MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom hebben jullie geen l-carnitine poeder meer van jullie eigen merk?

Is helaas al een tijdje uitverkocht. Volgens hebben we het ook nog niet direct in de planning helaas. Excuses:cool:

---------- Post toegevoegd Thu 22 Mar 2012 om 20:54 ----------

Waarom is het eiwitgehalte zo laag in de whey pro XL van interactive nutrition? Ik had hem bijna besteld, maar 69 gram/100 gram eiwit is wel ontzettend laag.

Klopt, dat is niet heel hoog. Aan de andere kant heeft het een paar leuke toevoegingen en is het prijs-kwaliteit op zich nog steeds geen onaardige koop:)

---------- Post toegevoegd Thu 22 Mar 2012 om 20:54 ----------

Voor 10 uur besteld krijg je t morgen. Meestal krijg je dat verzendbericht na een minuut of 2, haha

Klopt helemaal!:)

---------- Post toegevoegd Thu 22 Mar 2012 om 20:55 ----------

ik had een vraagje, ik bestel kwartiertje geleden ofzo wat bij jullie :) die samples met beker, vond het een te moooie aanbieding om te laten liggen, en ken pas 4 smaken ofzo haha.

MAAR, mijn vraag, ik kreeg net meteen een mailtje: uw bestelling is verzonden.

ik heb het echt een kwartier geleden besteld haha? is dat een automatisch mailtje? of krijg ik het gewoon morgen al binnen lol?

Tot 22.00 uur 's avonds worden bestellingen direct verwerkt en heb je het pakket al de volgende dag in huis:) Dank je, voor de bestelling!

---------- Post toegevoegd Thu 22 Mar 2012 om 20:56 ----------

Heb toch nog wat geld weten los te kloppen dus net besteld!

Ref: 378593

Dank je!! Morgen in huis:)

---------- Post toegevoegd Thu 22 Mar 2012 om 20:57 ----------

De Whey Straciatella is echt super ! Ben er aan verslaafd geraakt haha

De Stracciatella heeft nu al aardig wat fans!! We krijgen er de hele dag door complimenten over. Een mooi " zomersmaak" :zuip:Dank je!

---------- Post toegevoegd Thu 22 Mar 2012 om 20:59 ----------

Hebben jullie de Super Cissus RX op voorraad?

En kunnen jullie nog iets aanraden als bcaa's?

De Super Cissus RX van USP Labs is direct leverbaar. Morgen in huis! Qua BCAA's hebben we een enorme keuze, zelf zou ik voor Muscle Protect gaan. Net even iets luxer:) Onze topper!

Laatst bewerkt:
Whey Perfection Straciatella ijs? Ik ga hem meteen in de vriezer doen :D Had gelukkig twee doosjes gekocht haha.

Bestelling kwam netjes rond half 5 vanmiddag aan!

Heb geen commentaar :)

Juist weer een bestelling geplaatst: whey, creatine en een multi vit :)

Ik vroeg me af of het mogelijk is om een extra shake beker te krijgen ipv een cadeua van derde categorie, ik heb ze namelijk al allemaal. Extra shaker zou handiger zijn.

Juist weer een bestelling geplaatst: whey, creatine en een multi vit :)

Ik vroeg me af of het mogelijk is om een extra shake beker te krijgen ipv een cadeua van derde categorie, ik heb ze namelijk al allemaal. Extra shaker zou handiger zijn.
Bedankt voor je bestelling. Natuurlijk willen we dat voor je doen, als je dit als opmerking bij de bestelling aangegeven hebt, moet het goed komen!;)

Groetjes Ralf

---------- Post toegevoegd Fri 23 Mar 2012 om 07:23 ----------

http://bodyenfitshop.nl/weekaanbiedingen

Tot wanneer blijft de introductieprijs van NR 1?

Tot wanneer blijft de introductieprijs van NR 1?
Vanwege de enorme populariteit van de Nr. 1 heeft Ilco besloten om er nog 14 dagen aan vast te plakken!:cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nr.1 dé ultieme cocktail voor vetvrije massieve spiermassa, pomp en prestaties!

Groetjes Ralf

****Whey Perfection nieuwe smaken****

Genieten van elke shake:
-Nutella
-Chocolate Coconut Bounty

Waarschuwing!
De nieuwe smaken zijn zo lekker dat de kans bestaat dat andere mensen je shake willen afpakken!
milkshake-762818.jpg

Nutella..... Intredasting

OMG! :D

Witte chocola zat eigenlijk ook in de planning toch?

Damn! Heb ik net een nieuwe pot gekregen vorige week en ik wil de Bounty.
Ik wil het, ik wil het, ik wil het!!!
*mokt*

nette weekaanbieding weer mannen.

Stracciatella en bitterkoekjes zijn echt verschrikkelijk lekker, niet normaal. Nutella vond ik minder.

Van de morgen ook weer bestelling geplaatst :D
Ik heb toen de weekaanbieding van vorige week nog genomen (dat toen nog gewoon perfect kon), ik hoop dat dat nog geldig is? Ik heb het ook bij opmerkingen vermeld bij de bestelling.

RefNr: 378887

eergister bestelling voor 22.00 geplaatst nog steeds niet in huis :( meestal altijd de dag erna, vervelend geen whey nu

Dit heeft niks met jullie te maken, maar argh TNT:
"Pakketbezorger heeft de zending niet kunnen afleveren. 2e afleverpoging volgt."
Ik was er gewoon speciaal voor thuis! Oke alleen vanochtend even weg maar dan updaten ze wel traag. Ach ja morgen dan maar.

Laatst bewerkt:
Hebben jullie al de smaak witte chocolade binnen?

Zoja, zou je dan bij mijn bestelling een sample kunnen toevoegen:D?

Heb net besteld. Mijn klantnaam bij jullie is ook Z1000.

OMG! :D

Witte chocola zat eigenlijk ook in de planning toch?
Ja klopt, deze hebben we in de aanbieding, helaas heeft deze smaak vertraging opgelopen. Wie weet bij de volgende levering;)
Damn! Heb ik net een nieuwe pot gekregen vorige week en ik wil de Bounty.
Ik wil het, ik wil het, ik wil het!!!
*mokt*
Haha, de nieuwe smaken zijn verslavend he! We hebben ze ruimschoots ingeslagen, dus bij je volgende bestelling hebben we pot alsnog!:D

nette weekaanbieding weer mannen.
Bedankt voor de complimenten, elke week weer de scherpste prijzen!

aanbieding.png

Stracciatella en bitterkoekjes zijn echt verschrikkelijk lekker, niet normaal. Nutella vond ik minder.
Bedankt voor je complimenten!
Van de morgen ook weer bestelling geplaatst :D
Ik heb toen de weekaanbieding van vorige week nog genomen (dat toen nog gewoon perfect kon), ik hoop dat dat nog geldig is? Ik heb het ook bij opmerkingen vermeld bij de bestelling.

RefNr: 378887
Als jij vanochtend rond half 9 besteld hebt, de oude prijzen, dan moet het helemaal goedkomen! Zolang jij de oude prijzen betaald hebt, heb je alsnog dat voordeel gehad! Beadnkt voor je order, morgen in huis :thumbs:
eergister bestelling voor 22.00 geplaatst nog steeds niet in huis :( meestal altijd de dag erna, vervelend geen whey nu
Oei, stuur je referentienummer even per mail. Dan zoekt mijn collega het vanmiddag even voor je uit!
Dit heeft niks met jullie te maken, maar argh TNT:
"Pakketbezorger heeft de zending niet kunnen afleveren. 2e afleverpoging volgt."
Ik was er gewoon speciaal voor thuis! Oke alleen vanochtend even weg maar dan updaten ze wel traag. Ach ja morgen dan maar.
Ja, soms is de postNL hier heel slordig mee. Gelukkig komen ze morgen weer, heb je alsnog je order!:cool:
Hebben jullie al de smaak witte chocolade binnen?

Zoja, zou je dan bij mijn bestelling een sample kunnen toevoegen:D?

Heb net besteld. Mijn klantnaam bij jullie is ook Z1000.
Helaas nog niet, zodra die er is, zijn jullie de eerste die het weten! Fijn weekend ;)

Groetjes Ralf

Even een pot maximize intense kopen voor een vriend + wat eiwitjes ;)
iedereen wil een schepje van me omdat ze weten dat ik die pot gratis had haha, werkt goed.

Vanavond komt mn review

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven