Waarom hebben jullie geen l-carnitine poeder meer van jullie eigen merk?
Is helaas al een tijdje uitverkocht. Volgens hebben we het ook nog niet direct in de planning helaas. Excuses

---------- Post toegevoegd Thu 22 Mar 2012 om 20:54 ----------
Waarom is het eiwitgehalte zo laag in de whey pro XL van interactive nutrition? Ik had hem bijna besteld, maar 69 gram/100 gram eiwit is wel ontzettend laag.
Klopt, dat is niet heel hoog. Aan de andere kant heeft het een paar leuke toevoegingen en is het prijs-kwaliteit op zich nog steeds geen onaardige koop

---------- Post toegevoegd Thu 22 Mar 2012 om 20:54 ----------
Voor 10 uur besteld krijg je t morgen. Meestal krijg je dat verzendbericht na een minuut of 2, haha
Klopt helemaal!

---------- Post toegevoegd Thu 22 Mar 2012 om 20:55 ----------
ik had een vraagje, ik bestel kwartiertje geleden ofzo wat bij julliedie samples met beker, vond het een te moooie aanbieding om te laten liggen, en ken pas 4 smaken ofzo haha.
MAAR, mijn vraag, ik kreeg net meteen een mailtje: uw bestelling is verzonden.
ik heb het echt een kwartier geleden besteld haha? is dat een automatisch mailtje? of krijg ik het gewoon morgen al binnen lol?
Tot 22.00 uur 's avonds worden bestellingen direct verwerkt en heb je het pakket al de volgende dag in huis
Dank je, voor de bestelling!---------- Post toegevoegd Thu 22 Mar 2012 om 20:56 ----------
Heb toch nog wat geld weten los te kloppen dus net besteld!
Ref: 378593
Dank je!! Morgen in huis

---------- Post toegevoegd Thu 22 Mar 2012 om 20:57 ----------
De Whey Straciatella is echt super ! Ben er aan verslaafd geraakt haha
De Stracciatella heeft nu al aardig wat fans!! We krijgen er de hele dag door complimenten over. Een mooi " zomersmaak"
Dank je!---------- Post toegevoegd Thu 22 Mar 2012 om 20:59 ----------
Hebben jullie de Super Cissus RX op voorraad?
En kunnen jullie nog iets aanraden als bcaa's?
De Super Cissus RX van USP Labs is direct leverbaar. Morgen in huis! Qua BCAA's hebben we een enorme keuze, zelf zou ik voor Muscle Protect gaan. Net even iets luxer
Onze topper!
Laatst bewerkt:

Had gelukkig twee doosjes gekocht haha.
meestal altijd de dag erna, vervelend geen whey nu