AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb die shake beker gelijk weg gegooid, was geen succes. Hopelijk zijn er snel weer goede bekers, dit is niet best.

Ik ook. Had dit al verwacht op basis van verschillende posts hier; het werd helaas bevestigd. Heb ff wat water erdoorheen geshaked en klotste er allemaal uit. Geen groot probleem, want heb er een 4tal andere nog. :)

De whey nutella is best wel lekker, de bitterkoekjes amaretto vond ik dan weer niks.

Citaat:
Origineel gepost door Robo007
Had dinsdagochtend een bestelling gedaan 375815.
Via opvolgingsnummer van postnl zag ik dat het pakket vandaag geleverd zou worden. AL heel de dag staat er levering "vandaag". Ik blijf dus gewoon thuis en wanneer ik nu om 17:00 u de status nakijk staat er "donderdag 22 maart". Dus voor niks thuisgebleven. Maar probleem is dat ik morgen niet thuis ben. Heb de site van postnl eens bekeken want die is blijkbaar veranderd tegenover enkele weken geleden. Is het voor Belgische klanten mogelijk de afleveringsdatum zelf te wijzigen? Het is spijtig dat voor Belgische klanten paketten niet in een postkantoor of afhaalpunt kunnen afgeleverd worden. Zou dit eventueel nog veranderen in de toekomst voor zover jullie nu weten?

Ik weet niet of dit bij Postnl gaat veranderen. We krijgen in de toekomst wel meer verzend opties.

Een kwartier geleden is alles toch nog geleverd. Het aftekenen ging ook digitaal deze keer. Blijkbaar zijn ze wat aan het vernieuwen waardoor er waarschijnlijk effe iets mis ging. Maar toch in orde dus! Pakket was volledig in orde en een vergetelheid van vorige keer was dubbel in orde gemaakt deze keer!

Voor mij ook geen probleem, heb al teveel van die bekers. Zou fijn zijn als je bij het tweede kado ook samples kon kiezen. Hier heb ik tenminste wat aan. Hier in huis liggen tal van bidons,bekers,pillendozen en weet ik veel wat van b&f.

Is de whey perfection watermeloen een beetje te doen, wil een emmertje bestellen alleen ik heb hem nog nooit geproefd. Klein risico dus om hem te bestellen.

Er komt volgens mij binnekort een nieuw kado-systeem bij de nieuwe site

Shaker pro werkt chill, beter dan die vervelende met lekkende deksel.

Referentie nummer: 377608

Extra samples zijn welkom!

http://bodyenfitshop.nl/bcaas-eaas/body-fit-sportsnutrition/bcaa-pure-caps

spelfoutje op deze pagina:
Elke portie BCAA Pure Caps biedt de drie vrije vorm aminozuren met vertakte keten, L-Luecine, L-valine en L-Isoleucine in de enige juiste verhouding 02:01:01.

moet leucine zijn denk ik?

(las het toevallig, dacht post het maar, kunnen ze het aanpassen)

Top:) Dank je!! Gaan we direct aanpassen.:)

---------- Post toegevoegd Wed 21 Mar 2012 om 20:26 ----------

Trouwens geen grote fan van die nieuwe Shaker die bij de Variety Sachets van WP zat.. Deksel zit hartstikke los en lekt heel erg.

Gelukkig heb ik nog een Shaker Pro(wel een aanrader natuurlijk!) liggen, maar ik hoop dat jullie de nieuwe Shaker snel veranderen.

Zeker weten! Moest echt top zijn, nou dat weten we:rolleyes: Waardeloze kwaliteit.

---------- Post toegevoegd Wed 21 Mar 2012 om 20:26 ----------

Referentie nummer: 377608

Extra samples zijn welkom!

Dank je, voor de bestelling:)

---------- Post toegevoegd Wed 21 Mar 2012 om 20:27 ----------

Shaker pro werkt chill, beter dan die vervelende met lekkende deksel.

Klopt, de Shaker Pro is top. De andere waardeloos. Zelfde leverancier ook nog, onvoorstelbaar:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Wed 21 Mar 2012 om 20:28 ----------

Er komt volgens mij binnekort een nieuw kado-systeem bij de nieuwe site

We lopen hier en daar een beetje vast door de drukte maar we doen ons best. We hebben nogal veel projecten lopen:D Maar goed, hard doorwerken!:cool:

---------- Post toegevoegd Wed 21 Mar 2012 om 20:28 ----------

Kunnen jullie de smartshaker gaan verkopen?

gaan we naar kijken. we hadden het er toevallig vandaag over.:cool:

---------- Post toegevoegd Wed 21 Mar 2012 om 20:29 ----------

Ik ook. Had dit al verwacht op basis van verschillende posts hier; het werd helaas bevestigd. Heb ff wat water erdoorheen geshaked en klotste er allemaal uit. Geen groot probleem, want heb er een 4tal andere nog. :)

De whey nutella is best wel lekker, de bitterkoekjes amaretto vond ik dan weer niks.

Heb vandaag zelf de Amaretto gehad, dubbele dosering:D Heel apart maar vond het zelf wel heel lekker. De Chocolate Coconut Bounty is onvoorstelbaar:zuip:

---------- Post toegevoegd Wed 21 Mar 2012 om 20:30 ----------

Citaat:
Origineel gepost door Robo007
Had dinsdagochtend een bestelling gedaan 375815.
Via opvolgingsnummer van postnl zag ik dat het pakket vandaag geleverd zou worden. AL heel de dag staat er levering "vandaag". Ik blijf dus gewoon thuis en wanneer ik nu om 17:00 u de status nakijk staat er "donderdag 22 maart". Dus voor niks thuisgebleven. Maar probleem is dat ik morgen niet thuis ben. Heb de site van postnl eens bekeken want die is blijkbaar veranderd tegenover enkele weken geleden. Is het voor Belgische klanten mogelijk de afleveringsdatum zelf te wijzigen? Het is spijtig dat voor Belgische klanten paketten niet in een postkantoor of afhaalpunt kunnen afgeleverd worden. Zou dit eventueel nog veranderen in de toekomst voor zover jullie nu weten?

Ik weet niet of dit bij Postnl gaat veranderen. We krijgen in de toekomst wel meer verzend opties.

Een kwartier geleden is alles toch nog geleverd. Het aftekenen ging ook digitaal deze keer. Blijkbaar zijn ze wat aan het vernieuwen waardoor er waarschijnlijk effe iets mis ging. Maar toch in orde dus! Pakket was volledig in orde en een vergetelheid van vorige keer was dubbel in orde gemaakt deze keer!

Gelukkig toch goed gekomen, helemaal super!:)

---------- Post toegevoegd Wed 21 Mar 2012 om 20:31 ----------

Voor mij ook geen probleem, heb al teveel van die bekers. Zou fijn zijn als je bij het tweede kado ook samples kon kiezen. Hier heb ik tenminste wat aan. Hier in huis liggen tal van bidons,bekers,pillendozen en weet ik veel wat van b&f.

Is de whey perfection watermeloen een beetje te doen, wil een emmertje bestellen alleen ik heb hem nog nooit geproefd. Klein risico dus om hem te bestellen.

De Watermelon is erg lekker. Hebben we al aardig wat complimenten op gehad.

Laatst bewerkt:
Trouwens geen grote fan van die nieuwe Shaker die bij de Variety Sachets van WP zat.. Deksel zit hartstikke los en lekt heel erg.

Gelukkig heb ik nog een Shaker Pro(wel een aanrader natuurlijk!) liggen, maar ik hoop dat jullie de nieuwe Shaker snel veranderen.

Misschien een overbodige vraag, maar jullie begrijpen dat je het roostertje in het deksel moet duwen? Als je dat goed aanduwt kun je het deksel gewoon op de beker draaien en zou het niet moeten lekken...

Vind de nieuwe whey-smaken trouwens wel een succes! :D Nutella en bounty zijn érg lekker. Stracciatella smaakt naar roomijs, ook erg lekker, zeker met de stukjes chocola! Bitterkoekjes moet je van houden en dat doe ik, dus vind ik ook lekker, smaakt heel erg naar bitterkoekjespudding. Gaat denk ik wel snel vervelen dus moet je wel afwisselen met andere smaken. En appeltaart vond ik niet echt naar appeltaart smaken, maar ook wel lekker! Goed gedaan dus, B&F, super! :)

Niet klagen om iets wat je gratis krijgt, maar moet toch eerlijk zeggen dat mijn kast hier ook vol staat met die dingen. Geef regelmatig iets weg, maar zodra zij ook bij B&F gaan bestellen, krijgen ze automatisch ook weer van die dingen:D

super weekaanbieding met die whey servings! kan ik eindelijk eens alle smaken uitproberen:)

Misschien een overbodige vraag, maar jullie begrijpen dat je het roostertje in het deksel moet duwen? Als je dat goed aanduwt kun je het deksel gewoon op de beker draaien en zou het niet moeten lekken...

Ben mijn beker ff uit de vuilbak gaan halen en heb het met het roostertje erin geprobeerd. Maar nog steeds lekt de beker bij het shaken. Het probleem is dat het deksel blijft doordraaien waardoor je de beker niet heel strak kan aandraaien.

Ik zal duidelijk zijn

Ontwikkel onmiddellijk:

Whey Perfection

- Chocolate-Peanutbutter
- Roze koeken
- Pistache
- Macaron
- Macadamia
- Bastogne
- Karamel-peer
- Crème-Brûlée

Please?

Laatst bewerkt:
bastogne
awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

idd doe

Net maximize intense besteld.
B&F, is er eigenlijk een verschil tussen de standaard PAM spray en de Saute & Grill?
Kan je de Saute & Grill in een gewone pan gebruiken. Ik heb nu de standaard besteld, maar als je die saute & grill ook kan gebruiken neem ik die volgende keer.

Laatst bewerkt:
B&F, is er eigenlijk een verschil tussen de standaard PAM spray en de Saute & Grill?
Kan je de Saute & Grill in een gewone pan gebruiken. Ik heb nu de standaard besteld, maar als je die saute & grill ook kan gebruiken neem ik die volgende keer.

---------- Post toegevoegd Wed 21 Mar 2012 om 21:49 ----------

Ik doe die grill ding voor hamburgers en dat soort dingen en die standard voor wokmixdingen enzo

Tot wanneer geldt de aanbieding van de variety pack? Volgende week woensdag pas weer salaris..

Ik zou de Hard! aanbevelen. De recensies zijn dusdanig goed dat iedereen er goed op kan slapen, geheel crash vrij en een goede pomp energie en concentratie.

Ik heb het persoonlijk voor je in orde laten maken! Dit moet goedkomen! Gefeliciteerd alvast ;)

Ja klopt, naturel hebben we helaas niet in samples. De status van de Witte Chocolade is op dit moment onbekend. Zodra Ilco het weet, gaat het het direct hier neerzetten.

Groetjes Ralf

Thanks; besteld en ik ga het proberen!

Vandaag weer bestellingetje geplaatst! Kwam net niet aan €99,- :(

zal wel een slechte zijn geweest, heb er ook zo een paar & die zijn perfect ;) afraden is wel een beetje te imo :p:rolleyes:

Good zal wel ff pic uploaden of we dezelfde hebben dan. Knal er whey havermout kwark etc geblend in en als je dit morst is smeerlapperij

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Deze is zeer goed.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Deze is kwa afsluiten ook goed, no probs.

Deze dus :
34xnadh.jpg
Heb ik ook weggegooid, brol.

Nu zie ik op de site dat jullie de oude bekers nog wel verkopen, klopt dit ? Wil niet de huidige brolbeker krijgen.

http://www.bodyenfitshop.nl/Zoeken/Product/beker

We hebben het inderdaad over dezelfde.
Ik heb zelf de Shaker Pro thuis staan, en die van jouw foto.
Die van jouw foto zat bij de Whey Perfection Variety Sachets.

De Shaker Pro is gewoon een uitstekend ding, nog nooit iets gelekt en het blend uitstekend.

De ''nieuwe'' beker, die bij de WP Variety Sachets zat, is jammer genoeg echt totaal niet fijn. Hij mixt wel heel goed, maar hij lekt heel erg. Tijdens het drinken van mijn shake kwam even een deel van de shake over mijn broek heen vallen, en dat is niet omdat mijn bek lek is :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven