AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had gisteren een bestelling gedaan en van morgen al binnen gekregen. Er mist alleen een pot Magic EAA. Had er 2 besteld maar heb er maar 1 in de doos kunnen vinden.

referentienummer: 366751

Als het na geleverd zou kunnen worden ben ik een zeer tevree man. En is het mogelijk om het naar het factuuradres en niet naar het originele aflever adrres te sturen?

bvd

net mijn bestelling gedaan: 367475 heb bij de opmerkingen al gevraagd of er evt. extra samples bijkunnen (blijf een echte hollander), mocht het niet het geval zijn ben ik alsnog erg tevreden over B&F!:)

Ik had gisteren een bestelling gedaan en van morgen al binnen gekregen. Er mist alleen een pot Magic EAA. Had er 2 besteld maar heb er maar 1 in de doos kunnen vinden.

referentienummer: 366751

Als het na geleverd zou kunnen worden ben ik een zeer tevree man. En is het mogelijk om het naar het factuuradres en niet naar het originele aflever adrres te sturen?

bvd

Bedankt voor jullie bestelling! Ik zal het proberen in orde te maken! :)

Is al niet meer nodig. Heb van FyreFox 2 scoops Jack3D en 2 scoops Noxipro opgestuurd gekregen en dat heb ik te danken aan jullie service :)

Haha, Fyrefox is de man! ;)

-Leon

Ik begrijp dat het moeilijk lezen is, maar deze vraag is serieus al 9 keer gesteld alleen vandaag al op het forum. Lezen....! :p

Tussen 2-4 weken. :)

-Leon

Vandaag niet in dit topic :P
Maar dit topic groeit zo snel en om die pagina's nou allemaal door te spitten.
We kunnen gewoon niet wachten op die smaken :P

en ik moest nodig wat whey. ;)
Maar ook leuk trouwens die kado'tjes! En je hoeft relatief weinig er voor uit te geven om ze te krijgen :D

Laatst bewerkt:
Een product die helpt tegen verzuring? :$

Ik vond niet direct een review van de Ultra-Micronized BCAA maar de smaak is voor een BCAA product echt goed en het lost perfect op, geen goor schuim meer boven op m'n shakes! Dit blijft van nu af vast in mijn stack!

ik zoek een goeie creatine om te nemen na mijn cut wil gaan clean bulken en zoek dus een goeie creatine

'Voor 22:00 besteld, volgende dag in huis'. Helemaal top!

Een product die helpt tegen verzuring? :$
Ik zou je magnesium aanbevelen.
Ik vond niet direct een review van de Ultra-Micronized BCAA maar de smaak is voor een BCAA product echt goed en het lost perfect op, geen goor schuim meer boven op m'n shakes! Dit blijft van nu af vast in mijn stack!
Dankjewel voor je review :thumbs:. Ik heb hem zelf ook vast in mijn stack, heerlijk. Over ongeveer een viertal weken hebben we 2 of 3 nieuwe smaken erbij!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
ik zoek een goeie creatine om te nemen na mijn cut wil gaan clean bulken en zoek dus een goeie creatine
Creapure creatine
'Voor 22:00 besteld, volgende dag in huis'. Helemaal top!
Geen probleem, bedankt voor je bestelling!

Groetjes Ralf

Ik vind die muscle protect eigenlijk nog aan de hoge kant, ik zou hem 15 euro maken

bedankt Creapure creatine besteld

Had email gekregen dat het vandaag ging geleverd worden, wou al bekan 'van mennen tak maken', maar dan tegen 19u stonden ze er, top :thumb:

Heej b&f

Hoeveel amino caps moet je gebruiken op trainingsdagen en op rustdagen?

Hoe zijn de reacties op craze? Al iemand review gedaan?

B&F,

Ik heb nu ongeveer 6 weken Hard! gebruikt, ik ben van plan om 2 weken rust te nemen en dan weer te beginnen met Hard! in combinatie met de Ultimate Creatine (http://www.bodyenfitshop.nl/creatine-alle/body-fit-sportsnutrition/ultimate-creatine)
Ik zou het dan op de volgende manier gebruiken:

- 's ochtends ultimate creatine
- voor de training Hard!
- direct na de training ultimate creatine en 20/30 minuten later Isolaat Perfection

Op niet trainingsdagen dan gewoon 's ochtends de creatine en in de loop van de dag nog een whey shake.

Is het goed om deze volgorde zo aan te houden? En zou ik op deze manier ook teveel creatine binnen krijgen, aangezien er ook een klein gedeelte creatine in Hard! zit?

Toch jammer dat er op dit forum geen gedeelte is waar er reviews van diverse supplementen geplaatst kunnen worden ....

---------- Post toegevoegd Thu 8 Mar 2012 om 21:18 ----------

Dit zou de ideale plaats zijn:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f116/

En het zou dan een topic zoals deze moeten zijn:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f116/supplement-review-craze-designer-supplements-295300/

Ik geef maar een suggestie he ;).

@ B&F Mogen we al weten wat er morgen in de week aanbieding komt?

21:26 - Uw bestelling bij Body en Fitshop
21:26 - Uw bestelling is verzonden

Hoe doen jullie dat toch, Speedy Gonzales in dienst?

Ik vind die muscle protect eigenlijk nog aan de hoge kant, ik zou hem 15 euro maken
Had ik graag voor je gedaan, prijstechnisch is dat ook echt niet mogelijk. Als je dit product vergelijkt met dezelfde producten als die van onze concurrenten is de prijs echt onverslaanbaar!:rolleyes:
bedankt Creapure creatine besteld
Super Hendrie, harstikke bedankt voor je bestelling! Je hebt de Creapure morgen in huis!;)
Had email gekregen dat het vandaag ging geleverd worden, wou al bekan 'van mennen tak maken', maar dan tegen 19u stonden ze er, top :thumb:
Zo zie je maar weer, ze werken net zo lang en hard als ons. Graag gedaan, veel succes ermee!:cool:
Heej b&f

Hoeveel amino caps moet je gebruiken op trainingsdagen en op rustdagen?
Ik zou ze dan niet gebruiken. Ik vind dat je amino's het beste rondom je training kan nemen. Dit omdat amino's los zeer snel opneembaar zijn en je dat dus tijdens je training wil, voor herstel, opbouw en spierbescherming! De rest van de dag zou ik het bij Whey eiwitten houden.

B&F,

Ik heb nu ongeveer 6 weken Hard! gebruikt, ik ben van plan om 2 weken rust te nemen en dan weer te beginnen met Hard! in combinatie met de Ultimate Creatine (http://www.bodyenfitshop.nl/creatine-alle/body-fit-sportsnutrition/ultimate-creatine)
Ik zou het dan op de volgende manier gebruiken:

- 's ochtends ultimate creatine
- voor de training Hard!
- direct na de training ultimate creatine en 20/30 minuten later Isolaat Perfection

Op niet trainingsdagen dan gewoon 's ochtends de creatine en in de loop van de dag nog een whey shake.

Is het goed om deze volgorde zo aan te houden? En zou ik op deze manier ook teveel creatine binnen krijgen, aangezien er ook een klein gedeelte creatine in Hard! zit?
Dat zou ik zou houden, de hoeveelheid creatine in de Hard! is dusdanig laag (+/- 2gram) dat als je je creatine in je lichaam wilt verhogen toch extra zult moeten nemen. Als je dit aanhoud, haal je superresultaten!

Hard! - voor de beste training van je leven. De ultieme cocktail voor spiergroei, pomp en prestaties!
@ B&F Mogen we al weten wat er morgen in de week aanbieding komt?
Als ik het weet, wist jij het ook, helaas. Ilco is deze week er even niet, maar zou de weekaanbiedingen wel zelf doen. Morgenochtend staan de nieuwe weekaanbiedingen online!
21:26 - Uw bestelling bij Body en Fitshop
21:26 - Uw bestelling is verzonden

Hoe doen jullie dat toch, Speedy Gonzales in dienst?
Haha, dankjewel voor je bestelling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven