MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoe komt het dat er al mensen de nutelle hebben en ik niet :D

B&F

Komen er ook nog nieuwe smaken van de Isolaat Perfection?
Ik zie alleen de Whey Perfection.

Gisteren o.a. sample-pack gekocht. Net WP Nutella gehad en beviel erg goed!

Heb onlangs besteld en uiteraard weer tevreden, maar ik kwam net iets vreemds tegen.
Op de pot met poeder voor pannenkoeken staat:

30g poeder + melk =
180 kCals
24.6 E
11.5 K
1.2 V

Nu, als ik een beetje kan rekenen is 24.6*4 + 11.5*4 + 1.2*9 (=155-156) kCals toch een pak kleiner dan 180 kCals. Doe ik iets totaal fout of staat er een fout op de verpakking?

Zou ik morgen even moeten bekijken. We nemen de declaratie altijd direct over van de fabrikant dus die zou wel moeten kloppen:)

Yo, zou je hier even op kunnen antwoorden?

Weer super service gehad. Ik had van men bestelling van het weekend nog niks ontvangen, bleek dat ik mededeling niet had vermeld bij overschrijven, maar dat hebben ze helemaal uitgepluist en nu komt het allemaal weer goed.

verschil tussen:
http://bodyenfitshop.nl/aminozuren-poeder/body-fit-sportsnutrition/l-glutamine
en
http://bodyenfitshop.nl/glutamine/optimum-nutrition/optimum-glutamine

Ik zie dat er bij jullie huismerk 200% mesh Ultra fijne Glutamine! staat, wat houdt dit in?
en bij ON 100% zuiver? Ook staat er bij ON 1000gram in beschrijving maar ik neem aan dat dit tog 600g is.

ON glutamine is er in 150,600 en 1000 gram.
Gezien de lage prijs, is het aannemelijk dat het om de 600 grams verpakking gaat

Met 'mesh' wordt, geloof ik, het volgende bedoeld:
( MeSH ) is een enzym dat de synthese van fructose-6-fosfaat plus glutamine uit glutamaat plus glucosamine-6-fosfaat katalyseert.

Verder niet teveel letten op die 100% 200% 500% etc. Dit is marketing. Kort door de bocht versie: als je binnen bepaalde waardes valt, dan mag je bepaalde termen uiten.
Dit komt vaker voor dan je denkt. Denk aan lightfrisdranken, biologische, gezonde keuze etc.

You get my point.

ON glutamine is er in 150,600 en 1000 gram.
Gezien de lage prijs, is het aannemelijk dat het om de 600 grams verpakking gaat

Met 'mesh' wordt, geloof ik, het volgende bedoeld:
( MeSH ) is een enzym dat de synthese van fructose-6-fosfaat plus glutamine uit glutamaat plus glucosamine-6-fosfaat katalyseert.

Verder niet teveel letten op die 100% 200% 500% etc. Dit is marketing. Kort door de bocht versie: als je binnen bepaalde waardes valt, dan mag je bepaalde termen uiten.
Dit komt vaker voor dan je denkt. Denk aan lightfrisdranken, biologische, gezonde keuze etc.

You get my point.

Ik denk dat Mesh in dit geval slaat op de grootte van de gaatjes in de gebruikte zeven in het productieproces. Mesh-200 poeder is poeder waarvan de deeltjes kleiner zijn dan 0.075mm, het zegt dus iets over de fijnheid van het poeder en daarmee (in theorie) iets over oplosbaarheid.

hoe komt het dat er al mensen de nutelle hebben en ik niet :D

Weet ik niet:D We hebben de Whey Perfection Nutella alleen in sachets overigens, sinds vrijdagochtend:)

---------- Post toegevoegd Sun 18 Mar 2012 om 12:03 ----------

Hoe komt dat ik m'n noxipro niet heb!?:D

Niet gehad bij je bestelling? PM mij het referentienummer anders even dan controleer ik het direct voor je!:)

---------- Post toegevoegd Sun 18 Mar 2012 om 12:10 ----------

B&F

Komen er ook nog nieuwe smaken van de Isolaat Perfection?
Ik zie alleen de Whey Perfection.

Ja, er komen ook nieuwe smaken bij voor de Isolaat Perfection:) Onder andere Nutella, White Chocolate en Chocolat Coconut Bouny. Zodra ik het precies weet maak ik even een lijstje hier:)

---------- Post toegevoegd Sun 18 Mar 2012 om 12:11 ----------

Gisteren o.a. sample-pack gekocht. Net WP Nutella gehad en beviel erg goed!

ook mijn favoriet!!:)

verschil tussen:
http://bodyenfitshop.nl/aminozuren-poeder/body-fit-sportsnutrition/l-glutamine
en
http://bodyenfitshop.nl/glutamine/optimum-nutrition/optimum-glutamine

Ik zie dat er bij jullie huismerk 200% mesh Ultra fijne Glutamine! staat, wat houdt dit in?
en bij ON 100% zuiver? Ook staat er bij ON 1000gram in beschrijving maar ik neem aan dat dit tog 600g is.

De Micro Glutamine is iets fijner gemaakt. Hebben we bv ook in de bcaa's. Daardoor lost het perfect op.:)

---------- Post toegevoegd Sun 18 Mar 2012 om 12:12 ----------

Weer super service gehad. Ik had van men bestelling van het weekend nog niks ontvangen, bleek dat ik mededeling niet had vermeld bij overschrijven, maar dat hebben ze helemaal uitgepluist en nu komt het allemaal weer goed.

Top! Dank je, voor de bestelling!:)

b&f

klopt het trouwens dat Total Muscle Solution een groene kleur heeft zodra je het mengt met water?, de vorige keer dat ik het had was het iets minder groen van kleur maar meer een soort van gele kleur

b&f

klopt het trouwens dat Total Muscle Solution een groene kleur heeft zodra je het mengt met water?, de vorige keer dat ik het had was het iets minder groen van kleur maar meer een soort van gele kleur

Klopt, ook voor de Total Muscle Solution hebben we de smaak e.d ietsje aan laten passen. Dit is/was vanwege de ingredienten vrij lastig maar we hopen dat mensen de smaak ietsje beter vinden.:) (ook iets andere kleur inderdaad

B&F, wanneer komt jullie huismerk glucosamine weer in het assortiment? Wil net een bestelling plaatsen maar merk dat dít niet meer tussen de gluco producten staat.

B&F ik heb me creatine orotate binnen (top service) maar wanneer kan ik die het beste nemen? Voor de training of erna en lege maag/ na het eten?
kan Ik orotate trouwens innemen 1 week lang zonder te trainen?

B&F, wanneer komt jullie huismerk glucosamine weer in het assortiment? Wil net een bestelling plaatsen maar merk dat dít niet meer tussen de gluco producten staat.

Dat weet ik eigenlijk nog niet (helaas). Ben bang dat dit nog wel 6-8 weken kan gaan duren. Excuses voor het ongemak:cool:

---------- Post toegevoegd Sun 18 Mar 2012 om 18:45 ----------

Verwees naar iets tussen mij en hem ;)

OK gelukkig:D

---------- Post toegevoegd Sun 18 Mar 2012 om 18:47 ----------

B&F ik heb me creatine orotate binnen (top service) maar wanneer kan ik die het beste nemen? Voor de training of erna en lege maag/ na het eten?
kan Ik orotate trouwens innemen 1 week lang zonder te trainen?

Ja, dat kan prima. Je bereikt dan het maximale niveau precies als je weer gaat trainen. Het gaat er eigenlijk om dat je het elke dag neemt, het tijdstip is dan minder belangrijk, voor of na de training is prima en op rustdagen dan 's ochtends.:)

Al een paar nieuwe smaken geprobeerd:

Nutella
Granny's Apple Pie
Chocolate Coconut Bounty

De Nutella was iets te puur hazelnoot voor mij. Als je er van houdt zal het misschien lekker zijn maar niet mijn favoriet in ieder geval.
De Granny's Apple Pie vond ik niet zo zeer naar appeltaart smaken maar was wel een heerlijke smaak, niet zo zeer veel over op te merken verder.
De Chocolate Coconut Bounty had ik ZEER weinig van verwacht aangezien ik Bounty's niet lust, vooral omdat ik kokosnoten niet lekker vind, maar vond dit toch geen overheersende Bounty/Kokosnoot smaak. Vond de smaak zelfs erg lekker eigenlijk.
Zeer goed gedaan met de nieuwe smaken!

Al een paar nieuwe smaken geprobeerd:

Nutella
Granny's Apple Pie
Chocolate Coconut Bounty

De Nutella was iets te puur hazelnoot voor mij. Als je er van houdt zal het misschien lekker zijn maar niet mijn favoriet in ieder geval.
De Granny's Apple Pie vond ik niet zo zeer naar appeltaart smaken maar was wel een heerlijke smaak, niet zo zeer veel over op te merken verder.
De Chocolate Coconut Bounty had ik ZEER weinig van verwacht aangezien ik Bounty's niet lust, vooral omdat ik kokosnoten niet lekker vind, maar vond dit toch geen overheersende Bounty/Kokosnoot smaak. Vond de smaak zelfs erg lekker eigenlijk.
Zeer goed gedaan met de nieuwe smaken!

Dank je wel voor je eerste review! We zijn ook erg blij met onze nieuwe smaken van de Whey Perfection. Zelf van de week nog de andere smaken gehad en deze waren heerlijk! :)

-Leon

@b&f shop

zou deze combinatie soms voor eventuele bijwerkingen kunnen zorgen ? ik heb de ingredienten bekeken en ze stacken elkaar niet, maar vond het voor de zekerheid wel beter jullie het eerst te vragen:

Protein Perfection Mix
Super Creatine!
Fast Diet
Sport & Vitaliteit

ik ben het van plan ruim 18 weken allemaal te gebruiken

Doel: mijn spieren en lichaam wat strakker en gladder te krijgen zonder TE veel geld aan supplementen uit te geven en mezelf aan een ongelooflijke strakke voedingsschema te houden

(ik train 4x in de week)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven