muscle warfare op de markt.. Als je dit in je assortiment neemt zullen er veel mensen zijn van op het forum die er zullen kopen.. Om een bewijs te geven, iedereen die stringers in het assortiment wil. Quote mij.

Zal er eens naar kijken. :)

Nog niet over nagedacht eerlijk gezegd.:)

-Leon

Maar ik adviseer dan muscle warfare of van muscle factory aangezien alle andere stringers meestal oversized zijn.. Een gasp singlet van maat small is zelf te groot voor iemand met bodyweight van 105KG.. Stringers vallen altijd groter uit dan normale tanktops, dus zou gaan voor alle maten.. Zullen er zeker veel van verkocht worden Leon, net zoals ik je zei over Mesomorph!

Referentie nummer: 367302
Ik denk dat jullie me gebeld hebben? Zou je me kunnen zeggen waarvoor?

Edit: Hoor juist aan de voicemail dat de power hit niet meer voorradig is: is er een leuke manier om dit op te lossen? :p

Naar Nederland bellen vanuit België is denk ik redelijk duur, vandaar dat ik het liever op het forum vraag...

Referentie nummer: 367302
Ik denk dat jullie me gebeld hebben? Zou je me kunnen zeggen waarvoor?

Edit: Hoor juist aan de voicemail dat de power hit niet meer voorradig is: is er een leuke manier om dit op te lossen? :p

Naar Nederland bellen vanuit België is denk ik redelijk duur, vandaar dat ik het liever op het forum vraag...

Geef maar even belletje terug dan kunnen mijn collega's het zo oplossen voor je. Je bestelling ligt nu waarschijnlijk bij de backorders. Even naar Rene vragen. :)

-Leon

Geef maar even belletje terug dan kunnen mijn collega's het zo oplossen voor je. Je bestelling ligt nu waarschijnlijk bij de backorders. Even naar Rene vragen. :)

-Leon

Heb juist 2 keer gebeld, maar er nam niemand op.

Kan jij het niet oplossen? Als ik nu nog iets voor 14.95 euro bestel via bancontact, dan heb ik + de 7.5€ van die power hit, 22.5€ om de COP te kunnen krijgen?

Vandaag me bestelling binnen gehad.
Helaas is er weer niet naar mijn opmerkingen gekeken. Is de tweede keer oprij dat het gebeurt. Ben ik toch niet gewend van jullie.

Ik ben ook al heel de middag aan het bellen.En krijg maar geen gehoor terwijl er op de site staat dat ze de gehele dag bereikbaar zijn.

Heb juist 2 keer gebeld, maar er nam niemand op.

Kan jij het niet oplossen? Als ik nu nog iets voor 14.95 euro bestel via bancontact, dan heb ik + de 7.5€ van die power hit, 22.5€ om de COP te kunnen krijgen?

P.M :)

Vandaag me bestelling binnen gehad.
Helaas is er weer niet naar mijn opmerkingen gekeken. Is de tweede keer oprij dat het gebeurt. Ben ik toch niet gewend van jullie.

Opmerkingen etc zijn wensen van de klanten. We doen ons best om hieraan te voldoen, maar dat kan natuurlijk niet altijd door de drukte of gewoon door het rare verzoek. :D :) Maar anders p.m je mij volgende keer. :)

Ik ben ook al heel de middag aan het bellen.En krijg maar geen gehoor terwijl er op de site staat dat ze de gehele dag bereikbaar zijn.

Ik heb even gechecked bij de klantenservice, maar deze zijn gewoon beschikbaar hoor. Bel je wel met Heerenveen en niet per ongeluk met Zwolle? Want deze is even gesloten deze week. :)

-Leon

Ik heb even gechecked bij de klantenservice, maar deze zijn gewoon beschikbaar hoor. Bel je wel met Heerenveen en niet per ongeluk met Zwolle? Want deze is even gesloten deze week. :)

-Leon[/QUOTE]

Heb ze net te pakken gekregen. Hoop dat het lukt met de bestelling,heb nog nooit eerder problemen hiermee gehad:)

-Leon

Heb ze net te pakken gekregen. Hoop dat het lukt met de bestelling,heb nog nooit eerder problemen hiermee gehad:)[/QUOTE]

Komt goed!

-Leon

wanneer komen die nieuwe smaken? Ongeveer?
Niet toevallig deze of volgende week nog :P?

wanneer komen die nieuwe smaken? Ongeveer?
Niet toevallig deze of volgende week nog :P?

Ik begrijp dat het moeilijk lezen is, maar deze vraag is serieus al 9 keer gesteld alleen vandaag al op het forum. Lezen....! :p

Tussen 2-4 weken. :)

-Leon

net mijn bestelling gedaan: 367475 heb bij de opmerkingen al gevraagd of er evt. extra samples bijkunnen (blijf een echte hollander), mocht het niet het geval zijn ben ik alsnog erg tevreden over B&F!:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven