AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoppa, De super duo binnen en het smaakt goed!

Enige wat me opvalt/'tegenvalt' (misschien kwestie van wennen) is dat de TMS slecht oplost, geeft in eerste instantie nogal een naar mondgevoel. Is hier een oplossing voor (bv vruchtensap/melk)? Of helpt het om wat meer water erbij te gooien?
Dit heb ik nog niet eerder gehoord!:rolleyes: Eerlijk gezegd denk ik dat je het niet goed schud en/of niet genoeg water toevoegd. Laat het even staan. Laat maar weten of het zo beter lukt, succes ;)
Track & Trace wil maar niet werken voor mijn pakje. Is gisteren verzonden (mailtje gekregen) maar de link geeft steeds weer dat de zending niet kan worden gevonden. B&f, kunnen jullie checken of het pakje onderweg is (ref nr 374294 )? Kijk er erg naar uit. :)
Je pakket is gisteren klaar gemaakt door mijn collega's en werd vandaag door de PostNL opgehaald. Je pakket wordt vannacht verwerkt en je barcode gaat dan wel 'werken'. Morgen in huis:)

Groetjes Ralf

Komen de Granny's protein bars in de smaak cookies and cream nog binnen ?

Verkopen jullie nog caffeine tabs of caps

Volgens mij hebben we die al zelfs binnen gehad. Volgens mij zijn ze dan alweer uitverkocht, maar kan je vertellen, we hebben ze alweer besteld. Als je onze website in de gaten houd, dan zie je oma's eiwitrepen er binnenkort er wel weer opstaan :)
Normaal gesproken wel, deze zijn op dit moment even uitverkocht. Als je iets zoekt voor de energie, dan is de Pre-Workout Powerpill een prima alternatief hoor.

Groetjes Ralf

Vandaag bestelling binnengekregen alles Ok behalve de OhYeah bars smaak Vanilla Toffee ipv Peanut Caramel =( Ik walg van witte chocolade bah :(

Gewoon de 250ml gepakt zoals op de verpakking/site staan. Maar zal mn schudtechniek eens proberen te verfijnen :)

Vanmorgen flink staan shaken, ff laten staan en weer shaken en extra opgelet op de dosis: 250 ml/2 scoops. Wederom hetzelfde als voorgaande dagen. Poeder vermengt zich met het water (bezinkt na verloop van tijd) en als je het op drinkt, krijg je t nare mondgevoel wat ik eerder beschreef.

Morgen eens met wat meer water proberen.

pak je nou 2 scoops van 50 gram?

Vandaag bestelling binnengekregen alles Ok behalve de OhYeah bars smaak Vanilla Toffee ipv Peanut Caramel =( Ik walg van witte chocolade bah :(

Wat is het referentienummer? Dan kijk ik even voor je:)

---------- Post toegevoegd Tue 20 Mar 2012 om 08:40 ----------

Ja, ik denk eind deze week.:)

---------- Post toegevoegd Tue 20 Mar 2012 om 08:41 ----------

Hou op:rolleyes: Alles is uitverkocht. Excuses hiervoor! Ik hoop eind deze week / begin aankomende week alles weer op voorraad te hebben.:)

Vanmorgen flink staan shaken, ff laten staan en weer shaken en extra opgelet op de dosis: 250 ml/2 scoops. Wederom hetzelfde als voorgaande dagen. Poeder vermengt zich met het water (bezinkt na verloop van tijd) en als je het op drinkt, krijg je t nare mondgevoel wat ik eerder beschreef.

Morgen eens met wat meer water proberen.
Dat doe je goed hoor, door de koolhydraten die erin zitten (denk aan WMS/Dextrose) zakt het naar de bodem.

@ hieronder: 2 scoops bij TMS = 30 gram

Goedemorgen,
even een vraagje: zouden er wat extra samples van Whey Perfection bij mijn bestelling kunnen? Ben vooral benieuwd naar de nieuwe smaken :)!
Referentienummer: 375926
Groetjes,
Wesley

Goedemorgen,
even een vraagje: zouden er wat extra samples van Whey Perfection bij mijn bestelling kunnen? Ben vooral benieuwd naar de nieuwe smaken :)!
Referentienummer: 375926
Groetjes,
Wesley

Dank je, voor de bestelling!:) Deze is al direct verwerkt. (de vraag om sampling kun je altijd het beste bij "opmerkingen"zetten, hier zie ik dat bijna altijd te laat) Morgen in huis!

---------- Post toegevoegd Tue 20 Mar 2012 om 12:51 ----------

****Thermo Cuts Optimum Nutrition****

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
100 capsules voor 17,90!

Micellar casseine choco is ongelooflijk lekker, groot voordeel dus om samples aan te bieden. Alhoewel ik vandaag 2 samples kreeg en allebei dezelfde smaak :roflol:

Zo weer een bestelling geplaatst als het kan graag extra samples zou ik fijn vinden B.v.d

Refnummer:376301

Micellar casseine choco is ongelooflijk lekker, groot voordeel dus om samples aan te bieden. Alhoewel ik vandaag 2 samples kreeg en allebei dezelfde smaak :roflol:
Bedankt voor je bestelling Machete! Inderdaad, chocolade is heerlijk! Elke shake is een traktatie. :zuip:De Miccelar Casein Perfection is niet voor niets de populairste shake voor het slapen gaan.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zo weer een bestelling geplaatst als het kan graag extra samples zou ik fijn vinden B.v.d

Refnummer:376301
Bedankt voor je bestelling, ik heb er even voor je na gekeken en heb de opdracht doorgegeven aan mijn collega. Volgens mij kan het nu niet meer fout gaan! :D

Groetjes Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven