MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok super dank je was ook niet bang dat het fout zou gaan ;)

Pakje aangekomen. Alles in orde, buiten het gratis sample (eerste cadeautje) zat er niet in. Kado 2 en 3 wel. Maakt niet uit. Eén van de volgende weken koop ik nog eens een grote dosis whey perfection, heb nu het sample pack om ff de smaken te checken. ;)

Ook even een nieuwe bestelling gedaan kijken hoe de eiwitten bij jullie bevallen
referentienummer is 376419
Hopelijk gaat het goed met die Micellar Casein Perfection variety pack want die bleeft staan op banaan dat ik straks niet alles in banaan krijg :P

Haha heb mn huisgenoot een schep Maxi gegeven voor zn basketbal training, kijken wat ie er van vindt.

Hey vraagje, hoeveel geranamine zit er in Hard! per maatschep?

---------- Post toegevoegd Tue 20 Mar 2012 om 18:31 ----------

verder nog een iets, onlangs wou ik een bestelling plaatsen maar dit ging niet, er werd aangegeven dat er nog een rekening open stond terwijl alles betaald is en ik geen herrinering of iets heb ontvangen?

Pakje aangekomen. Alles in orde, buiten het gratis sample (eerste cadeautje) zat er niet in. Kado 2 en 3 wel. Maakt niet uit. Eén van de volgende weken koop ik nog eens een grote dosis whey perfection, heb nu het sample pack om ff de smaken te checken. ;)
Amokmaker, mijn excuus hiervoor.:rolleyes: Als je dit bij je volgende bestelling even aangeeft, zorgen wij dat er een extra sachet bij zit.
Ook even een nieuwe bestelling gedaan kijken hoe de eiwitten bij jullie bevallen
referentienummer is 376419
Hopelijk gaat het goed met die Micellar Casein Perfection variety pack want die bleeft staan op banaan dat ik straks niet alles in banaan krijg :P
Nee hoor, als je "variety" besteld krijg je ook altijd de variety in thuis bezorgd! Bedankt voor je bestelling, je hebt hem morgen al in huis.
Haha heb mn huisgenoot een schep Maxi gegeven voor zn basketbal training, kijken wat ie er van vindt.
Haha, als je huisgenootje nu niet hoog kan springen en hard kan rennen, weet ik het niet meer! Ben benieuwd, laat je het hier even weten?
verder nog een iets, onlangs wou ik een bestelling plaatsen maar dit ging niet, er werd aangegeven dat er nog een rekening open stond terwijl alles betaald is en ik geen herrinering of iets heb ontvangen?
Dat is inderdaad lastig, het beste kun je dan even klantenservice at afterpay punt nl even een mailtje sturen. Zij zorgen voor ons dat de betalingen achteraf geïncasseerd worden. Zij kunnen het dus voor je controleren, uitzoeken en je vrijbrief geven voor je volgende bestelling. Mijn excuus voor het ongemak.

Groetjes Ralf

Dat is inderdaad lastig, het beste kun je dan even klantenservice at afterpay punt nl even een mailtje sturen. Zij zorgen voor ons dat de betalingen achteraf geïncasseerd worden. Zij kunnen het dus voor je controleren, uitzoeken en je vrijbrief geven voor je volgende bestelling. Mijn excuus voor het ongemak.

Groetjes Ralf[/QUOTE]

had net ook al gebeld naar jullie, bedankt voor de informatie!
Wat fijn dat jullie tot zo laat telefonisch te bereiken zijn!

Ik had bij mijn bestelling van vorige week de simple cleanse ontvangen ipv de whole body cleanse. Het grote verschil ertussen was de ontbrekende mariadistel.

Ik had toen gebeld, en moest bij mijn volgende bestelling een opmerking voor Rene erbij zetten, zodat ik deze mariadistel toch nog zou krijgen.

Nu mogen jullie van mij die mariadistel laten voor wat het is, en er gewoon een leuk sample pack van maken. Zou dit ook mogelijk zijn? (heb btw nog het bestelnummer van dat order)

vorige bestelnummer was 367302

mijn bestelling van nu: 376634

Kan je ervoor zorgen dat het zeker in orde komt? Staat bij de opmerkingen, maarja :p

Amokmaker, mijn excuus hiervoor.:rolleyes: Als je dit bij je volgende bestelling even aangeeft, zorgen wij dat er een extra sachet bij zit.

Maakt niet uit joh, heb hier nog een shitload aan samples van jullie liggen van o.a. Amerikaanse whey. Ik kan daar trouwens over zeggen dat de smaak van het b&f huismerk vele malen beter is.

Beste B&F shop,

net weer even wat dingetjes besteld, stelt niet veel voor maar heb wel even een vraagje.. Ik kon namelijk mijn inlognaam niet meer herinneren (Bestel altijd als gast maar toevallig de laatste keer maar even geregistreerd) Mijn wachtwoord kan ik wel opvragen maar inloggen wordt moeilijk zonder inlognaam ;-) Ik weet niet of jullie even voor me na kunnen kijken wat mijn inlognaam is? (En evt pmen of mailen)

Referentienummer van mijn voorlaatste bestelling: 357534
Referentienummer bestelling van zojuist: 76667

Hoe staat het eigenlijk met de vorderingen voor jullie nieuwe site? Dit kan echt niet meer hoor ;-)

Vandaag bestelling aangekregen. :D. Ben heel erg benieuwd naar de nieuwe smaken van de Whey Perfection. :D. Vooral straciatella en nutella. :zuip:

Beste B&F shop,

net weer even wat dingetjes besteld, stelt niet veel voor maar heb wel even een vraagje.. Ik kon namelijk mijn inlognaam niet meer herinneren (Bestel altijd als gast maar toevallig de laatste keer maar even geregistreerd) Mijn wachtwoord kan ik wel opvragen maar inloggen wordt moeilijk zonder inlognaam ;-) Ik weet niet of jullie even voor me na kunnen kijken wat mijn inlognaam is? (En evt pmen of mailen)

Hoe staat het eigenlijk met de vorderingen voor jullie nieuwe site? Dit kan echt niet meer hoor ;-)

Mijn bestelnummer was 376634. Dus op een kwartiertje 33 bestellingen. Dat draait daar goed bij B&F :p

vorige bestelnummer was 367302

mijn bestelling van nu: 376634

Kan je ervoor zorgen dat het zeker in orde komt? Staat bij de opmerkingen, maarja :p
Dat moet helemaal goed komen! MIjn collega's hebben het vast gezien en voor je behandeld. Bedankt voor je bestelling, deze heb je morgen uiteraard in huis!:cool:
Beste B&F shop,

Ja de vorderingen van de nieuwe site verlopen nogal stroef. We willen dolgraag de nieuwe site online hebben, echter gaat het niet zo snel als wij willen. Als je me even een pm wilt sturen met al je gegevens (NAW) dan zorg ik dat je er een reactie op krijgt met je gebruikersnaam. Mocht je je bestelling morgen alsnog in huis hebben, dan raad ik het je aan om vandaag nog even de bestelling als gast te doen. De volgende keer zorg ik dat je dan je gebruikersnaam weer hebt!
Vandaag bestelling aangekregen. :D. Ben heel erg benieuwd naar de nieuwe smaken van de Whey Perfection. :D. Vooral straciatella en nutella. :zuip:
Heljen, dankjewel voor de complimenten. De nieuwe smaken zijn echt een tophit aan het worden. We wisten dat ze lekker waren, maar dat nu heel de Benelux aan de Straciatella, Nutella, Bitterkoekjes Ammeretto, Granny's Pie en Choco Bounty worden zeker goed ontvangen!

Groetjes Ralf

Dat moet helemaal goed komen! MIjn collega's hebben het vast gezien en voor je behandeld. Bedankt voor je bestelling, deze heb je morgen uiteraard in huis!:cool:
Heb niet zo'n goede ervaring met opmerkingen, en dan nog in de avond. Vandaar dat ik het hier eventjes wou vermelden:D

Ben zeer benieuwd naar de WP smaken!!

Ja de vorderingen van de nieuwe site verlopen nogal stroef. We willen dolgraag de nieuwe site online hebben, echter gaat het niet zo snel als wij willen. Als je me even een pm wilt sturen met al je gegevens (NAW) dan zorg ik dat je er een reactie op krijgt met je gebruikersnaam. Mocht je je bestelling morgen alsnog in huis hebben, dan raad ik het je aan om vandaag nog even de bestelling als gast te doen. De volgende keer zorg ik dat je dan je gebruikersnaam weer hebt!

Och ik weet er alles van.. neem aan dat jullie dit hebben uitbesteedt? Verandert jullie back-office ook gelijk mee? Het is natuurlijk ook wel belangrijk dat alles het degelijk doet als het eenmaal online staat dus zeker niets overhaasten ;-)
Ik heb sowieso net even als gast afgerekend hoor, heb de fine oats morgen echt nodig anders zit ik zonder, ik pm gelijk even mjn gegevens!

Ik ben reuze benieuwd of er überhaupt wel iemand bitterkoekjes lekker vind :P

Toch maar besloten om Stratiecella te bestellen :D Volgende keer de nutella :)

Uw bestelling met referentienummer: 376504 is verzonden.

bestelling komt eraan morgen in huis hopelijk

B&F,

Whey Perfection is verkrijgbaar in de 19 allerbeste smaken:
-Banana Milkshake
-Vanilla Milkshake
-Strawberry Milkshake
-Chocolate Milkshake
-Cappuccino
-Cookies en Cream Milkshake
-Berry Blast Milkshake
-Sweet Apple Milkshake
-Creamy Coconut Milkshake
-Sunny Peach Milkshake
-Fresh Orange Milkshake
-Frambozen Milkshake
-Cool Cassis
-Ice Coffee
-Lemon Ice
-Naturel / smaakloos (geen toevoegingen)
-Stracciatella - nieuw
-Granny's Apple Pie - nieuw
-Watermelon - nieuw

Whey Perfection Single Serving Variety Pack wordt geleverd in 15 heerlijke smaken:
-Banana Milkshake
-Strawberry Milkshake
-Chocolate Milkshake
-Cookies en Cream Milkshake
-Berry Blast Milkshake
-Creamy Coconut Milkshake
-Frambozen Milkshake
-Ice Coffee Milkshake
-Lemon Ice Milkshake
-Cool Cassis Milkshake
-Strachiatella *nieuw
-Granny's Apple Pie *nieuw
-Chocolate Cocnut Bounty **nieuw
-Nutella **nieuw
-Bitterkoekjes Amaretto **nieuw
15 sachets + Gratis Shakebeker

A) Wanneer komen de nieuwe smaken voor de Isolate Perfection?
B) Hebben jullie ook de naturel variant in een sachet?
C) Ik wil graag jullie VOLLEDIGE :eek: gamma uitproberen. Valt er iets te regelen qua sachets? Als ik bijvoorbeeld een variety pack bestel, dat er dan handmatig nog een aantal andere smaakjes worden toegevoegd?

Ik hoor het wel.

Bedankt!

B&F.

Kunnen jullie even checken of ordernummer 374129 verzonden is?

Thanks!

Bf

ik heb krealyne caps en hard besteld maar is het niet zo
dat hard op een vrijwel nuchtere maag moet worden gebruikt
en de dosering staat van krea alyn dat ik 30 minute voor en na de training 2 caps moet nemen kan dat gewoon of .......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven