XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vind de nieuwe whey-smaken trouwens wel een succes! :D Nutella en bounty zijn érg lekker. Stracciatella smaakt naar roomijs, ook erg lekker, zeker met de stukjes chocola! Bitterkoekjes moet je van houden en dat doe ik, dus vind ik ook lekker, smaakt heel erg naar bitterkoekjespudding. Gaat denk ik wel snel vervelen dus moet je wel afwisselen met andere smaken. En appeltaart vond ik niet echt naar appeltaart smaken, maar ook wel lekker! Goed gedaan dus, B&F, super! :)
Dankjewel voor je complimenten. Elke shake is een genot om weer te drinken, het zijn de nieuwe romige smaken die ze zo succes maken!

super weekaanbieding met die whey servings! kan ik eindelijk eens alle smaken uitproberen:)
Dankjewel voor je compliment! Dat wordt genieten!:zuip:
Ik zal duidelijk zijn

Ontwikkel onmiddellijk:

Whey Perfection

- Chocolate-Peanutbutter
- Roze koeken
- Pistache
- Macaron
- Macadamia
- Bastogne
- Karamel-peer
- Crème-Brûlée

Please?
Ik geef het door aan Ilco! Vergeet niet dat we over enkele weken al 20 overheerlijke smaken zijn gepasseerd!!
Net maximize intense besteld.
B&F, is er eigenlijk een verschil tussen de standaard PAM spray en de Saute & Grill?
Kan je de Saute & Grill in een gewone pan gebruiken. Ik heb nu de standaard besteld, maar als je die saute & grill ook kan gebruiken neem ik die volgende keer.

Bedankt voor je bestelling, ik weet zeker dat Maximize Intense goed gaat bevallen!
Tot wanneer geldt de aanbieding van de variety pack? Volgende week woensdag pas weer salaris..
Timmeh, helaas tot morgen. Misschien een idee om met After Pay te betalen? Met deze betaalmethode kun je tot 14 dagen na je bestelling betalen!
Vandaag weer bestellingetje geplaatst! Kwam net niet aan €99,- :(
Bedankt voor je order!

Groetjes Ralf

Hoi Is er misschien al bekend wat de voglende weekaanbieding gaat worden?

Hoi Is er misschien al bekend wat de voglende weekaanbieding gaat worden?

- Isolate Perfection
- Dexaprine
- Result!
- Hard!

---------- Post toegevoegd Thu 22 Mar 2012 om 09:40 ----------

Nee, nog niet. Ilco gaat er zo mee aan de slag:cool:

Groetjes Ralf

- Isolate Perfection
- Dexaprine
- Result!
- Hard!

Dank je wel. :p:D

---------- Post toegevoegd Thu 22 Mar 2012 om 09:43 ----------

Ps. Ralf, is Leon vandaag op de zaak aanwezig?

Beetje brutale vraag misschien, maar zou je in plaats van die shakebeker van €9,90 de caliper van €6,50 kunnen krijgen?

Ps. Ralf, is Leon vandaag op de zaak aanwezig?
Leon is de eerste week van april weer. Er kwam even iets tussendoor wat hij niet kon skippen.:cool:
Beetje brutale vraag misschien, maar zou je in plaats van die shakebeker van €9,90 de caliper van €6,50 kunnen krijgen?
Tuurlijk, geen probleem. Als je dit als opmerking aangeeft bij je bestelling, dan moet het helemaal goedkomen!

Groetjes Ralf

Zo gistr bestelling binnen gehad super weer hoor netjes verpakt goed geregeld.Zo doe je zaken en dat gaat goed vind het dan ook fijn dat jullie de tijd nemen om ook gewoon op dit forum paraat te staan voor mensen.

Leon is de eerste week van april weer. Er kwam even iets tussendoor wat hij niet kon skippen.:cool:

Tuurlijk, geen probleem. Als je dit als opmerking aangeeft bij je bestelling, dan moet het helemaal goedkomen!

Groetjes Ralf

Oh, een vriend van me heeft hem een mail gestuurd.

Waar kan hij dat mailtje eventueel naar toe sturen? Het ging om een bestelling.

Laat maar, is al opgelost.

Zo gistr bestelling binnen gehad super weer hoor netjes verpakt goed geregeld.Zo doe je zaken en dat gaat goed vind het dan ook fijn dat jullie de tijd nemen om ook gewoon op dit forum paraat te staan voor mensen.
Doen we met plezier, is een onderdeel van onze service. Hoe goed je producten ook zijn, de service moet gewoon goed en in orde zijn. Ik denk dat het ons redelijk lukt om een goede service te bieden:rolleyes:
Graag gedaan!
Oh, een vriend van me heeft hem een mail gestuurd.

Waar kan hij dat mailtje eventueel naar toe sturen? Het ging om een bestelling.
Je kan me altijd een mailtje sturen op ralf at bodyenfitshop punt nl. Dan zorg ik dat je dezelfde dag altijd nog antwoord krijgt!:eek:

Groetjes Ralf

Had gister mijn 15 Whey sachets gehad. Ben heel blij en heel teleurgesteld :eek:
Heb 3-4 al geproefd.....en moet nog 10+ proeven en ik zit NU al te denken ???
HOE DA F*CK ga ik nu keuze maken?????? Zijn allemaal lekker!!:eek: Zelfs smaken die afgekeurd waren door sommige hierzo :eek:
S.O.S.!!! HEEEEEELP! :D

Hey Bodyen fitshop word ik nu gewoon genegeerd ?

Good zal wel ff pic uploaden of we dezelfde hebben dan. Knal er whey havermout kwark etc geblend in en als je dit morst is smeerlapperij

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Deze is zeer goed.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Deze is kwa afsluiten ook goed, no probs.

Nu zie ik op de site dat jullie de oude bekers nog wel verkopen, klopt dit ? Wil niet de huidige brolbeker krijgen.

http://www.bodyenfitshop.nl/Zoeken/Product/beker
Sorry, had je bericht over het hoofd gezien. Helaas hebben we de shakers met draaidop niet meer. Deze verwacht ik ook niet meer te leveren, aangezien de kwaliteit van de blenderball shakers veel hoger is.
Had gister mijn 15 Whey sachets gehad. Ben heel blij en heel teleurgesteld :eek:
Heb 3-4 al geproefd.....en moet nog 10+ proeven en ik zit NU al te denken ???
HOE DA F*CK ga ik nu keuze maken?????? Zijn allemaal lekker!!:eek: Zelfs smaken die afgekeurd waren door sommige hierzo :eek:
S.O.S.!!! HEEEEEELP! :D
Hahah oeiiii, nu sta je voor een groot dillema he:D Ik zou je gewoon aanraden om nooit meer anders te kopen dan Whey Perfection. Elke shake is inderdaad een sensatie! :zuip:Laat me in de PM even weten wanneer je je bestelling wilt plaatsen, dan zorg ik dat je een tweede kans krijgt om alles te proberen!

Hey Bodyen fitshop word ik nu gewoon genegeerd ?
Excuses, lees mijn bericht hierboven!;)

Groetjes Ralf

Moet om 17u bloed laten prikken en wil nu de gym nog ff in, is het dan verstandig om Hard! te nemen? Dacht misschien zou het afwijkende bloedwaarden kunnen geven?

Groetjes Ralf
Top! Bedankt!
Heb net de bestelling geplaatst (378177), staan nog wat extra opmerkingen bij :).

---------- Post toegevoegd Thu 22 Mar 2012 om 14:12 ----------

En nu al verzonden, super!

Moet om 17u bloed laten prikken en wil nu de gym nog ff in, is het dan verstandig om Hard! te nemen? Dacht misschien zou het afwijkende bloedwaarden kunnen geven?
Boxona, in principe zou het geen kwaad kunnen. Echter raad ik je aan om het niet te doen. Dit uit veiligheid en om geen risico te lopen.
Top! Bedankt!
Heb net de bestelling geplaatst (378177), staan nog wat extra opmerkingen bij :).

---------- Post toegevoegd Thu 22 Mar 2012 om 14:12 ----------

En nu al verzonden, super!
Graag gedaan, jij ook bedankt voor je bestelling! Morgen in huis! ;)

Groetjes Ralf

@Ralf
"Hahah oeiiii, nu sta je voor een groot dillema he Ik zou je gewoon aanraden om nooit meer anders te kopen dan Whey Perfection. Elke shake is inderdaad een sensatie! Laat me in de PM even weten wanneer je je bestelling wilt plaatsen, dan zorg ik dat je een tweede kans krijgt om alles te proberen!"

Hahahah dank je wel Ralf, maar liever niet want dan ga ik weer twijfelen:p
Zodra mijn samples op zijn ga ik een pot bestellen :D
Wou ook ff zeggen dat ik vind B&F heel goed bezig! Ook heel actief op de forums. Jullie producten zouden sowieso besteld worden want prijs/kwaiteit is heel goed. Maar dat jullie nog zoveel aandacht geven aan ieder persoonlijk :thumbs:
Ook alle mensen wie ik B&F aangeraden heb, zijn heel tevreden :bow2:
Als ik ooit bij jullie in Heerenveen kom....the beers are on me!!! :bierbang:

• Like
Waarderingen: B&F
Dus als ik dit bestel:

http://www.bodyenfitshop.nl/Zoeken/Product/beker

Krijg ik deze aan ?

34xnadh.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven