Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heej, wil weer een pot isolaat kopen. Zie dat jullie een nieuwe smaak drbij hebben nutella.

mijn vraag is, wat is het verschil tussen de nutella en choco isolaat. En wanneer komen er meer smaken voor isolaat?

thanx bf

Zit toch wel enig verschil in. De Nutella gaat redelijk sterk naar de Hazelnoot kant:) Er komen nog een paar smaken bij. Zodra ik het precies weet geeft ik het hier direct door (data):)

---------- Post toegevoegd Mon 26 Mar 2012 om 08:39 ----------

De Ultra micro is fijner. Makkelijker oplosbaar..:)

---------- Post toegevoegd Mon 26 Mar 2012 om 08:40 ----------

Koop ik net aardbei whey isolaat dag daarna is nutella beschikbaar :fuu:
We krijgen langzaam aan een heeeeeel mooi assortiment smaken!:zuip:

---------- Post toegevoegd Mon 26 Mar 2012 om 08:41 ----------

nutella heeft een hazelnoot achtige smaak, lekker als je het mij vraagt
moet wel zeggen dat het met water niet lekker is, maar met melk hmmmm:D

Klopt, helemaal:) Pak deze zelf overigens wel in water.:)

---------- Post toegevoegd Mon 26 Mar 2012 om 08:45 ----------

Hello
Kunt u aub controleren of bestelling: 348782 is betaald want snap niet helemaal hoe het werkt met VISA.
ALvast bedankt

---------- Post toegevoegd Sun 25 Mar 2012 om 21:30 ----------

Kan er vanuit Belgie niet met VISA worden betaald?

Dit bestreft bij ons een bestelling via "vooruitbetaling" (woonplaats Heemskerk. Ik denk dat je iets fout hebt gedaan met de betaling. De bestelling is in ieder geval bij ooit niet doorgekomen.

Wat is het verschil tss Brinta en ultra fine oats? Wat is het beste? En Brinta kan je dat bij b&f kopen? Ik zoek iets voor ontbijt. Is belangrijkste maaltijd van de dag maar is ook het tijdstip dat ik niks door men keel krijg. Want als beginnende sporter wil ik het plaatje compleet hebben :)

Het begint allebei met haver. Het verschil zit in de productie. Brinta wordt gestoomd en de Ultra Fine Oats niet. Uiteindelijk is uit mijn hoofd de Ultra Fine Oats in de waardes ietsje beter maar veel verschil zal het niet maken. We verkopen puur de Ultra Fine Oats.:) (geen brinta

zojuist weer een kleine bestelling geplaatst
Ben benieuwd naar de eiwitrepen van universal

ref 381092

zojuist weer een kleine bestelling geplaatst
Ben benieuwd naar de eiwitrepen van universal

ref 381092

Dank je, voor de bestelling! Morgen kun je de repen testen:)

---------- Post toegevoegd Mon 26 Mar 2012 om 08:53 ----------

die bestelling had ik al binnen gekregen, alleen miste ik m'n shakebeker..

btw, hebben jullie een goed suggestie voor een fatburner? ik ben zelf een endomorph met vooral vet aan buik/benen en ik zit op een redelijk lange plateau..
daarnaast als background information: komende training is min. 5 x pw hardlopen van een uur en KT 3 day split schema doen.. als dat enigzins invloed heeft op een fatburner..

thanks!

De shaker nasturen? (ik kan bij een volgende bestelling ook eventueel extra samples toevoegen).

Fatburner;
Dexaprine zou eventueel een goede keuze zijn. (wel rustig mee beginnen en letten op vochtinname, zeker met warm weer

---------- Post toegevoegd Mon 26 Mar 2012 om 08:56 ----------

in de zin van die weekend aanbieding 15 sachets voor 9,90 met die nieuwe smaken erin ;)

De actie loopt zeker nog. Sterker nog met deze vraag :eek:zal dat ook nog wel even zo blijven:) Deze actie loopt echt GOED!

****Whey Perfection Variety Pack****

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

15 Sachets + Shaker voor 9,90 euro!!!!

Ik heb nog even een mailtje gestuurd, volgens mij ben ik helemaal vergeten de samples in te vullen :(

Ik gebruik nu dexaprina, zou ik hierbij ook hydroxycut kunnen gebruiken voor 20 dagen om helemaal hardcore te kunnen gaan? of zou dit schadelijk kunnen zijn?

Helemaal top, zouden jullie Eldert willen bedanken voor de topservice

Vrijdagavond voor 22 uur besteld (kreeg om 21:55 bevestigingsmail) en nu krijg ik volgens de track en trace code dinsdag pas mijn pakket, hoe zit dit precies??????

Vrijdagavond voor 22 uur besteld (kreeg om 21:55 bevestigingsmail) en nu krijg ik volgens de track en trace code dinsdag pas mijn pakket, hoe zit dit precies??????

Maandag rijden de postorderbedrijven niet uit :) ze verwerken alles maar rijden pas dinsdag uit

hoe komt het dat al die nieuwe detox producten weg zijn van jullie site

Zondag weer bestelling geplaatst. Altijd super zo kado's kiezen echter... heb ik alles al. Bekers al stuk of 4.

Is er mogelijkheid om ipv kado 2, meer samples te krijgen? Daar ben ik veel meer met.

B&F,
Bedankt wederom voor de topservice!!!
Bestelling was niet goed gegaan maar keurig rechtgezet...

Noxipro watermeloen komt die nog? Zo ja, wanneer?

Noxipro watermeloen komt die nog? Zo ja, wanneer?

komt weer terug. Hou het even op 7-10 dagen:)

---------- Post toegevoegd Mon 26 Mar 2012 om 14:49 ----------

Ik gebruik nu dexaprina, zou ik hierbij ook hydroxycut kunnen gebruiken voor 20 dagen om helemaal hardcore te kunnen gaan? of zou dit schadelijk kunnen zijn?

Zijn 2 gelijkende producten. Absoluut niet doen dus.:cool:

---------- Post toegevoegd Mon 26 Mar 2012 om 14:50 ----------

Geen idee. Dan had je de zending zaterdag moeten hebben lijkt mij zo. Misschien later bij ons vertrokken of later in distributie. Wel vreemd inderdaad:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Mon 26 Mar 2012 om 14:51 ----------

Maandag rijden de postorderbedrijven niet uit :) ze verwerken alles maar rijden pas dinsdag uit

Ah!:cool: Nu snap ik het. Pakket naar BE, dan is het inderdaad Dinsdag. Dank je!:)

---------- Post toegevoegd Mon 26 Mar 2012 om 14:52 ----------

hoe komt het dat al die nieuwe detox producten weg zijn van jullie site

Uitverkocht.:rolleyes: Gingen nogal onverwacht hard. Als het goed is begin volgende week alles weer binnen.:)

---------- Post toegevoegd Mon 26 Mar 2012 om 14:53 ----------

Zondag weer bestelling geplaatst. Altijd super zo kado's kiezen echter... heb ik alles al. Bekers al stuk of 4.

Is er mogelijkheid om ipv kado 2, meer samples te krijgen? Daar ben ik veel meer met.

Dank je, voor de bestelling!:) Deze is helaas al verwerkt. Het is nogal hectisch vandaag:cool:

---------- Post toegevoegd Mon 26 Mar 2012 om 14:54 ----------

We kijken zo even.:)

---------- Post toegevoegd Mon 26 Mar 2012 om 14:57 ----------

Wat heeft vocht inname daarmee te maken?

Het lichaam zal door de stimulantia zeker in combinatie met training, warm weer.. meer vocht verliezen. :cool: Als je dan al te weinig drinkt.. Vandaar even het advies tussendoor om goed op de vochtinname (water) te letten. Als het goed is is het goed natuurlijk:)

---------- Post toegevoegd Mon 26 Mar 2012 om 14:58 ----------

B&F,
Bedankt wederom voor de topservice!!!
Bestelling was niet goed gegaan maar keurig rechtgezet...

Ok, dank je!:)

Top! Bedankt!
Heb net de bestelling geplaatst (378177), staan nog wat extra opmerkingen bij :).

---------- Post toegevoegd Thu 22 Mar 2012 om 14:12 ----------

En nu al verzonden, super!
Beste Body&Fit,
Heb net bovenstaand pakket opgehaald bij het postkantoor, maar mijn opmerkingen bij de bestelling zijn niet meegenomen. Hoe komt dit? En zou dit opgelost kunnen worden?
Bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven