Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even een pot maximize intense kopen voor een vriend + wat eiwitjes ;)
iedereen wil een schepje van me omdat ze weten dat ik die pot gratis had haha, werkt goed.

Vanavond komt mn review

Ik ga je review vanavond direct lezen!:) Dank je!

hey b&f, hoef ik mij die muscle protect nog extra amino caps te nemen
of is zo'n dosering muscle protect al voldoende per dag ?

B&F,

Vandaag me bestelling binnen gekregen alleen heb ik magnificent gekregen ipv Nr.1 helaas...
Kunnen jullie er ff naar kijken, referentienummer is 378597
Zag dat ik ook beter een dag had kunnen wachten omdat jullie Hard in de aanbieding hebben gegooid en ik die ook besteld had...:D

Gister om 21:55 nog even snel de sachets van whey perfection besteld:D
Is het lekkerder met water of melk?

Gister om 21:55 nog even snel de sachets van whey perfection besteld:D
Is het lekkerder met water of melk?

Hmm hoe beschrijf je het
Met water is het wat frisser, meer richting limonade. Met melk is het een soort milkshake, wat lekkerder.

Het pakje is nog steeds niet afgeleverd, is er nog kans dat ze vandaag komen? Of zal het voor zaterdag of maandag zijn?
referentienummer: 377763

Tja, er spelen als ik eerlijk ben denk ik meer vertragingen in BE. We hebben vandaag al meer telefoontjes gehad met hetzelfde probleem hoorde ik. Het is na mij niet helemaal duidelijk maar ik denk helaas aan een probleem ergens in de distributie. Het komt zeker goed maar ik kan de post daar helaas niet aansturen. Ik hoop maar dat je het morgen hebt! Laat het mij maar even weten:)

hey b&f, hoef ik mij die muscle protect nog extra amino caps te nemen
of is zo'n dosering muscle protect al voldoende per dag ?

Muscle Protect pak je puur bij de training. Het beschermt je spieren tijdens de training waardoor het netto-resultaat per training groter is. Extra aminocaps hoef je daar zeker niet bij te nemen.:)

---------- Post toegevoegd Fri 23 Mar 2012 om 20:49 ----------

Het pakje is toch nog geleverd! :o

Super! Daar ben ik heel blij mee.:) Ik maakte mij al een beetje zorgen omtrent vertraging:)

---------- Post toegevoegd Fri 23 Mar 2012 om 20:50 ----------

B&F,

Vandaag me bestelling binnen gekregen alleen heb ik magnificent gekregen ipv Nr.1 helaas...
Kunnen jullie er ff naar kijken, referentienummer is 378597
Zag dat ik ook beter een dag had kunnen wachten omdat jullie Hard in de aanbieding hebben gegooid en ik die ook besteld had...:D

Excuses, ga ik regelen:)

---------- Post toegevoegd Fri 23 Mar 2012 om 20:51 ----------

Dank je, voor de review!!:)

---------- Post toegevoegd Fri 23 Mar 2012 om 20:53 ----------

Hmm hoe beschrijf je het
Met water is het wat frisser, meer richting limonade. Met melk is het een soort milkshake, wat lekkerder.

Klopt, dat is inderdaad wel een mooie omschrijving zo. :cool::)

3 x noxipro + 2 x super cissus rx + 1 muscle protect besteld, jammie jammie! Kan B&F nog even kijken naar mijn PM?

hey b&f, heb net nog een nachtelijke bestelling gedaan :D
Referentie nummer: 379818
zouden jullie er wat samples kunnen bijsteken als er nog op vooraad
zijn ? :rolleyes: thanks !

Hallo, ik heb (ref 370919) Ultra-Micronized BCAA Fruit Blast poeder besteld maar Pure Muscle BCAA gekregen. Niet zo erg alleen is die niet te zuipen :-)

Een vraagje: mag ik die 's morgens samen met mijn whey nemen of is het beter apart?

3 x noxipro + 2 x super cissus rx + 1 muscle protect besteld, jammie jammie! Kan B&F nog even kijken naar mijn PM?

Excuses! Dacht dat ik die al beantwoord had:cool: Deze bestelling is netjes binnen en bij ons al verwerkt. Het pakket mag je vandaag al verwachten.
Dank je!:) (pm is net beantwoord:cool:

---------- Post toegevoegd Sat 24 Mar 2012 om 08:57 ----------

ik tel altijd 3 tot 5 WERKdagen voor mijn pakket binnen is met bankoverschrijving ;)

Ja, dat is inderdaad reeël:)

---------- Post toegevoegd Sat 24 Mar 2012 om 08:58 ----------

hey b&f, heb net nog een nachtelijke bestelling gedaan :D
Referentie nummer: 379818
zouden jullie er wat samples kunnen bijsteken als er nog op vooraad
zijn ? :rolleyes: thanks !

Dank je!:) Ik kan het je niet garanderen maar ik mail dit even door. (ben zelf niet op kantoor)

---------- Post toegevoegd Sat 24 Mar 2012 om 09:00 ----------

Hallo, ik heb (ref 370919) Ultra-Micronized BCAA Fruit Blast poeder besteld maar Pure Muscle BCAA gekregen. Niet zo erg alleen is die niet te zuipen :-)

Een vraagje: mag ik die 's morgens samen met mijn whey nemen of is het beter apart?

Ik regel even iets voor je:) BCAA beter apart nemen. Los genomen is de opname zeer snel.

Hi, Ik heb al contact proberen op te nemen via de mail, maar de mails komen niet aan via info@bodyenfitshop.nl.

Ik wou jullie graag op de hoogte stellen van een verkeerde smaak die ik heb binnengekregen. Vanilla sensation i.p.v. cookies en cream. Geen ramp echter! Vanille gaat er ook wel in!

ik tel altijd 3 tot 5 WERKdagen voor mijn pakket binnen is met bankoverschrijving ;)
Vroeger betaalde ik altijd via bankoverschrijving, toen was het 3 tot 5 werkdagen wachten. Maar sinds ik met maestro (bankcontact) betaal, heb ik mijn pakje altijd de volgende dag. Heb al meerdere malen besteld en heb het altijd op tijd aangekregen. Het zal wel aan de post van BE liggen. Weer een staking ofzo:rolleyes:

zo maar is naar me oma kjiken of me 2kg nutella is aangekomen:D

Nutella is egt lekker!;o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven