MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo maar is naar me oma kjiken of me 2kg nutella is aangekomen:D

Dat wordt:zuip:vandaag:D!

---------- Post toegevoegd Sat 24 Mar 2012 om 11:33 ----------

Dank je, de nieuwe smaken vliegen eruit! Stracciatella, Nutella en Chocolate Coconut Bounty zijn echt wel de toppers!:)

---------- Post toegevoegd Sat 24 Mar 2012 om 11:34 ----------

Hi, Ik heb al contact proberen op te nemen via de mail, maar de mails komen niet aan via info@bodyenfitshop.nl.

Ik wou jullie graag op de hoogte stellen van een verkeerde smaak die ik heb binnengekregen. Vanilla sensation i.p.v. cookies en cream. Geen ramp echter! Vanille gaat er ook wel in!

Ok, excuses! PM mij even direct na een volgende bestelling dan maak ik er iets moois van voor je;):)

Bestelling gisteren netjes ontvangen.

Whey Perfection Straciatella, wist niet wat ik ervan moest verwachten. Is dus gewoon écht Straciatella (met stukjes chocolade). Verschrikkelijk lekker!

thanks ! :D

Body en Fitshop moet jullie echt even feliciteren met je nieuwe smaken! Die Straciatella en Nutella zijn gewoonweg verslavend :D

Body en Fitshop moet jullie echt even feliciteren met je nieuwe smaken! Die Straciatella en Nutella zijn gewoonweg verslavend :D
fuaark rats vergeten bestellen brah, btw ik had vannacht gedroomd over de nutella van b&f (no kidding) damn was ik maar nie wakker geworde :roflol:

Bedankt weer voor de snelle levering. Top!!!!

Jammer dat er geen tanktops meer waren

Ja, bij mij zaten ze erbij :D

Hey B&F,

Heb je een paar ideeën qua supplementen voor duursporters? Ik ben nu trg goed aan het lopen icm krachttraining, maar wil natuurlijk mijn beetje massa niet verliezen en mijn uithouding verbeteren.

- Muscle Protect staat sowieso al op het verlanglijstje

Grtz

Zitten de onderstaande smaken ook in de Variety Sachets Pack? Wil niet gelijk een grote pot aanschaffen, straks lust ik het niet...
Ik had wel de stracetella de nutella en de grandma apple pie maar dat was 1 week terug mischien zitten die nieuwe smaken er ook wel bij dunno yet:rolleyes:

donderdagavond nog variety pack whey perfection besteld en men vader zei dat dat nooit de volgende dag toe zou komen, weddenschap gedaan om de service en tataa volgende dag stond men cadeautje al voor de deur.

doe zo voort body&fit :) ook gewoon super met de beker die erbij zat
gewoon de beste in kwaliteit service en prijs :D

Nutella & grandma apple pie hmm :zuip:

Al die nieuwe smaken komen ook in de variety pack? Wil ze wel eens proberen

Hey B&F even 2 vragen.

De smaak watermeloen en witte chocolade komen binnenkort ook als samples?
En hoeveel gaan de caffeine caps kosten van het huismerk?

Bestelling gisteren netjes ontvangen.

Whey Perfection Straciatella, wist niet wat ik ervan moest verwachten. Is dus gewoon écht Straciatella (met stukjes chocolade). Verschrikkelijk lekker!

Dank je, voor het compliment! De Stracciatella is echt een enorm succes. :)

---------- Post toegevoegd Sat 24 Mar 2012 om 15:56 ----------

Hey B&F even 2 vragen.

De smaak watermeloen en witte chocolade komen binnenkort ook als samples?
En hoeveel gaan de caffeine caps kosten van het huismerk?

De caffeine per 200c denk ik 8,00 euro.

De Watermelon aankomende week nog. De White Chocolate gaat 3-4 weken langer duren helaas. Gaat wel heeeeel:D lekker worden.:)

---------- Post toegevoegd Sat 24 Mar 2012 om 15:56 ----------

Al die nieuwe smaken komen ook in de variety pack? Wil ze wel eens proberen

Ja, als we alles binnen hebben dan komen alle nieuwe smaken ook in de Variety.:)

---------- Post toegevoegd Sat 24 Mar 2012 om 15:57 ----------

Nutella & grandma apple pie hmm :zuip:

Thanks! :) Apple Pie met een vleugje kaneel:meal:

---------- Post toegevoegd Sat 24 Mar 2012 om 15:58 ----------

donderdagavond nog variety pack whey perfection besteld en men vader zei dat dat nooit de volgende dag toe zou komen, weddenschap gedaan om de service en tataa volgende dag stond men cadeautje al voor de deur.

doe zo voort body&fit :) ook gewoon super met de beker die erbij zat
gewoon de beste in kwaliteit service en prijs :D

Weddenschap gewonnen!:D Dank je, voor de complimenten!!:)

---------- Post toegevoegd Sat 24 Mar 2012 om 15:59 ----------

Ik had wel de stracetella de nutella en de grandma apple pie maar dat was 1 week terug mischien zitten die nieuwe smaken er ook wel bij dunno yet:rolleyes:

Deze smaken zitten nu in de Variety::)

Whey Perfection Single Serving Variety Pack wordt geleverd in 15 heerlijke smaken
-Banana Milkshake
-Strawberry Milkshake
-Chocolate Milkshake
-Cookies en Cream Milkshake
-Berry Blast Milkshake
-Creamy Coconut Milkshake
-Frambozen Milkshake
-Ice Coffee Milkshake
-Lemon Ice Milkshake
-Cool Cassis Milkshake
-Strachiatella *nieuw
-Granny's Apple Pie *nieuw
-Chocolate Cocnut Bounty **nieuw
-Nutella **nieuw
-Bitterkoekjes Amaretto **nieuw
15 sachets + Gratis Shakebeker

---------- Post toegevoegd Sat 24 Mar 2012 om 16:02 ----------

Hey B&F,

Heb je een paar ideeën qua supplementen voor duursporters? Ik ben nu trg goed aan het lopen icm krachttraining, maar wil natuurlijk mijn beetje massa niet verliezen en mijn uithouding verbeteren.

- Muscle Protect staat sowieso al op het verlanglijstje

Grtz

Muscle Protect inderdaad.:) Daarnaast kun je denken aan Beta alanine, L-Carnitine, Citrulline. Eventueel ook nog aan een product als Ener9y van Npro.

---------- Post toegevoegd Sat 24 Mar 2012 om 16:02 ----------

Zitten de onderstaande smaken ook in de Variety Sachets Pack? Wil niet gelijk een grote pot aanschaffen, straks lust ik het niet...

Zie voor het lijstje het antwoord hierboven.:)

---------- Post toegevoegd Sat 24 Mar 2012 om 16:03 ----------

Bedankt weer voor de snelle levering. Top!!!!

Jammer dat er geen tanktops meer waren

Dank je, voor het compliment. De Tank tops zullen er snel weer zijn!:)

---------- Post toegevoegd Sat 24 Mar 2012 om 16:04 ----------

fuaark rats vergeten bestellen brah, btw ik had vannacht gedroomd over de nutella van b&f (no kidding) damn was ik maar nie wakker geworde :roflol:

De nieuwe smaken slaan aan:D Verslavend..:)

---------- Post toegevoegd Sat 24 Mar 2012 om 16:04 ----------

Thanks!!! We zijn er ook enorm blij mee. De nieuwe smaken vliegen eruit de laatste dagen.:)

Laatst bewerkt:
beste B&F, in mijn bestelling zat geen shakebeker
mag ik ipv shakebeker ook samples kunnen verkrijgen?

ref: 374248

Geachte B&F ik wacht al een tijdje op Amino 2700 van Universal....wanneer krijgen jullie die weer binnen? :treuren: Kan er niet meer zonder! :angstig:

Geachte B&F ik wacht al een tijdje op Amino 2700 van Universal....wanneer krijgen jullie die weer binnen? :treuren: Kan er niet meer zonder! :angstig:

We hebben net een order binnen van Universal en dat zat het zo uit mijn hoofd inderdaad niet bij:rolleyes: Ik ga eens kijken wat ik kan doen. Reken helaas wel op een ruime week:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven