bodypumper8
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 54
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Thx vo de suggestieToch jammer dat er op dit forum geen gedeelte is waar er reviews van diverse supplementen geplaatst kunnen worden ....
---------- Post toegevoegd Thu 8 Mar 2012 om 21:18 ----------
Dit zou de ideale plaats zijn:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f116/
En het zou dan een topic zoals deze moeten zijn:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f116/supplement-review-craze-designer-supplements-295300/
Ik geef maar een suggestie he.
. Vond het niet direct vandaarMijn pakketje is binnen jeeeeej. TOOP service. Morgen craze eens uittesten.
Nu vraagje. Ik heb nu craze, nr 1, agmatine caps, whey perfection en aminocaps. Hoe gebruik ik dat allemaal het beste op trainingsdagen en rustdagen? En de agmatine caps zijn die nog nodig aangezien er agmatine in nr 1 zit. Want heeft geen nut als men lichaam het niet nodig heeft.
Alvast bedankt om te replyen
---------- Post toegevoegd Fri 9 Mar 2012 om 00:36 ----------
Nog een vraagje. Heb al iets gelezen over een maatschep die veranderd is. Nu in nr 1 zit er een andere (grotere) maatschep dan in tms. Moet die volledig gevuld zijn of is de schep dat in tms zat voldoende?
Ik zelf zou alleen postworkout nog 1 a 2 capsules agmatine extra nemen. Whey Perfection in de ochtend en na de training en aminocapsules verspreid over de dag. 
Ik zou ze dan niet gebruiken. Ik vind dat je amino's het beste rondom je training kan nemen. Dit omdat amino's los zeer snel opneembaar zijn en je dat dus tijdens je training wil, voor herstel, opbouw en spierbescherming! De rest van de dag zou ik het bij Whey eiwitten houden.
Schep is de juiste in de Nr. 1.Ik zelf zou alleen postworkout nog 1 a 2 capsules agmatine extra nemen. Whey Perfection in de ochtend en na de training en aminocapsules verspreid over de dag.
-Leon
Schep is de juiste in de Nr. 1.Ik zelf zou alleen postworkout nog 1 a 2 capsules agmatine extra nemen. Whey Perfection in de ochtend en na de training en aminocapsules verspreid over de dag.
-Leon
Heb jullie even een PB gestuurd m.b.t De FortiFX repen
die PB mag vergeten worden.
Heb zojuist de 10 dozen besteld via pakjes gemak

En 's ochtends dan? Dan moet je ook zo snel mogelijk uit de katabole stand zien te komen. Of is dan alleen whey wel genoeg?

Juist getraind met craze. WAT EEN WORK OUT. Eerst d8 ik van ik heb geen energie en uithoudingsvermogen als met Jack 3D. Maar 10 min later... Daar was het... BAM. Gewichten waren gelijk veertjes. Ongelofelijke pomp. Veel energie en focus. Maar die kracht dat je erbij krijgt is onvoorstelbaar. Werkt voor mij prima. Als het zo blijft. Zeker een keeper. Nadeel... Je zweet je wel rot. En heb het samen genomen met agmatine.
---------- Post toegevoegd Fri 9 Mar 2012 om 09:40 ----------
Ik neem de nr . 1 wel als post work out en craze als pre work out. Dan nog steeds 2 caps agmatine als post work out? Bedankt voor de feedback.
---------- Post toegevoegd Fri 9 Mar 2012 om 09:44 ----------
En over hoeveel capsules amino bedoel je dan. 6 verspreid over de dag?

Hoi Leon
Zou je juist hier op kunnen reageren aub? Alvast bedankt voor de ondersteuning. Top
Ik neem de nr . 1 wel als post work out en craze als pre work out. Dan nog steeds 2 caps agmatine als post work out? Bedankt voor de feedback.

Heb vorige week isolaat perfection choco besteld en het smaakt erg goed met water en jullie oats.
Nu ben ik toch nog benieuwd of ik die whey perfection aankan, kunnen jullie een ice coffee sample erbij doen bij deze bestel nr> 368050

ff een algemeen vraagje: heb gister bestelling gedaan en aangegeven het op te halen bij het postkantoor, krijg ik nog ergens melding van dat deze is gearriveerd of moet ik gewoon ff langslopen? bedankt!

Gisteren bestelling gedaan. Kreeg ook een mail dat de bestelling verzonden is.
Alleen de TNT is geweest en mijn pakketje zit er niet bij. Normaal gesproken heb ik gelijk volgende dag mijn bestelling. En op track en tracé kan ik ook niet kijken is veranderd de site. Het is geen ramp ofzo maar dacht geef het ff aan. Mischien weten jullie meer.