AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die choco is echt lekker.
Nu de rest maar proberen.

word wel me volgende whey.
nu alleen de smaak kiezen....

:thumbs:

---------- Toegevoegd om 10:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:57 ----------

Twee weken gelden heb ik een emmer 4500kg whey exclusive gehaald.
Heb net een paar shake's gehad, zoals gewoonlijk wou ik van ochtend een shake nemen en wat tref ik aan tussen die 4kilo whey een ****ing moer.

Zit nu in de cut en heb veel eiwitten nodig, wel of niet op drinken wat denken jullie.

Bodyenfitshop wat kunnen jullie voor mij betekenen.

PM mij even je naam en adres, dan sturen we direct een 4.5 kg nieuwe Whey naar keuze.

---------- Toegevoegd om 10:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:02 ----------

ok ! ik krijg ze maandag ben benieuwd !

Laat maar weten!:)

---------- Toegevoegd om 10:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:04 ----------

bestelling gedaan! als er nog samples zijn gooi ze der maar bij!:P ref nummer: 106865

Ik kijk even wat ik kan doen:cool: Dank je, voor de bestelling1

---------- Toegevoegd om 10:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:05 ----------

Net voor het eerst besteld bij BnF. Al gemaild dat ik zeer tevreden ben:D
ook sampeltje erbij gekregen. FF snel maar die bak opzuipen zodat ik snel weer kan bestellen haha:P
goed bezig BnF

:thumbs: Dank je!!!!

Citaat:

Origineel gepost door Body En Fitshop
Ja, deze bevatten caffeine. Als je dat niet wilt kun je ook de Hemorush overwegen.

Joh, echt in beide?! Heb je nog andere alternatieven, zag dat deze toch 4 soorten creatines had. Dat zit ook weer in TMC.

Dat is waar...
Anadraulic Pump Geen Crea en geen Caffeine

Reactie:
Ik heb voorheen Cellmass, TMC. X-pand gebruikt. Wat zijn de voornaamste verschillen tussen jouw sugesties en de sups. die ik eerder heb gebruikt?

Citaat:

Origineel gepost door Body En Fitshop
Ja, deze bevatten caffeine. Als je dat niet wilt kun je ook de Hemorush overwegen.

Joh, echt in beide?! Heb je nog andere alternatieven, zag dat deze toch 4 soorten creatines had. Dat zit ook weer in TMC.

Dat is waar...
Anadraulic Pump Geen Crea en geen Caffeine

Reactie:
Ik heb voorheen Cellmass, TMC. X-pand gebruikt. Wat zijn de voornaamste verschillen tussen jouw sugesties en de sups. die ik eerder heb gebruikt?

Ik dacht dat je deze wilde gebruiken als aanvulling op Total Muscle Solutuion (maar misschien begrijp ik je verkeerd?) Anadraulic Pump bevat puur Arginine/NO en Caff vrije energie. Er zijn natuurlijk vele keuzes mogelijk. Total Muscle Solution, Horsepower en Xpand zijn zeel volledige keuzes die je eventueel kunt aanvullen met een "energizer" als je dit wilt.
Bel mij anders even als je meer uitleg wilt (anders praten we misschien langs elkaar heen;))

---------- Toegevoegd om 10:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:46 ----------

:thumbs:

---------- Toegevoegd om 10:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:57 ----------

PM mij even je naam en adres, dan sturen we direct een 4.5 kg nieuwe Whey naar keuze.

Ik heb je een pm gestuurd.
Bedankt voor deze top service:thumbs:.

Graag gedaan:) verstuur ik vandaag!

Zeg, die automatische mail die normaal verstuurd dient te worden als een product wordt verzonden, die komt hier nooit aan hoor. Niet in mijn ongewenste e-mail, nog bij de inbox...

Ik denk dat dit toch even nagekeken moet worden, als ik de topic hier zo overlees.

Zeg, die automatische mail die normaal verstuurd dient te worden als een product wordt verzonden, die komt hier nooit aan hoor. Niet in mijn ongewenste e-mail, nog bij de inbox...

Ik denk dat dit toch even nagekeken moet worden, als ik de topic hier zo overlees.

Ja, het zijn automatisch gegenereerde mails. Zouden in sommige gevallen (bv door hotmail) misschien als spam kunnen worden beschouwd..
Even over bellen maar weer:cool:

Ben ff vreemd gegaan met XXL Nutrition (mega grow) maar heb nu weer een nieuwe creatine nodig. Ben al bekend met jullie Total Muscle Solution, waar ik best tevreden over was. Zie dat jullie met Result nu een nieuw creatine product hebben. Geen totaal oplossing als TMS.. maar het ziet er op papier goed uit. Wat kun je me aanraden, nieuw potje TMS of Result?

Ben ff vreemd gegaan met XXL Nutrition (mega grow) maar heb nu weer een nieuwe creatine nodig. Ben al bekend met jullie Total Muscle Solution, waar ik best tevreden over was. Zie dat jullie met Result nu een nieuw creatine product hebben. Geen totaal oplossing als TMS.. maar het ziet er op papier goed uit. Wat kun je me aanraden, nieuw potje TMS of Result?

Result bevat 4 creatines en cordyceps, 500 gram voor 19,90. Dat is de prijs die je bij vele merken voor een "normale" creatine kwijt bent. Zeker een aanrader!
Total Muscle Solution is echter nog iets beter - meer volledig in ingredienten.

Result bevat 4 creatines en cordyceps, 500 gram voor 19,90. Dat is de prijs die je bij vele merken voor een "normale" creatine kwijt bent. Zeker een aanrader!
Total Muscle Solution is echter nog iets beter - meer volledig in ingredienten.

Dus je kan beter TMS gebruiken dan alleen creatine?
Hoelang kan je TMS gebruiken?

Kan zeker wel tot 12 weken als je dat zo lang mogelijk wilt..

Als het 12 weken zijn werk doet is dat niet mis. Hoelang moet je daarna weer een pauze nemen?

Ik zou hem wel is ipv van creatine willen gebruiken. Daarbij gewoon Magic EAA en dextrose blijven gebruiken?

Body en Fit,

Ik vroeg me af of het mogelijk is om een pas twee weken geleden bestelde volledig ongeopende 2 kg emmer Perfect Protein Matrix terug te sturen? Om één of andere reden gaat men maag er niet mee akkoord dus ik kan er niets mee doen (vermoedelijk allergisch aan het ei- of casseïne-eiwit). Ik ben akkoord om iets lager in waarde terug te nemen ofzo, maakt me ni zoveel uit zolang ik maar niet door men ma gedwongen wordt em alsnog helemaal te gebruiken en dagen diarree moet ondergaan :p

(Voor alle duidelijkheid: ik wil hiermee geenszins zeggen dat het product op zich slecht is, heb het nml ook al met andere proteïnemixes voorgehad. Ik blijf bij zuivere wei nu!)

Als het 12 weken zijn werk doet is dat niet mis. Hoelang moet je daarna weer een pauze nemen?

Ik zou hem wel is ipv van creatine willen gebruiken. Daarbij gewoon Magic EAA en dextrose blijven gebruiken?

3 weken (pauze

Magic EAA erbij inderdaad. Dextrose kun je nog een beetje toevoegen, 20-30 gram aan de Total muscle Solution na de training.

---------- Toegevoegd om 16:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:16 ----------

Body en Fit,

Ik vroeg me af of het mogelijk is om een pas twee weken geleden bestelde volledig ongeopende 2 kg emmer Perfect Protein Matrix terug te sturen? Om één of andere reden gaat men maag er niet mee akkoord dus ik kan er niets mee doen (vermoedelijk allergisch aan het ei- of casseïne-eiwit). Ik ben akkoord om iets lager in waarde terug te nemen ofzo, maakt me ni zoveel uit zolang ik maar niet door men ma gedwongen wordt em alsnog helemaal te gebruiken en dagen diarree moet ondergaan :p

(Voor alle duidelijkheid: ik wil hiermee geenszins zeggen dat het product op zich slecht is, heb het nml ook al met andere proteïnemixes voorgehad. Ik blijf bij zuivere wei nu!)

Nee, ik snap het. Je krijgt natuurlijk het volle bedrag terug.
Bel mij anders even: 0513-683068 vragen naar: Ilco

Regel ik het direct!

3 weken (pauze

Magic EAA erbij inderdaad. Dextrose kun je nog een beetje toevoegen, 20-30 gram aan de Total muscle Solution na de training.

---------- Toegevoegd om 16:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:16 ----------

Nee, ik snap het. Je krijgt natuurlijk het volle bedrag terug.
Bel mij anders even: 0513-683068 vragen naar: Ilco

Regel ik het direct!

Ik zit in België dus zal mss best gewoon straks naar de info@ mailen ;)

Zaterdag Xtend besteld, maar nog niks binnen gekregen vandaag.. tnt bezorgd tot 17:00 toch?

Zaterdag Xtend besteld, maar nog niks binnen gekregen vandaag.. tnt bezorgd tot 17:00 toch?

Op zondag is er geen distributie van welke vervoermaatschappij dan ook in Nederland. ;) Je hebt het dan morgen in huis (sneller is onmogelijk)
Dank je, voor de bestelling:)

Op zondag is er geen distributie van welke vervoermaatschappij dan ook in Nederland. ;) Je hebt het dan morgen in huis (sneller is onmogelijk)
Dank je, voor de bestelling:)

Ja dat klopt, alleen dacht ik dat het zaterdag al was verstuurd en het maandag ook zou aankomen. Maar is duidelijk nu. Jullie bedankt! ;)

Hallo,
vandaag me bestelling opgehaald bij TNT.
Helaas constateerde ik bij opening van de doos een breuk.
De helft van me perfect protein matrix lag eruit in de doos.Zat een barst in de deksel
zie mijn mail voor verdere uitleg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven