XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
welke vitamines vinden jullie essentieel als toevoeging op je dagelijkse schema?
(ben alleen bekend met vita-D van NOW)

bvd leon/ilco/rest

Ik wil graag weten wat er in het pakketje zit met referentienr: 238424 :D Heb zo net een mailtje gehad dat het is verzonden. Naar mijn weten heb ik niks besteld of gewonnen. :)

20/03/2012 had ik een bestelling geplaatst (ref.376635) waarna ik op 23/03/2012 bevestiging kreeg dat de bestelling was verzonden.
Nu vandaag krijg ik 3 x een mailtje van jullie dat zegt: 'Beste klant,
Uw bestelling met referentienummer: 260583 is verzonden.'

Enige uitleg aub?

Beste Body&Fit,
Heb net bovenstaand pakket opgehaald bij het postkantoor, maar mijn opmerkingen bij de bestelling zijn niet meegenomen. Hoe komt dit? En zou dit opgelost kunnen worden?
Bedankt!

Snelle service, maar bij mij wordt ALTIJD over de opmerkingen heengelezen en dit hoor ik bij andere ook vaak. Helaas.

Even lean gain gekocht, luiheid haha.

Ik wil liever een keer GEEN cocos sample van wp :')
Liever straciatella of watermeloen, ben erg benieuwd naar die smaken.

ref: 381631

hey mensen van B&F shop.
Bestelling vandaag weer mooi aangekomen, bedankt voor de tweede shaker! :)
Wou ook even zeggen dat ik zeer tevreden ben van jullie multi vit (bodybuilding vitamin pack). goede verhoudingen van alles wat ik wil en het belangrijkste vanal: het ruikt neutraal! Vind andere multi vits serieus stinken en walgelijk naar binnen te krijgen, geen probleem met deze.

Hoeveel DMAA zou er in maximize intense zitten? 20-25mg? (ik weet dat het in blend is, maar zeg maar wat je denkt :p)

De shaker nasturen? (ik kan bij een volgende bestelling ook eventueel extra samples toevoegen).

Fatburner; Dexaprine zou eventueel een goede keuze zijn. (wel rustig mee beginnen en letten op vochtinname, zeker met warm weer

B&F, denk dat ik idd die fatburner ga bestellen :D
moet ik bij opmerkingen dan erbij zetten dat ik vorige x shakebeker niet had en ipv daarvan samples wil?

trouwens, op jullie site staat kassakorting van toepassing als ik die dexaprine wil bestellen van iforce.. wat is dan die korting? :p

thanks!!

Net bestellingske gedaan met ref 381713. Had 2 luxe shakers pro gevraagd. Lukt dat :p

Ik ga nu even bestellen :)

Reacties

Hallo B&F

Ben net mijn 2de week begonnen met de combi TMS & magnificent. Merk nog geen verschil maar ben ervan overtuigd dat dit snel gaat gebeuren. Smaken zijn niet echt mijn ding maar zeker goed te drinken. Ieder zijn smaak uiteraard. Staaltje van Protein Perfection cookies & Cream was enorm lekker! Tot zover over mijn bestelling. Ik heb namelijk ook nog een vraag:
Hoe zijn de reacties over Hades en Testogen-XR? Zijn deze 2 producten ook te combineren?

Alvast bedankt voor het antwoord!
RAFC1880

Beste Body&Fit,
Heb net bovenstaand pakket opgehaald bij het postkantoor, maar mijn opmerkingen bij de bestelling zijn niet meegenomen. Hoe komt dit? En zou dit opgelost kunnen worden?
Bedankt!

De sachets zijn er niet in naturel. Dat is dus niet mogelijk. Normaliter mogen ze alleen kado's erbij doen die op de factuur staan, vandaar. Maar ik zal je matsen en een bodyfatcaliper nasturen.:)

Wat is de beste/lekkerste/meest populaire smaak van jack3d?

Beste B&F,

Ik ben bezig een eigen pwo samen te stellen met losse bestandsdelen. Is het mogelijk dat iemand van jullie die er verstand van heeft er naar kan kijken voor eventuele aanvullingen/verbeteringen?
http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/zelf-pre-postworkout-supp-samenstellen-303347/
Hoop dat ik vanavond nog de bestelling kan plaatsen. Neem van alles het B&F huismerk :)

Alvast bedankt

Ziet er gewoon heel netjes uit.:) Zo op het eerste gezicht misschien nog 1,5-2 gram l-carnitine tartrate bijvoegen. Qua creatine zou ik voor de Orotate gaan, daar krijgen we heel goede reacties op.

Wat is de beste/lekkerste/meest populaire smaak van jack3d?

De nieuwe Jack3D Strawberry Pineapple doet het erg goed de laatste 14 dagen. Ik heb de prijs ook even iets lager gezet voor je;):)

Jack3D deze week voor 24,50

---------- Post toegevoegd Mon 26 Mar 2012 om 19:48 ----------

Bedankt! :D Ik ga nu bezig met het maken van de bestelling.

Dank je:) Gaan wij zorgen dat je het weer netjes morgen in huis hebt!

---------- Post toegevoegd Mon 26 Mar 2012 om 19:50 ----------

welke vitamines vinden jullie essentieel als toevoeging op je dagelijkse schema?
(ben alleen bekend met vita-D van NOW)

bvd leon/ilco/rest

Zelf altijd een goede Multi (nu Alive) daarnaast Vitamine D en nog een tabletje extra C1000 erbij:)

---------- Post toegevoegd Mon 26 Mar 2012 om 19:51 ----------

Ik wil graag weten wat er in het pakketje zit met referentienr: 238424 :D Heb zo net een mailtje gehad dat het is verzonden. Naar mijn weten heb ik niks besteld of gewonnen. :)

Nee:D Geloof het of niet maar 1 van de labelprinters was eind van de middag ineens allemaal " oude" labels aan het printen. Hoe het kan? Geen idee:rolleyes:

Vind de creamy cocos smaak echt een toppertje uit jullie sample pack. Ook de straciatella en nutella zijn lekker. Maar goed, heb toch maar 4,5kg cocos besteld. :)

Trouwens, heb vandaag ook een bestelling van 21kg (wel niet voor mij, maar ik ontvang ze gewoon) toegekregen die op vrijdag werd besteld. En ik ben van BE, dus pakjes ontvangen kan wel degelijk ook op maandag itt wat hierboven werd gepost.

20/03/2012 had ik een bestelling geplaatst (ref.376635) waarna ik op 23/03/2012 bevestiging kreeg dat de bestelling was verzonden.
Nu vandaag krijg ik 3 x een mailtje van jullie dat zegt: 'Beste klant,
Uw bestelling met referentienummer: 260583 is verzonden.'

Enige uitleg aub?

Zelfde verhaal als hierboven:D 1 van de printers ging uit zichzelf een stuk of 20-30 " oude" labels printen. Waarom en hoe het kan weet niemand. Er is niets verzonden dus:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven