Dankjewel voor je complimenten. Elke shake is een genot om weer te drinken, het zijn de nieuwe romige smaken die ze zo succes maken!Vind de nieuwe whey-smaken trouwens wel een succes!Nutella en bounty zijn érg lekker. Stracciatella smaakt naar roomijs, ook erg lekker, zeker met de stukjes chocola! Bitterkoekjes moet je van houden en dat doe ik, dus vind ik ook lekker, smaakt heel erg naar bitterkoekjespudding. Gaat denk ik wel snel vervelen dus moet je wel afwisselen met andere smaken. En appeltaart vond ik niet echt naar appeltaart smaken, maar ook wel lekker! Goed gedaan dus, B&F, super!
![]()
Dankjewel voor je compliment! Dat wordt genieten!super weekaanbieding met die whey servings! kan ik eindelijk eens alle smaken uitproberen![]()

Ik geef het door aan Ilco! Vergeet niet dat we over enkele weken al 20 overheerlijke smaken zijn gepasseerd!!Ik zal duidelijk zijn
Ontwikkel onmiddellijk:
Whey Perfection
- Chocolate-Peanutbutter
- Roze koeken
- Pistache
- Macaron
- Macadamia
- Bastogne
- Karamel-peer
- Crème-Brûlée
Please?
Bedankt voor je bestelling, ik weet zeker dat Maximize Intense goed gaat bevallen!Net maximize intense besteld.
B&F, is er eigenlijk een verschil tussen de standaard PAM spray en de Saute & Grill?
Kan je de Saute & Grill in een gewone pan gebruiken. Ik heb nu de standaard besteld, maar als je die saute & grill ook kan gebruiken neem ik die volgende keer.
Timmeh, helaas tot morgen. Misschien een idee om met After Pay te betalen? Met deze betaalmethode kun je tot 14 dagen na je bestelling betalen!Tot wanneer geldt de aanbieding van de variety pack? Volgende week woensdag pas weer salaris..
Bedankt voor je order!Vandaag weer bestellingetje geplaatst! Kwam net niet aan €99,-![]()
Groetjes Ralf

Nutella en bounty zijn érg lekker. Stracciatella smaakt naar roomijs, ook erg lekker, zeker met de stukjes chocola! Bitterkoekjes moet je van houden en dat doe ik, dus vind ik ook lekker, smaakt heel erg naar bitterkoekjespudding. Gaat denk ik wel snel vervelen dus moet je wel afwisselen met andere smaken. En appeltaart vond ik niet echt naar appeltaart smaken, maar ook wel lekker! Goed gedaan dus, B&F, super!