AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb cal/magnesium en vit b is dat hetzelfde? Hoe onstaat verzuring? Eerst had ik er helemaal geen last van nu bijna bij elke training. Kan me armen niet eens optillen...

Sorry snap je vraag even niet? Cal/Magnesium is niet hetzelfde natuurlijk als Vitamine B. :)

-Leon

Sorry ik was nogal onduidelijk. Ik had gevraagd wat goed was tegen verzuring en kreeg toen calcium/magnesium aangeraden. Ik had een keer voor mijn moeder deze besteld: vit b+c calcium/magnesium dus deze 4 in 1 tablet. Zou deze ook verzuring tegengaan?

ImageUploadedByTapatalk1331305510.590576.jpg

Laatst bewerkt:
Sorry ik was nogal onduidelijk. Ik had gevraagd wat goed was tegen verzuring en kreeg toen calcium/magnesium aangeraden. Ik had een keer voor mijn moeder deze besteld: vit b+c calcium/magnesium dus deze 4 in 1 tablet. Zou deze ook verzuring tegengaan?

Ah zo, jazeker is geen enkel probleem. Vooral de magnesium is hier geschikt voor. :)

-Leon

Dankje! Ik hoop dat het helpt!

Net een bestelling geplaatst, word er op zaterdag ook bezorgd?

ref: 368274

8RSLJ.png

Foutje of aanbieding? Is de Frambozen smaak van 4540 gram nu voor 32,90?

er staat daar een potje van EPL (extreme power labs ) , dat is geen supplement , anavar of d-bol ?

Laatst bewerkt:
referentienummer: 367647

Alvast bedankt
Ga er even voor je achteraan!:cool:
8RSLJ.png

Foutje of aanbieding? Is de Frambozen smaak van 4540 gram nu voor 32,90?
Nee hoor, de Framboos Whey Perfection hebben we alleen in de 4540 gram op voorraad. Dus de kleintjes worden backorders totdat ze weer op voorraad zijn. Ik heb het overigens even aangepast, vond het zelf ook niet echt duidelijk!

Groetjes Ralf

Laatst bewerkt:
----- stomme tel

Sorry.

Ze zijn de shake beker en sample vergeten :( Voorderest smaakt die cookie and cream wel goed :)

Heb gister dus whey besteld, maar is niet binnen gekomen .. Of zal mijn pa nog eens slaan als ie thuis komt, maar voor nu zie ik niks :(

Heb naar aanleiding van sommige posts, eens jullie COP getest met bicarbonate. Volgens een artikel zou dit mengen een hevige reactie moeten geven. Dit omdat er veel slechte kwaliteit in omloop zou zijn.

Na het proberen begon het inderdaad voor lange tijd te bruisen. Dit itt tot de slechte waar er niets gebeurd.

Dus de COP van B&F moet van goede kwaliteit zijn (moesten er mensen zijn die twijfelen)

Haha, denk je dat zo een groot bedrijf als b&f dit allemaal niet test?

heb creatinepure die oplaadfase is die echt nodig? 4maal daags? waarneer dan allemaal? en normaal gewoon 15minuten voor je training nemen?kan dat samen met whey?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven