XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Snelle service, maar bij mij wordt ALTIJD over de opmerkingen heengelezen en dit hoor ik bij andere ook vaak. Helaas.

Klopt, we weten het en proberen er constant op te wijzen. Punt is dat de werkdruk erg hoog is bij ons momenteel (om het voorzichtig uit te drukken:rolleyes:) Maar dat mag geen excuus zijn. We proberen overal zo goed als mogelijk...:cool:

Ik vroeg laatst om een maximize intense sample, stond er op de bon zoiets:
We hebben helaas geen maximize intense samples, nog niet. En toen zaten er 6 whey samples in en 1 hemavol sample, haha :)

Even lean gain gekocht, luiheid haha.

Ik wil liever een keer GEEN cocos sample van wp :')
Liever straciatella of watermeloen, ben erg benieuwd naar die smaken.

ref: 381631

Dank je, voor de bestelling! Deze is al verwerkt ik hoop dat er een sample naar je smaak inzit:)

Voor de mensen die alle 7 de nieuwe smaken Whey Perfection voordelig willen proberen hebben we de Sachets Variety Packs nu extra voordelig.:)

Whey Perfection Variety Pack 15 sachets + Gratis Shakebeker (met 7 nieuwe smaken) voor 9,90 euro!!!

---------- Post toegevoegd Mon 26 Mar 2012 om 19:58 ----------

Ik vroeg laatst om een maximize intense sample, stond er op de bon zoiets:
We hebben helaas geen maximize intense samples, nog niet. En toen zaten er 6 whey samples in en 1 hemavol sample, haha :)

Die sachets waren inderdaad ook snel op, net als de potten trouwens:cool:
Helaas pas over 2 weken weer voorradig.:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Mon 26 Mar 2012 om 20:00 ----------

hey mensen van B&F shop.
Bestelling vandaag weer mooi aangekomen, bedankt voor de tweede shaker! :)
Wou ook even zeggen dat ik zeer tevreden ben van jullie multi vit (bodybuilding vitamin pack). goede verhoudingen van alles wat ik wil en het belangrijkste vanal: het ruikt neutraal! Vind andere multi vits serieus stinken en walgelijk naar binnen te krijgen, geen probleem met deze.

Dank je, voor de complimenten. Onze Bodybuilding Vitamin Pack is nu ook het meest verkochte product in die categorie.:)

---------- Post toegevoegd Mon 26 Mar 2012 om 20:00 ----------

Hoeveel DMAA zou er in maximize intense zitten? 20-25mg? (ik weet dat het in blend is, maar zeg maar wat je denkt :p)

Tja, dan ga ik toch eerder voor de 25 als ik eerlijk moet zijn.:cool:

---------- Post toegevoegd Mon 26 Mar 2012 om 20:02 ----------

B&F, denk dat ik idd die fatburner ga bestellen :D
moet ik bij opmerkingen dan erbij zetten dat ik vorige x shakebeker niet had en ipv daarvan samples wil?

trouwens, op jullie site staat kassakorting van toepassing als ik die dexaprine wil bestellen van iforce.. wat is dan die korting? :p

thanks!!

Zet maar even bij opmerkingen inderdaad.:) De korting gaat in werking als je meer als 45,00 euro aan producten besteld.
Uitleg kassakorting

---------- Post toegevoegd Mon 26 Mar 2012 om 20:03 ----------

Net bestellingske gedaan met ref 381713. Had 2 luxe shakers pro gevraagd. Lukt dat :p

Dank je, voor de bestelling!:) De bestelling is al verwerkt. Laat het mij maar even weten Morgen in huis:)

---------- Post toegevoegd Mon 26 Mar 2012 om 20:03 ----------

Dank je!!:)

---------- Post toegevoegd Mon 26 Mar 2012 om 20:05 ----------

Hallo B&F

Ben net mijn 2de week begonnen met de combi TMS & magnificent. Merk nog geen verschil maar ben ervan overtuigd dat dit snel gaat gebeuren. Smaken zijn niet echt mijn ding maar zeker goed te drinken. Ieder zijn smaak uiteraard. Staaltje van Protein Perfection cookies & Cream was enorm lekker! Tot zover over mijn bestelling. Ik heb namelijk ook nog een vraag:
Hoe zijn de reacties over Hades en Testogen-XR? Zijn deze 2 producten ook te combineren?

Alvast bedankt voor het antwoord!
RAFC1880

TMS & Magnificent is een top combinatie! Ga je zeker goed op aanpakken!:)
Hades en Testogen-XR gaan prima samen. We hebben er niet enorm veel reacties op maar er is best veel vraag naar en de samenstelling is goed.:)

---------- Post toegevoegd Mon 26 Mar 2012 om 20:06 ----------

Die reactie hadden wij na de verbazing hier ook:D Een soort spookprinter.:eek:

Laatst bewerkt:
Dank je:) Gaan wij zorgen dat je het weer netjes morgen in huis hebt!

Tis leuke bestelling geworden om in te pakken voor de inpakker :D Heb nu ook nieuwe PR gezet op de grote van me bestelling :eek:
Extra samples/goodies zijn welkom als nog mogelijk is, zit ruim boven de 3de cadeau limiet :o

Ref: 381971

De sachets zijn er niet in naturel. Dat is dus niet mogelijk. Normaliter mogen ze alleen kado's erbij doen die op de factuur staan, vandaar. Maar ik zal je matsen en een bodyfatcaliper nasturen.:)
Daar heb ik een aantal dagen terug een vraag over gesteld hier gesteld op het forum, er was me toen een caliper toegezegd. Vandaar dat het dus in de opmerkingen stond.
Maar alvast bedankt voor het nasturen :).

Laatst bewerkt:
De whey perfection sachets gekocht onder andere, ben benieuwd naar alle nieuwe smaken ;)

Wanneer komen de nieuwe isolaat smaken?

Ik wil een bestelling plaatsen maar op één of andere manier kan ik niet inloggen met mijn gebruikersnaam. Heb al het wachtwoord laten opsturen naar mijn email adres en vervolgens het wachtwoord gebruikt in de email, maar dat lukt nog steeds niet.. vreemd

21.39u besteld en betaald (Paypal), maar ik heb geen verzendbevestiging gehad?

Ref: 382174

edit: Vanochtend om 7.28u pas een verzendbevestiging ontvangen.. Is er een goede reden waarom mijn pakket gister niet met de post mee is gegaan?

Laatst bewerkt:
bestelling geplaatst, kreeg een bevestiging om 22:01. hoop toch dat mijn bestelling morgen geleverd word?!

Ref: 382251

dan ga ik morgen die dexaprine eens bestellen..
nog een klein vraagje: kan ik dexaprine tov cla met elkaar vergelijken?
cla is toch ook een fatburner of dergelijks? en welke heeft betere resultaat als ik ze mag vergelijken?

Hi B&F

ipv een pro shaker, kunnen jullie wat B&F samples geven? Zo kan ik andere producten/smaken proberen.

alvast bedankt

Referentie nummer: 380614

De bitterkoekjes/amaretto is ook heel lekker, deed me wat denken aan snoepgoed/marsepein :D

Tis leuke bestelling geworden om in te pakken voor de inpakker :D Heb nu ook nieuwe PR gezet op de grote van me bestelling :eek:
Extra samples/goodies zijn welkom als nog mogelijk is, zit ruim boven de 3de cadeau limiet :o

Ref: 381971

Nieuwe PR:D Dank je, voor de mooi bestelling!!!! Deze is al direct verwerkt gisteren, als het goed is vandaag al in huis!:) nogmaals thanks!:)

---------- Post toegevoegd Tue 27 Mar 2012 om 10:13 ----------

De bitterkoekjes/amaretto is ook heel lekker, deed me wat denken aan snoepgoed/marsepein :D

De Bitterkoekjes is zeker lekker. De nieuwe smaken zijn stuk voor stuk heerlijk. :zuip:

In de Variety Pack kan iedereen nu heel voordelig de 7 nieuwe smaken testen!

Whey Perfection Variety Sachets, 15 smaken (7 nieuwe smaken) nu 9,90!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Tue 27 Mar 2012 om 10:14 ----------

Daar heb ik een aantal dagen terug een vraag over gesteld hier gesteld op het forum, er was me toen een caliper toegezegd. Vandaar dat het dus in de opmerkingen stond.
Maar alvast bedankt voor het nasturen :).

Graag gedaan:)

---------- Post toegevoegd Tue 27 Mar 2012 om 10:15 ----------

De whey perfection sachets gekocht onder andere, ben benieuwd naar alle nieuwe smaken ;)

De nieuwe smaken zijn echt bijna niet aan te slepen. Vooral de Choco Coconut Bounty en Nutella zijn "HOT":D

---------- Post toegevoegd Tue 27 Mar 2012 om 10:16 ----------

Ik wil een bestelling plaatsen maar op één of andere manier kan ik niet inloggen met mijn gebruikersnaam. Heb al het wachtwoord laten opsturen naar mijn email adres en vervolgens het wachtwoord gebruikt in de email, maar dat lukt nog steeds niet.. vreemd

PM mij je naam en adres maar dan los ik het voor je op:) Je kunt ook altijd even snel afrekenen als "gast":)

Wanneer komen de nieuwe isolaat smaken?

Isolaat Perfection is nu verkrijgbaar in 9 smaken:)
-Vanilla Sensation
-Banana Sensation
-Fresh Berry
-Cookies & Cream
-Strawberry Sensation
-Chocolate Sensation
-Chocolate Coconut Bounty *nieuw
-Nutella *nieuw
-Natural / smaakloos (kleur-, geur-, smaak- en zoetstof vrij

gister in de middag besteld, nu zie ik dat de bezorgdatum aangepast is naar morgen tussen 10:30 en 12:30.
dan ben ik er niet :p

maakt verder niet uit maar wat is de reden? (als jullie die weten)

gister in de middag besteld, nu zie ik dat de bezorgdatum aangepast is naar morgen tussen 10:30 en 12:30.
dan ben ik er niet :p

maakt verder niet uit maar wat is de reden? (als jullie die weten)

Weten we niet. We hebben dit de afgelopen week (vooral in BE) vaker zien gebeuren. Uiteindelijk is het allemaal goed gekomen maar volgens mij kampen ze daar even met wat vertraging.

---------- Post toegevoegd Tue 27 Mar 2012 om 10:28 ----------

21.39u besteld en betaald (Paypal), maar ik heb geen verzendbevestiging gehad?

Ref: 382174

edit: Vanochtend om 7.28u pas een verzendbevestiging ontvangen.. Is er een goede reden waarom mijn pakket gister niet met de post mee is gegaan?

Nee. Het is gisteren te druk geweest om alle orders eruit te krijgen. Dit is nog nooit voorgekomen maar helaas wel de reden. Excuses hiervoor! :cool:

---------- Post toegevoegd Tue 27 Mar 2012 om 10:28 ----------

bestelling geplaatst, kreeg een bevestiging om 22:01. hoop toch dat mijn bestelling morgen geleverd word?!

Ref: 382251

Je pakket zal morgen worden aangeboden. Dank je, voor de bestelling!:)

---------- Post toegevoegd Tue 27 Mar 2012 om 10:31 ----------

dan ga ik morgen die dexaprine eens bestellen..
nog een klein vraagje: kan ik dexaprine tov cla met elkaar vergelijken?
cla is toch ook een fatburner of dergelijks? en welke heeft betere resultaat als ik ze mag vergelijken?

Beide zijn fatburners dat is de overeenkomst. Ze werken echter op een totaal andere manier. Dexaprine is momenteel het sterkst mogelijke product in de markt.:)

---------- Post toegevoegd Tue 27 Mar 2012 om 10:31 ----------

Hi B&F

ipv een pro shaker, kunnen jullie wat B&F samples geven? Zo kan ik andere producten/smaken proberen.

alvast bedankt

Referentie nummer: 380614

Dank je, voor de bestelling!:) Deze is echter al direct verwerkt vanmorgen. Ik kan deze dus niet meer aanpassen. Morgen in huis!:cool:

Heej B&F , lijkt het jullie niet wat om ook zoetstoffen als stevia te verkopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven