XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
kan het allemaal gewoon bij je whey en savonds bij je caseine in?kan je er wel gewoon van slapen als je het laat neemt?

Je kan gewoon slapen en ik weet niet of het met die eiwitten kan, kan beter met klein beetje dextrose oid, niet teveel en voor t slapen zonder dextrose

Referentie nummer: 364865
Faktuur datum: 05-03-2012
Betaalmethode: iDeal

Ik had 2 potjes 5000 iu vitamine d van now foods besteld en hard!. Alles was prima behalve dat 1 van de potjes vitamine d 1000iu was. vrij vervelend dit.

Ze zijn de shake beker en sample vergeten :( Voorderest smaakt die cookie and cream wel goed :)
Aah, das heel vervelend! :rolleyes::rolleyes:Mijn excuus hiervoor, zal ik het je nasturen of bij je volgende pakketje even goed maken? Als je dan van te voren even een berichtje stuurt + het in de opmerking zet, moet het goedkomen!!
Heb gister dus whey besteld, maar is niet binnen gekomen .. Of zal mijn pa nog eens slaan als ie thuis komt, maar voor nu zie ik niks :(
Heb je je trackandtrace al even gechecked? Mocht het niet helemaal duidelijk zijn, stuur ons een berichtje, dan zorgen wij dat het vanavond nog duidelijk voor je wordt!:)
Heb naar aanleiding van sommige posts, eens jullie COP getest met bicarbonate. Volgens een artikel zou dit mengen een hevige reactie moeten geven. Dit omdat er veel slechte kwaliteit in omloop zou zijn.

Na het proberen begon het inderdaad voor lange tijd te bruisen. Dit itt tot de slechte waar er niets gebeurd.

Dus de COP van B&F moet van goede kwaliteit zijn (moesten er mensen zijn die twijfelen)
Geachte Blackreds, dankjewel voor je review! Wij halen onze creatinol-o-phosphate weg bij de beste leveranciers van Europa, dus dat kon natuurlijk ook niet missen:thumbs:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Creatinol-O-Phosphate kenmerken:
-Doorbreek al je trainingsrecords!
-Enorm krachtige werking
-Spiermassa!
-Enorme krachttoename
-Uithoudingsvermogen toename
-Train door je normale grenzen
-de sleutel naar spiergroei!
-Perfect icm creatine

heb creatinepure die oplaadfase is die echt nodig? 4maal daags? waarneer dan allemaal? en normaal gewoon 15minuten voor je training nemen?kan dat samen met whey?
Nee, ik zou het niet doen. Ik zou het tweemaal daags aanraden, op rustdagen 's ochtends. Op trainingsdagen voor je training en direct na je training. Dan moet het helemaal goed komen, succes ermee!!:cool:
Referentie nummer: 364865
Faktuur datum: 05-03-2012
Betaalmethode: iDeal

Ik had 2 potjes 5000 iu vitamine d van now foods besteld en hard!. Alles was prima behalve dat 1 van de potjes vitamine d 1000iu was. vrij vervelend dit.
Dat is inderdaad heel vervelend, ik ga zorgen dat het alsnog helemaal in orde wordt gemaakt. Je hebt het morgen in huis ;)

Groetjes Ralf

Maar ik neem.ook voor me training en.na whey mag het erbij in? 15min voor training goed?

Betekent dit dat ie bij de spar is afgeleverd (tnt post ding bij mij in het dorp)

Of is ie helemaal mee terug genomen ofzo.

De postbode mag mijn pakketjes gewoon op de container neerzetten.. Heb het hem al vaker verteld, ik heb geen buren en de deur is niet eens te zien vanaf de weg. Grrrr I need my whey

Betekent dit dat ie bij de spar is afgeleverd (tnt post ding bij mij in het dorp)

Of is ie helemaal mee terug genomen ofzo.

De postbode mag mijn pakketjes gewoon op de container neerzetten.. Heb het hem al vaker verteld, ik heb geen buren en de deur is niet eens te zien vanaf de weg. Grrrr I need my whey
Als je je referentienummer even met mij deelt, ga ik het meteen voor je checken. Normaal gesproken komen ze morgen weer opnieuw :)

Groetjes Ralf

---------- Post toegevoegd Fri 9 Mar 2012 om 21:34 ----------

Maar ik neem.ook voor me training en.na whey mag het erbij in? 15min voor training goed?
45 minuten voor de training als je een PWO gebruikt, als je geen PWO gebruikt zou ik 30 minuten aanhouden.

Groetjes Ralf

Haha, denk je dat zo een groot bedrijf als b&f dit allemaal niet test?

Ik wou het gewoon even delen omdat je soms wel eens tegenkomt dat mensen de huismerken in twijfel trekken.
Dan vind ik het leuk dat je eens kan zien dat ze echt wel goede kwalitatieve producten verkopen.

Dat zou ik zou houden, de hoeveelheid creatine in de Hard! is dusdanig laag (+/- 2gram) dat als je je creatine in je lichaam wilt verhogen toch extra zult moeten nemen. Als je dit aanhoud, haal je superresultaten!

Bedankt voor de reactie :) Ook met deze ultimate creatine gewoon dagelijks meer water drinken? En heeft het ook een voordeel om het bijvoorbeeld met appelsap ipv water in te nemen in verband met de koolhydraten of maakt dat bij deze soort weinig uit?

Ik zie trouwens dat 'ie deze week in de aanbieding is, bestelling komt er zo snel mogelijk aan :D

Als je je referentienummer even met mij deelt, ga ik het meteen voor je checken. Normaal gesproken komen ze morgen weer opnieuw :)

Groetjes Ralf

---------- Post toegevoegd Fri 9 Mar 2012 om 21:34 ----------

45 minuten voor de training als je een PWO gebruikt, als je geen PWO gebruikt zou ik 30 minuten aanhouden.

Groetjes Ralf
mag het bij elkaar in dan?

Referentie nummer: 367338

Complimenten voor jullie geweldige service zo als het toch al weekend is en jij/jullie eigenlijk ook gewoon op de bank filmpje willen kijken met familie/vrienden.

Jullie verdienen het gewoon de Nr.1 genoemd te worden.

Net me eerste bestelling bij jullie gedaan, maar zo te lezen is jullie service uitstekend :)

Referentie: 368536

Citaat:
Origineel gepost door nozal
wanneer denk je dat Creatinol-O-Phosphate geleverd zal worden en wat is de adviesprijs of zal er een lanseringsprijsje zijn :-)
De prijs weet ik nog niet maar we gaan zeker een mooie intro prijs maken!!

is idd wel een mooie prijs,maar dacht dat jullie toch een lanceringsprijsje gingen doen

Referentie nummer: 367338

Complimenten voor jullie geweldige service zo als het toch al weekend is en jij/jullie eigenlijk ook gewoon op de bank filmpje willen kijken met familie/vrienden.

Jullie verdienen het gewoon de Nr.1 genoemd te worden.
Haha, dankjewel mijnheer:cool: Ik heb even je trackandtrace gechecked, ze komen morgen weer. Dit keer tussen 10:15 - 14:15 uur. Mocht je per ongelijk toch te lang in de sportschool hangen :lifter::lifter:, dan kun je het eind van de dag ophalen bij de dichtstbijzijnde afhaallocatie die gemeld staat op formulier dat ze achterlaten.
Net me eerste bestelling bij jullie gedaan, maar zo te lezen is jullie service uitstekend :)

Referentie: 368536
We doen ons best voor je, bedankt voor je bestelling. Deze is gelukkig nog verzonden, je pakket gaat nu de vrachtwagen in van de PostNL morgen in huis. Volgens mij kan nu je weekend al niet meer stuk!:D
Citaat:
Origineel gepost door nozal
wanneer denk je dat Creatinol-O-Phosphate geleverd zal worden en wat is de adviesprijs of zal er een lanseringsprijsje zijn :-)
De prijs weet ik nog niet maar we gaan zeker een mooie intro prijs maken!!

is idd wel een mooie prijs,maar dacht dat jullie toch een lanceringsprijsje gingen doen
Normaal gesproken doen we met populaire producten inderdaad een lanceringsprijs. Als je kijkt naar Muscle Protect of NR1 dan staan deze ontzettend scherp en stijgen later iets van prijs ;). Echter hebben we ervoor gekozen om dit product meteen tegen onze uiterste prijs aan te bieden die ook zo laag zal blijven.

Groetjes Ralf

Mijn bestelling is zojuist geplaatst.
Referentie nummer: 368544

Ik hoop dat ie in 1x goed gaat ;)

Hee,

Hoeveel mg magnesium zit er in jullie vitamine b+c cal/mag?

Hee,

Hoeveel mg magnesium zit er in jullie vitamine b+c cal/mag?

Samenstelling Vitamine B-C & Cal/Mag:
Dosering: 3 Tabletten
Doseringen per verpakking:30
Hoeveelheid per dosering (% ADH):
Vitamine C (ascorbinezuur) 500 mg 834%
Vitamine B-1 (thiamine mononitraat) 75 mg 5000%
Vitamine B-2 (riboflavine) 75 mg 4411%
Niacinamide 50 mg 250%
Vitamine B-6 (pyridoxine hydrochloride) 75 mg 3750%
Folic Acid 100 mcg 25%
Vitamine B-12 (acyanocobalamine) 50 mcg 833%
Biotine 50 mcg 17%