AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben reuze benieuwd of er überhaupt wel iemand bitterkoekjes lekker vind :P

Toch maar besloten om Stratiecella te bestellen :D Volgende keer de nutella :)
Ik ik ik!! Ik vind de bitterkoekjes ammeretto erg lekker. Sterker nog, bij aankomst vanochtend om 7 uur heb ik samen met mijn collega zo'n shake gedronken! :zuip:Bedankt voor je bestelling ik weet zeker dat de Straciatella je gaat bevallen!
Uw bestelling met referentienummer: 376504 is verzonden.

bestelling komt eraan morgen in huis hopelijk
Jazeker, je pakket wordt vandaag geleverd! Bedankt voor je bestelling!;)
A) Wanneer komen de nieuwe smaken voor de Isolate Perfection?
Choco Coconut Bounty en Nutella komen deze week
B) Hebben jullie ook de naturel variant in een sachet?
Nee, we hebben tot op heden nog nooit een naturel sachet gehad.
C) Ik wil graag jullie VOLLEDIGE :eek: gamma uitproberen. Valt er iets te regelen qua sachets? Als ik bijvoorbeeld een variety pack bestel, dat er dan handmatig nog een aantal andere smaakjes worden toegevoegd?
Helaas kunnen we niets meer voor je regelen. Ik had het graag voor je willen regelen, echter dit worden de nieuwe variety sachets. De andere smaken hebben we helaas niet meer in sachets.
Ik hoor het wel.

Bedankt!
Kijk hierboven:rolleyes:
B&F.

Kunnen jullie even checken of ordernummer 374129 verzonden is?

Thanks!
Ummelke, ik heb je even een persoonlijk berichtje gestuurd met nadere informatie!;)
Bf

ik heb krealyne caps en hard besteld maar is het niet zo
dat hard op een vrijwel nuchtere maag moet worden gebruikt
en de dosering staat van krea alyn dat ik 30 minute voor en na de training 2 caps moet nemen kan dat gewoon of .......
Dit kun je gerust combineren. De Hard! en Kre-Alkalyn op een nuchtere maag, hiermee word ongeveer een uurtje na je laatste maaltijd bedoeld. Als je dan de Kre-Alkalyn en Hard! neemt voor je training zul je een ontzettend fijne training ervaren!

Had mn huisgenoot dus een half schepje gegeven voor het basketbal,
Hij kwam thuis en hij zei waar kan ik dat spul halen haha.

Vooral energie en concentratie had ie veel

Ik gebruik nu al 9 weken zo'n vier a vijf keer per week NoxiPro en wil daarom overstappen op een andere pre workout. Merk gewoon dat het effect minder is en daarnaast wordt op de verpakking ook aangeraden een break te houden na zoveel tijd.

Ik (en met mij vele andere) vind NoxiPro als geheel gewoon erg fijn, door de combinatie van pomp en energie. Daarnaast heb ik het idee dat het me droger heeft gemaakt, iets wat ik ook van andere mensen te horen krijg. En - een groot voordeel - het is gewoon erg goed te drinken.

Ik ben dan ook op zoek naar een soortgelijke pre workout als Noxi. Niet dat ik helemaal stijf sta van de caffeine en uren wakker ga liggen 's nachts; maar gewoon een chille pre workout die goed te drinken is (ik vind Unleash van XXL bijvoorbeeld niet te zuipen).

Wat zouden jullie me aanraden en waarom?

Ik gebruik nu al 9 weken zo'n vier a vijf keer per week NoxiPro en wil daarom overstappen op een andere pre workout. Merk gewoon dat het effect minder is en daarnaast wordt op de verpakking ook aangeraden een break te houden na zoveel tijd.

Ik (en met mij vele andere) vind NoxiPro als geheel gewoon erg fijn, door de combinatie van pomp en energie. Daarnaast heb ik het idee dat het me droger heeft gemaakt, iets wat ik ook van andere mensen te horen krijg. En - een groot voordeel - het is gewoon erg goed te drinken.

Ik ben dan ook op zoek naar een soortgelijke pre workout als Noxi. Niet dat ik helemaal stijf sta van de caffeine en uren wakker ga liggen 's nachts; maar gewoon een chille pre workout die goed te drinken is (ik vind Unleash van XXL bijvoorbeeld niet te zuipen).

Hard, Jack3d en heb me nu ook Rush van Stacker 2 in huis gehaald (nog niet geproefd maar wel veel posi over gehoord!)

Body & Fit tot wanneer loopt de introductie actie van NR. 1, vrijdag is weer payday vandaar :D

Heb je de Hard! al eens geprobeerd? Dit is eigenlijk samen met Hard!, Maximize Intense, NoxiPro toch wel een van de best verkochte preworkouts!

Groetjes Ralf

Als je referentienr 377213 nog in je handen krijgt, wil je dan alsjeblieft de opmerking ff lezen? Is voor m'n broer zijn verjaardag zoals erbij staat;)

Thanx!

Kijk hierboven:rolleyes:

...

Groetjes Ralf
[/CENTER]

Bedankt B & F. Nutella voor de Isolate komt deze week. Er goed nieuws!
Vandaag toch maar even een variety pack bestellen.

Hoe kan ik de naturel proeven? De enige optie is volgens mij een pot te bestellen.

Bedankt.

ps. laatste vraag: Wanneer wordt white chocolate verwacht?

Laatst bewerkt:

Ik zou de Hard! aanbevelen. De recensies zijn dusdanig goed dat iedereen er goed op kan slapen, geheel crash vrij en een goede pomp energie en concentratie.
Als je referentienr 377213 nog in je handen krijgt, wil je dan alsjeblieft de opmerking ff lezen? Is voor m'n broer zijn verjaardag zoals erbij staat;)

Thanx!
Ik heb het persoonlijk voor je in orde laten maken! Dit moet goedkomen! Gefeliciteerd alvast ;)
Bedankt B & F. Nutella voor de Isolate komt deze week. Er goed nieuws!
Vandaag toch maar even een variety pack bestellen.

Hoe kan ik de naturel proeven? De enige optie is volgens mij een pot te bestellen.

Bedankt.

ps. laatste vraag: Wanneer wordt white chocolate verwacht?
Ja klopt, naturel hebben we helaas niet in samples. De status van de Witte Chocolade is op dit moment onbekend. Zodra Ilco het weet, gaat het het direct hier neerzetten.

Groetjes Ralf

Is er iets anders dan caffeïne voor concentratie tijdens leren/examens?

Heb niet zo'n goede ervaring met opmerkingen, en dan nog in de avond. Vandaar dat ik het hier eventjes wou vermelden:D

Ben zeer benieuwd naar de WP smaken!!

Perfect opgelost! Heb er een variety box van miscellar cassein perfection bijgekregen! Bedankt!!

Is er iets anders dan caffeïne voor concentratie tijdens leren/examens?

Goede nachtrust, gezonde voeding, volgens mij ook Ginkgo, Taurine...(?) Even uit m'n hoofd wel lastig. :rolleyes::D Klinkt dom, maar vooral goed uitgerust zal heel belangrijk zijn.:)

---------- Post toegevoegd Wed 21 Mar 2012 om 16:49 ----------

Perfect opgelost! Heb er een variety box van miscellar cassein perfection bijgekregen! Bedankt!!

Super! Graag gedaan!:) Jij bedankt voor de bestelling.:)

Had dinsdagochtend een bestelling gedaan 375815.
Via opvolgingsnummer van postnl zag ik dat het pakket vandaag geleverd zou worden. AL heel de dag staat er levering "vandaag". Ik blijf dus gewoon thuis en wanneer ik nu om 17:00 u de status nakijk staat er "donderdag 22 maart". Dus voor niks thuisgebleven. Maar probleem is dat ik morgen niet thuis ben. Heb de site van postnl eens bekeken want die is blijkbaar veranderd tegenover enkele weken geleden. Is het voor Belgische klanten mogelijk de afleveringsdatum zelf te wijzigen? Het is spijtig dat voor Belgische klanten paketten niet in een postkantoor of afhaalpunt kunnen afgeleverd worden. Zou dit eventueel nog veranderen in de toekomst voor zover jullie nu weten?

Wanneer start de weekaanbieding ?

Trouwens geen grote fan van die nieuwe Shaker die bij de Variety Sachets van WP zat.. Deksel zit hartstikke los en lekt heel erg.

Gelukkig heb ik nog een Shaker Pro(wel een aanrader natuurlijk!) liggen, maar ik hoop dat jullie de nieuwe Shaker snel veranderen.

Laatst bewerkt:
Ik heb die shake beker gelijk weg gegooid, was geen succes. Hopelijk zijn er snel weer goede bekers, dit is niet best.

Ik heb die shake beker gelijk weg gegooid, was geen succes. Hopelijk zijn er snel weer goede bekers, dit is niet best.

Klopt, helemaal mee eens helaas! Deze gasten leveren ook aan Ultimate en meer grote merken maar wat een drama:rolleyes::cool:. Nieuwe staan in bestelling:)

---------- Post toegevoegd Wed 21 Mar 2012 om 19:23 ----------

Had dinsdagochtend een bestelling gedaan 375815.
Via opvolgingsnummer van postnl zag ik dat het pakket vandaag geleverd zou worden. AL heel de dag staat er levering "vandaag". Ik blijf dus gewoon thuis en wanneer ik nu om 17:00 u de status nakijk staat er "donderdag 22 maart". Dus voor niks thuisgebleven. Maar probleem is dat ik morgen niet thuis ben. Heb de site van postnl eens bekeken want die is blijkbaar veranderd tegenover enkele weken geleden. Is het voor Belgische klanten mogelijk de afleveringsdatum zelf te wijzigen? Het is spijtig dat voor Belgische klanten paketten niet in een postkantoor of afhaalpunt kunnen afgeleverd worden. Zou dit eventueel nog veranderen in de toekomst voor zover jullie nu weten?

Ik weet niet of dit bij Postnl gaat veranderen. We krijgen in de toekomst wel meer verzend opties.:)

Kunnen jullie de smartshaker gaan verkopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven