MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb al paar keer een mailtje gestuurd maar ze antwoorden niet..

Strange, toen er bij mij een produkt niet in stock was werd ik onmiddellijk telefonisch gecontacteerd. Komt normaal gezien zeker in orde. Neem ook eens telefonisch contact op he, dan weet je zeker wat er scheelt. ;)

Strange, toen er bij mij een produkt niet in stock was werd ik onmiddellijk telefonisch gecontacteerd. Komt normaal gezien zeker in orde. Neem ook eens telefonisch contact op he, dan weet je zeker wat er scheelt. ;)

Ja awel ik weet niet hoe ik vanuit Belgie moet bellen.. Mijn moeder heeft internationale oproepen geblokkeerd omdat ik recent een Nederlands vriendin had en belde constant met haar dus kan nu niet meer naar Nederland bellen :S
Zou iemand anders voor mij dit eventueel willen doen ? Zou echt vriendelijk zijn !
Dan geef ik ff mijn referentienummer van de bestelling..
Grtz

Ja awel ik weet niet hoe ik vanuit Belgie moet bellen.. Mijn moeder heeft internationale oproepen geblokkeerd omdat ik recent een Nederlands vriendin had en belde constant met haar dus kan nu niet meer naar Nederland bellen :S
Zou iemand anders voor mij dit eventueel willen doen ? Zou echt vriendelijk zijn !
Dan geef ik ff mijn referentienummer van de bestelling..
Grtz

Vraag je ex :D

Ik heb Transform (L- Carnitine Tartrate) van het huismerk van Bodyenfithshop besteld. Daarnaast wil ik nog hydroxcut hardcore erbij bestellen. Zijn deze producten te combineren?

Net weer ff in de shop in zwolle geweest, kreeg zoals altijd weer een mooi prijsje, en wat shakers...ben tevreden over deze shop....

Mijn producten zijn nog steeds NIET gearriveerd :(

Mijn producten zijn nog steeds NIET gearriveerd :(

Best mogelijk dat er iets is misgegaan bij de transportfirma DPD. Die hebben bij mij ooit eens een pakketje in de inkomhal van mijn appartement achtergelaten toen ik niet thuis was. Dat pakketje is toen verdwenen maar ik heb van B&Fshop meteen een nieuw pakketje gekregen. Gewoon even bellen , dan komt het wel in orde.

Best mogelijk dat er iets is misgegaan bij de transportfirma DPD. Die hebben bij mij ooit eens een pakketje in de inkomhal van mijn appartement achtergelaten toen ik niet thuis was. Dat pakketje is toen verdwenen maar ik heb van B&Fshop meteen een nieuw pakketje gekregen. Gewoon even bellen , dan komt het wel in orde.

Idd !
Heb contact met ze gehad ! Ze hebben me zelf producten gratis gegeven om de vertraging te compenseren.
Goede site !
Echt top !
Gr

Ik heb nu de banaan is nie echt geweldig wat smaak aangaat.
Heb gehoort dat de aardbie wel beter te nassen is.
Maar smaak is natuurlijk erg persoonlijk.

Prijs kwal verhouding is wel zwaar oke!!!!

Ik heb nu de banaan is nie echt geweldig wat smaak aangaat.
Heb gehoort dat de aardbie wel beter te nassen is.
Maar smaak is natuurlijk erg persoonlijk.

Prijs kwal verhouding is wel zwaar oke!!!!

Vraag me ook af hoe de smaak en kwali is.. kan geen reviews vinden op de site want wil em ook bestellen namelijk.

Ik kreeg vandaag een leeg mailtje van de Bodyenfitshop....

De whey van 50 euro lost slecht op, schuimt als de t*ring en smaak kan ook wel beter. kan beter voor de scivation whey gaan denk ik.

Dinsdag besteld vanuit belgie en Zaterdag al binnen dus top !
Jammer dat net de Mammoth bars er niet meer bijkreeg en enkele dagen erna de gratis-whey actie nadat k me bestelling heb gedaan :d !

Maar al bij al PRIMA werk!

Goeie shop! 1 van de goedkoopste dacht ik zo, das altijd mooi meegenomen natuurlijk. Alleen jammer dat de shakebekers altijd toevallig op zijn als ik me supplementjes haal in Zwolle.

Weer besteld en alles netjes gekregen en een extra pillenbox! awesome service!!

De exclusive whey is een beetje lastig om the mixe, maar qua prijs/kwaliteit het is goed!

Gewone koolhydraten zoals suiker (Dextrose) of Maltodextrine worden zeer langzaam door het lichaam opgenomen en verteerd.
Kwam ik net tegen in de omschrijving van 'Glycomass'... :rolleyes:

Denk dat ik maar die goedkope whey probeer. Het is de gok waard.

vuile knaller, wil je de volgende keer wat MINDER shakebekers meenemen voordat ik kom. dank u :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven