Ja. Als je een grotere bestelling plaatst (boven30,00 euro) kun je overigens ook kiezen voor een Shaker Pro (Gratis).
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@Ralf
"Hahah oeiiii, nu sta je voor een groot dillema he Ik zou je gewoon aanraden om nooit meer anders te kopen dan Whey Perfection. Elke shake is inderdaad een sensatie! Laat me in de PM even weten wanneer je je bestelling wilt plaatsen, dan zorg ik dat je een tweede kans krijgt om alles te proberen!"
Hahahah dank je wel Ralf, maar liever niet want dan ga ik weer twijfelen
Zodra mijn samples op zijn ga ik een pot bestellen
Wou ook ff zeggen dat ik vind B&F heel goed bezig! Ook heel actief op de forums. Jullie producten zouden sowieso besteld worden want prijs/kwaiteit is heel goed. Maar dat jullie nog zoveel aandacht geven aan ieder persoonlijk
Ook alle mensen wie ik B&F aangeraden heb, zijn heel tevreden
Als ik ooit bij jullie in Heerenveen kom....the beers are on me!!!![]()

Bedankt voor je order!!Heb gisteren m'n bestelling geplaatst, betaald via overschrijving. Wordt het pakket nu eigenlijk pas opgestuurd als de betaling binnen is of direct bij bestelling?
Vorige keer kreeg ik hem gewoon de dag nadien terwijl het bedrag volgens de bank nog niet was aangekomen, is wel net zo fijn![]()
Bij overschrijving wachten we eerst totdat het geld op onze rekening is bijgeschreven. Zodra deze bijgeschreven is zorgen wij ervoor dat de bestelling direct verzonden wordt. Zo ook in dit geval. Hierdoor ontstaat er vaak 1-2 dagen vertraging. Bij alle andere betalingswijzen heb je de bestelling altijd direct de volgende dag in huis. Dat garandeer ik je!
Haha super! Bedankt voor je order, ik ben er zelf ook ontzettend gek van. Heerlijke zomerse smaak en met de zon die nu schijnt is het echt genieten! Elke shake weer!Bij deze wil ik hier mijn klacht maken richting Body&Fitshop.
Gisteren heb ik een emmer whey perfection watermeloen besteld en kreeg deze vandaag dus binnen.
Nou je raadt het al; ook deze smaakt weer verrukkelijk lekker!!!! Daar gaat mijn cutschema!
Jullie worden bedankt B&F! Ga ik dalijk met een dikke pens de zomer in!![]()
@Ralf
"Hahah oeiiii, nu sta je voor een groot dillema he Ik zou je gewoon aanraden om nooit meer anders te kopen dan Whey Perfection. Elke shake is inderdaad een sensatie! Laat me in de PM even weten wanneer je je bestelling wilt plaatsen, dan zorg ik dat je een tweede kans krijgt om alles te proberen!"
Hahahah dank je wel Ralf, maar liever niet want dan ga ik weer twijfelen
Zodra mijn samples op zijn ga ik een pot bestellen
Wou ook ff zeggen dat ik vind B&F heel goed bezig! Ook heel actief op de forums. Jullie producten zouden sowieso besteld worden want prijs/kwaiteit is heel goed. Maar dat jullie nog zoveel aandacht geven aan ieder persoonlijk
Ook alle mensen wie ik B&F aangeraden heb, zijn heel tevreden
Als ik ooit bij jullie in Heerenveen kom....the beers are on me!!!![]()

Gister pakketje besteld vandaag binnen. Helaas is mijn naam op de verkeerde doos geplakt dus verkeerde dingen binnen gekregen. even opgebeld en alles netjes geregeld morgen krijg ik mijn pakketje binnen. Prima service zou ik zeggen.
Dank je, voor je begrip!
Ik heb gisteren besteld en direct betaald. Normaal komt mijn pakje de dag erna rond de middag aan, maar ik heb nog steeds niets ontvangen. Weet jij misschien of het vandaag nog aankomt of het voor morgen zal zijn?
referentienr: 377763

Zijn inderdaad best goed te doen
Hartelijk dank voor uw bestelling op bodyenfitshop.nl!
Hieronder treft u een overzicht van uw bestelling aan.
Referentie nummer: 378433
Faktuur datum: 22-03-2012
Betaalmethode: iDeal
De betaling is reeds voldaan via iDeal.
Zojuist maar even het Must Have Duo! besteld, ben benieuwd naar de smaak Straciatella. De Chocolate Milkshake van de vorige keer beviel me uitstekend.
Hebben jullie nog andere samples dan alleen de verschillende eiwitjes? Die ken ik nu eigenlijk wel :-)
En kan iemand me helpen met het aanmaken van een account op m'n e-mail adres, op de een of andere manier werkt dit niet :-(

De Whey Straciatella is echt super ! Ben er aan verslaafd geraakt hahaHartelijk dank voor uw bestelling op bodyenfitshop.nl!
Hieronder treft u een overzicht van uw bestelling aan.
Referentie nummer: 378433
Faktuur datum: 22-03-2012
Betaalmethode: iDeal
De betaling is reeds voldaan via iDeal.
Zojuist maar even het Must Have Duo! besteld, ben benieuwd naar de smaak Straciatella. De Chocolate Milkshake van de vorige keer beviel me uitstekend.
Hebben jullie nog andere samples dan alleen de verschillende eiwitjes? Die ken ik nu eigenlijk wel :-)
En kan iemand me helpen met het aanmaken van een account op m'n e-mail adres, op de een of andere manier werkt dit niet :-(
Timmeh, helaas tot morgen. Misschien een idee om met After Pay te betalen? Met deze betaalmethode kun je tot 14 dagen na je bestelling betalen!
die samples met beker, vond het een te moooie aanbieding om te laten liggen, en ken pas 4 smaken ofzo haha.ik had een vraagje, ik bestel kwartiertje geleden ofzo wat bij julliedie samples met beker, vond het een te moooie aanbieding om te laten liggen, en ken pas 4 smaken ofzo haha.
MAAR, mijn vraag, ik kreeg net meteen een mailtje: uw bestelling is verzonden.
ik heb het echt een kwartier geleden besteld haha? is dat een automatisch mailtje? of krijg ik het gewoon morgen al binnen lol?