AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zit wat te twijfelen tussen Dexaprine, waar ik al veel goeds over heb gehoord, en jullie eigen fatburner Fast Diet. Is de werking vergelijkbaar want jullie prijs is wel interessant (29,90 EUR voor 3 maand ivm 2 maand voor Dexaprine)?

Nieuwe bijgevoegde shakebekres twv 2.95 zijn echt brol ! Stop draait door, stop vliegt er bij het minste. Onveilig voor in rugzak.

Ik raad iedereen af deze optie te nemen, vorige generaties bekers waren stukken beter en betrouwbaar.

Nieuwe bijgevoegde shakebekres twv 2.95 zijn echt brol ! Stop draait door, stop vliegt er bij het minste. Onveilig voor in rugzak.

Ik raad iedereen af deze optie te nemen, vorige generaties bekers waren stukken beter en betrouwbaar.
zal wel een slechte zijn geweest, heb er ook zo een paar & die zijn perfect ;) afraden is wel een beetje te imo :p:rolleyes:

zal wel een slechte zijn geweest, heb er ook zo een paar & die zijn perfect ;) afraden is wel een beetje te imo :p:rolleyes:

Good zal wel ff pic uploaden of we dezelfde hebben dan. Knal er whey havermout kwark etc geblend in en als je dit morst is smeerlapperij

[Afbeelding niet meer beschikbaar]Deze is zeer goed.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]Deze is kwa afsluiten ook goed, no probs.

@b&f shop

zou deze combinatie soms voor eventuele bijwerkingen kunnen zorgen ? ik heb de ingredienten bekeken en ze stacken elkaar niet, maar vond het voor de zekerheid wel beter jullie het eerst te vragen:

Protein Perfection Mix
Super Creatine!
Fast Diet
Sport & Vitaliteit

ik ben het van plan ruim 18 weken allemaal te gebruiken

Doel: mijn spieren en lichaam wat strakker en gladder te krijgen zonder TE veel geld aan supplementen uit te geven en mezelf aan een ongelooflijke strakke voedingsschema te houden

(ik train 4x in de week)

Het is geen probleem alleen moet je de fast diet en super creatine tussen de 6-8 weken gebruiken en vervolgens 2 weken rust nemen. :) Daarna kan je het herhalen. Goede stack! :)

Ik zit wat te twijfelen tussen Dexaprine, waar ik al veel goeds over heb gehoord, en jullie eigen fatburner Fast Diet. Is de werking vergelijkbaar want jullie prijs is wel interessant (29,90 EUR voor 3 maand ivm 2 maand voor Dexaprine)?

Qua vet verbranding zeker! Met energie is de dexaprine sterker, maar niet echt fijner. Het blijft toch vrij heftig en Fast Diet geeft een gecontroleerde energie in plaats van de wilde rush van Dexaprine. Maar met vet verbranding zitten ze beide aan de top!

-Leon

Beste team B&F,

Ik heb zaterdag Dexaprine binnen gehad en ik heb twee dagen lang een halve pil genomen. Hoewel ik niks merkte wat betreft extra energie, had ik wel het idee dat ik meer zweette tijdens het trainen. Vandaag heb ik een hele pil ingenomen op een nuchtere maag.

Zaterdag heb ik eveneens Pure Muscle BCAA binnen gehad. Met het verstand op nul merk je niet zoveel van de smaak. Bij het wakker worden werk ik normaliter havermout met melk naar binnen, gevolgd met een whey isolaat shake gemend met water.

Naar aanleiding van beide producten heb ik (een) vra(a)g(en):

Wat is de beste volgorde om deze producten in te nemen op met name rustdagen? Kan ik bijvoorbeeld m'n BCAA tegelijk met Dexaprine innemen? Dus BCAA mengen met water en het pilletje doorslikken met behulp van dit mengsel? Half uurtje later ontbijten met havermout en melk en dan een isolaat shake?

Tja, I'm new to this, dus ik check 't graag alvorens ik een verkeerde gewoonte aanleer. Thanks voor de reactie.

Heb weer een bestellingkje geplaatst. Zie hem morgen wel verschijnen ;)

Beste team B&F,

Ik heb zaterdag Dexaprine binnen gehad en ik heb twee dagen lang een halve pil genomen. Hoewel ik niks merkte wat betreft extra energie, had ik wel het idee dat ik meer zweette tijdens het trainen. Vandaag heb ik een hele pil ingenomen op een nuchtere maag.

Zaterdag heb ik eveneens Pure Muscle BCAA binnen gehad. Met het verstand op nul merk je niet zoveel van de smaak. Bij het wakker worden werk ik normaliter havermout met melk naar binnen, gevolgd met een whey isolaat shake gemend met water.

Naar aanleiding van beide producten heb ik (een) vra(a)g(en):

Wat is de beste volgorde om deze producten in te nemen op met name rustdagen? Kan ik bijvoorbeeld m'n BCAA tegelijk met Dexaprine innemen? Dus BCAA mengen met water en het pilletje doorslikken met behulp van dit mengsel? Half uurtje later ontbijten met havermout en melk en dan een isolaat shake?

Tja, I'm new to this, dus ik check 't graag alvorens ik een verkeerde gewoonte aanleer. Thanks voor de reactie.

Eerst de BCAA. Daarna de Dexaprine met havermout, melk en Isolaat. Dat kan prima samen:)

---------- Post toegevoegd Mon 19 Mar 2012 om 12:57 ----------

Heb weer een bestellingkje geplaatst. Zie hem morgen wel verschijnen ;)

Gaan we weer netjes regelen! Dank je, voor de bestelling:)

Na een hele lange periode van afwezigheid ben ik er weer. :D. Net weer kleine bestelling geplaatst. :D. Erg benieuwd naar de nieuwe smaken van de whey perfection. :D.

Referentie nummer: 375022

Groetjes Allemaal :wave:

Over een half uur voor het eerst de nieuwe Maximize proberen :D
Na 3-4 keer schrijf ik mn review denk ik!

Backday come at me

Whey besteld weer, Vanille dit keer...thanks voor de goede service alvast :-)

Na een hele lange periode van afwezigheid ben ik er weer. :D. Net weer kleine bestelling geplaatst. :D. Erg benieuwd naar de nieuwe smaken van de whey perfection. :D.

Referentie nummer: 375022

Groetjes Allemaal :wave:
Heljen, dat is inderdaad te lang geleden. Hoe staat het met je progressie?:rolleyes: Welkom...
Over een half uur voor het eerst de nieuwe Maximize proberen :D
Na 3-4 keer schrijf ik mn review denk ik!

Backday come at me
Ben benieuwd naar je eerste ervaring, ze vliegen er hier inderdaad uit. Binnenkort ook zelf maar eens proberen. Succes met trainen!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Maximize Intense nieuw binnen! Nu €29,90
Whey besteld weer, Vanille dit keer...thanks voor de goede service alvast :-)
Hartstikke bedankt voor je bestelling, morgen in huis:)

Groetjes Ralf

Zo, training zit erop..

Had ook een schepje aan mn broer gegeven en die heeft zn pr verbroken.
Zelf voelde ik een echte druk om te trainen en door te gaan, goede focus.
Wilde alleen maar doorgaan maar mn handen konden niet meer. (pull oefeningen)
De verwachte crash blijft tot nu toe uit, wat ik niet erg vind.
De smaak vond ik slecht.

Review komt nadat ik elke spiergroep erop getrained heb!

Hey b&f,

Is dit iets in progress? Ik heb donderdag mijn referentienr. via pm (as requested :)) gestuurd.
Wil je dit alsjeblieft nog eens sturen, ga ik het persoonlijk (ik, Ralf) voor je oplossen.
Zo, training zit erop..

Had ook een schepje aan mn broer gegeven en die heeft zn pr verbroken.
Zelf voelde ik een echte druk om te trainen en door te gaan, goede focus.
Wilde alleen maar doorgaan maar mn handen konden niet meer. (pull oefeningen)
De verwachte crash blijft tot nu toe uit, wat ik niet erg vind.
De smaak vond ik slecht.

Review komt nadat ik elke spiergroep erop getrained heb!
Thommie, bedankt voor je review klinkt goed. De Maximize intense staat bekend om zijn energierush zonder crash, heerlijk inderdaad! Keep us updated!:wl:

Groetjes Ralf

Nog even een update:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Net weer bestelling geplaatst taurine zma en mariadistel hoop dat er nog leuk sampletje ligt daar bij jullie

Hoppa, De super duo binnen en het smaakt goed!

Enige wat me opvalt/'tegenvalt' (misschien kwestie van wennen) is dat de TMS slecht oplost, geeft in eerste instantie nogal een naar mondgevoel. Is hier een oplossing voor (bv vruchtensap/melk)? Of helpt het om wat meer water erbij te gooien?

Track & Trace wil maar niet werken voor mijn pakje. Is gisteren verzonden (mailtje gekregen) maar de link geeft steeds weer dat de zending niet kan worden gevonden. B&f, kunnen jullie checken of het pakje onderweg is (ref nr 374294 )? Kijk er erg naar uit. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven