Ik ik ik!! Ik vind de bitterkoekjes ammeretto erg lekker. Sterker nog, bij aankomst vanochtend om 7 uur heb ik samen met mijn collega zo'n shake gedronken!Ik ben reuze benieuwd of er überhaupt wel iemand bitterkoekjes lekker vind
Toch maar besloten om Stratiecella te bestellenVolgende keer de nutella
![]()
Bedankt voor je bestelling ik weet zeker dat de Straciatella je gaat bevallen!Jazeker, je pakket wordt vandaag geleverd! Bedankt voor je bestelling!Uw bestelling met referentienummer: 376504 is verzonden.
bestelling komt eraan morgen in huis hopelijk

Kijk hierbovenA) Wanneer komen de nieuwe smaken voor de Isolate Perfection?
Choco Coconut Bounty en Nutella komen deze week
B) Hebben jullie ook de naturel variant in een sachet?
Nee, we hebben tot op heden nog nooit een naturel sachet gehad.
C) Ik wil graag jullie VOLLEDIGEgamma uitproberen. Valt er iets te regelen qua sachets? Als ik bijvoorbeeld een variety pack bestel, dat er dan handmatig nog een aantal andere smaakjes worden toegevoegd?
Helaas kunnen we niets meer voor je regelen. Ik had het graag voor je willen regelen, echter dit worden de nieuwe variety sachets. De andere smaken hebben we helaas niet meer in sachets.
Ik hoor het wel.
Bedankt!

Ummelke, ik heb je even een persoonlijk berichtje gestuurd met nadere informatie!B&F.
Kunnen jullie even checken of ordernummer 374129 verzonden is?
Thanks!

Dit kun je gerust combineren. De Hard! en Kre-Alkalyn op een nuchtere maag, hiermee word ongeveer een uurtje na je laatste maaltijd bedoeld. Als je dan de Kre-Alkalyn en Hard! neemt voor je training zul je een ontzettend fijne training ervaren!Bf
ik heb krealyne caps en hard besteld maar is het niet zo
dat hard op een vrijwel nuchtere maag moet worden gebruikt
en de dosering staat van krea alyn dat ik 30 minute voor en na de training 2 caps moet nemen kan dat gewoon of .......
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hard! - voor de beste training van je leven. De ultieme cocktail voor spiergroei, pomp en prestaties!
Hard! - voor de beste training van je leven. De ultieme cocktail voor spiergroei, pomp en prestaties!
Groetjes Ralf

Volgende keer de nutella
gamma uitproberen. Valt er iets te regelen qua sachets? Als ik bijvoorbeeld een variety pack bestel, dat er dan handmatig nog een aantal andere smaakjes worden toegevoegd?
. Nieuwe staan in bestelling