Even een pot maximize intense kopen voor een vriend + wat eiwitjes
iedereen wil een schepje van me omdat ze weten dat ik die pot gratis had haha, werkt goed.
Vanavond komt mn review
Ik ga je review vanavond direct lezen!
Dank je!Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Even een pot maximize intense kopen voor een vriend + wat eiwitjes
iedereen wil een schepje van me omdat ze weten dat ik die pot gratis had haha, werkt goed.
Vanavond komt mn review
Dank je!Het pakje is nog steeds niet afgeleverd, is er nog kans dat ze vandaag komen? Of zal het voor zaterdag of maandag zijn?Oei, als je het nu nog niet hebt zal het morgen zijn, al kunnen ze in theorie nog tot 8 uur vanavond komen.
Het pakje is toch nog geleverd!Het pakje is nog steeds niet afgeleverd, is er nog kans dat ze vandaag komen? Of zal het voor zaterdag of maandag zijn?
referentienummer: 377763

Gister om 21:55 nog even snel de sachets van whey perfection besteld
Is het lekkerder met water of melk?
Gister om 21:55 nog even snel de sachets van whey perfection besteld
Is het lekkerder met water of melk?
Het pakje is nog steeds niet afgeleverd, is er nog kans dat ze vandaag komen? Of zal het voor zaterdag of maandag zijn?
referentienummer: 377763

hey b&f, hoef ik mij die muscle protect nog extra amino caps te nemen
of is zo'n dosering muscle protect al voldoende per dag ?

Ik maakte mij al een beetje zorgen omtrent vertraging
B&F,
Vandaag me bestelling binnen gekregen alleen heb ik magnificent gekregen ipv Nr.1 helaas...
Kunnen jullie er ff naar kijken, referentienummer is 378597
Zag dat ik ook beter een dag had kunnen wachten omdat jullie Hard in de aanbieding hebben gegooid en ik die ook besteld had...![]()

Hmm hoe beschrijf je het
Met water is het wat frisser, meer richting limonade. Met melk is het een soort milkshake, wat lekkerder.

Tja, er spelen als ik eerlijk ben denk ik meer vertragingen in BE.

3 x noxipro + 2 x super cissus rx + 1 muscle protect besteld, jammie jammie! Kan B&F nog even kijken naar mijn PM?
Deze bestelling is netjes binnen en bij ons al verwerkt. Het pakket mag je vandaag al verwachten.
(pm is net beantwoord
ik tel altijd 3 tot 5 WERKdagen voor mijn pakket binnen is met bankoverschrijving![]()

hey b&f, heb net nog een nachtelijke bestelling gedaan
Referentie nummer: 379818
zouden jullie er wat samples kunnen bijsteken als er nog op vooraad
zijn ?thanks !
Ik kan het je niet garanderen maar ik mail dit even door. (ben zelf niet op kantoor)Hallo, ik heb (ref 370919) Ultra-Micronized BCAA Fruit Blast poeder besteld maar Pure Muscle BCAA gekregen. Niet zo erg alleen is die niet te zuipen :-)
Een vraagje: mag ik die 's morgens samen met mijn whey nemen of is het beter apart?
BCAA beter apart nemen. Los genomen is de opname zeer snel.Vroeger betaalde ik altijd via bankoverschrijving, toen was het 3 tot 5 werkdagen wachten. Maar sinds ik met maestro (bankcontact) betaal, heb ik mijn pakje altijd de volgende dag. Heb al meerdere malen besteld en heb het altijd op tijd aangekregen. Het zal wel aan de post van BE liggen. Weer een staking ofzoik tel altijd 3 tot 5 WERKdagen voor mijn pakket binnen is met bankoverschrijving![]()