MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste body&fitshop,

Ik heb toch eerder dan ik had verwacht nog een bestelling bij jullie geplaatst.
Zouden jullie niet willen vergeten mijn gratis sample pack erbij te zetten met alle overheerlijke smaken(+ de nieuwe graag) ?

Alvast bedankt.

Groeten,

Djoggo

refnum: 380590

Ok, ik heb helaas net een bestelling gedaan maar ik zet deze weer op onze lijst.:) Reken wel even op 4 weken.

---------- Post toegevoegd Sun 25 Mar 2012 om 16:48 ----------

Beste body&fitshop,

Ik heb toch eerder dan ik had verwacht nog een bestelling bij jullie geplaatst.
Zouden jullie niet willen vergeten mijn gratis sample pack erbij te zetten met alle overheerlijke smaken(+ de nieuwe graag) ?

Alvast bedankt.

Groeten,

Djoggo

refnum: 380590

Regel ik.:) Dank je!

Heej, wil weer een pot isolaat kopen. Zie dat jullie een nieuwe smaak drbij hebben nutella.

mijn vraag is, wat is het verschil tussen de nutella en choco isolaat. En wanneer komen er meer smaken voor isolaat?

thanx bf

Koop ik net aardbei whey isolaat dag daarna is nutella beschikbaar :fuu:

Tot hoelang geld de sample actie voor Whey Perfection?

Heej, wil weer een pot isolaat kopen. Zie dat jullie een nieuwe smaak drbij hebben nutella.

mijn vraag is, wat is het verschil tussen de nutella en choco isolaat. En wanneer komen er meer smaken voor isolaat?

thanx bf

nutella heeft een hazelnoot achtige smaak, lekker als je het mij vraagt
moet wel zeggen dat het met water niet lekker is, maar met melk hmmmm:D

thanx bf

Nutella is met hazelnoot erbij,toch?

Hello
Kunt u aub controleren of bestelling: 348782 is betaald want snap niet helemaal hoe het werkt met VISA.
ALvast bedankt

---------- Post toegevoegd Sun 25 Mar 2012 om 21:30 ----------

Kan er vanuit Belgie niet met VISA worden betaald?

Hello
Kunt u aub controleren of bestelling: 348782 is betaald want snap niet helemaal hoe het werkt met VISA.
ALvast bedankt

---------- Post toegevoegd Sun 25 Mar 2012 om 21:30 ----------

Kan er vanuit Belgie niet met VISA worden betaald?

je kan dit wel

Wat is het verschil tss Brinta en ultra fine oats? Wat is het beste? En Brinta kan je dat bij b&f kopen? Ik zoek iets voor ontbijt. Is belangrijkste maaltijd van de dag maar is ook het tijdstip dat ik niks door men keel krijg. Want als beginnende sporter wil ik het plaatje compleet hebben :)

Koop Brinta gewoon bij de appie :P

Appie? Say whaaaat? :p

Dank je, voor de bestelling! Ik geef het even door, mits deze nog niet verwerkt is komt het goed:)

die bestelling had ik al binnen gekregen, alleen miste ik m'n shakebeker..

btw, hebben jullie een goed suggestie voor een fatburner? ik ben zelf een endomorph met vooral vet aan buik/benen en ik zit op een redelijk lange plateau..
daarnaast als background information: komende training is min. 5 x pw hardlopen van een uur en KT 3 day split schema doen.. als dat enigzins invloed heeft op een fatburner..

thanks!

Laatst bewerkt:
Ging tot vrijdag? :D
Ik denk dat ik de allerlaatste was die dat bestelde, of het zal niet veel gescheeld hebben

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven