XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe komt het nou dat No-Xplode BSN 2.0 opeens 45 euro kost ipv 30?
Ik wilde net een potje gaan kopen maar nog een 15 eur per maand extra betalen wordt met iets teveel aan suplementenkosten :S

Hoe komt het nou dat No-Xplode BSN 2.0 opeens 45 euro kost ipv 30?
Ik wilde net een potje gaan kopen maar nog een 15 eur per maand extra betalen wordt met iets teveel aan suplementenkosten :S
De No-Xplode 2.0 is altijd al 44,90 euro geweest. Doordat de 2.0 op de markt is gekomen (en niet meer lang zal blijven) is de "1.0" goedkoper geworden. Deze schommelt omstreeks de 30 euro. Kijk:

1.0 = 31.90: http://bodyenfitshop.nl/pre-workout/bsn/no-xplode-bsn-25-free
2.0 = 44.90: http://bodyenfitshop.nl/pre-workout/bsn/no-xplode-2-0

net toch een pakketje van b&f gekregen haha, terwijl op track en trace staat dat ik hem morgen krijg.

Met straciatella sample waar ik om vroeg dus ik ben blij

Dag B&F,

Ik vroeg me af wanneer jullie de normale cafeïne weer binnenkrijgen?

Heej B&F , lijkt het jullie niet wat om ook zoetstoffen als stevia te verkopen?

Die verkopen we los (Stevia. We twijfelen enorm om het ook direct te verwerken in onze producten omdat de reacties van de klanten in bijvoorbeeld de States erg negatief is ivm de smaak. Merken als Dymatize en Optimum hebben het ook gedaan maar nergens slaat het aan naar wat ik ervan begrijp.:cool:

---------- Post toegevoegd Tue 27 Mar 2012 om 12:58 ----------

Dag B&F,

Ik vroeg me af wanneer jullie de normale cafeïne weer binnenkrijgen?

Caffeine van diverse merken verwachten we volgende week weer. (ALlmaxx - Sci Fit..) Van eigen merk over een week of 3-4:)

---------- Post toegevoegd Tue 27 Mar 2012 om 12:59 ----------

net toch een pakketje van b&f gekregen haha, terwijl op track en trace staat dat ik hem morgen krijg.

Met straciatella sample waar ik om vroeg dus ik ben blij

Super!:)

Hoelang blijven die pillen van Dexaprine goed? Stel dat je die open maakt maar alleen wilt gebruiken op bepaalde dagen (zeg: 2x per week) blijven die pillen dan goed na maanden?

De No-Xplode 2.0 is altijd al 44,90 euro geweest. Doordat de 2.0 op de markt is gekomen (en niet meer lang zal blijven) is de "1.0" goedkoper geworden. Deze schommelt omstreeks de 30 euro. Kijk:

1.0 = 31.90: http://bodyenfitshop.nl/pre-workout/bsn/no-xplode-bsn-25-free
2.0 = 44.90: http://bodyenfitshop.nl/pre-workout/bsn/no-xplode-2-0

Dank je:) Klopt helemaal weer!:)

---------- Post toegevoegd Tue 27 Mar 2012 om 13:00 ----------

Hoelang blijven die pillen van Dexaprine goed? Stel dat je die open maakt maar alleen wilt gebruiken op bepaalde dagen (zeg: 2x per week) blijven die pillen dan goed na maanden?

Onder voorbehoud van de juiste omstandigheden voor bewaren: JA

Bestelling weer keurig op tijd binnen gekregen superrr. Maar geen 2 pro shakers gekregen:(. Heb er maar eentje gekregen. Kga de oats morgen eens proberen

Zijn er al samples van de nieuwe isolaat smaken?

Kunnen jullie zien waar bestelling 379736 uit hangt?

hey b&f, had zaterdagavond besteld referentienummer: 379818
& het ging normaal gezien vandaag aankomen & ineens is het al veranderd naar woensdag.. vreemd, kunnen jullie eens even informeren
indien mogelijk ? :D thanks !

Binnenkort wil ik na me krachttraining 20 minuten cardio doen. Ik neem momenteel Tms voor de training en Magnificent direct na me krachttraining. Is het met cardio aan te raden om tussen de krachttraining en cardio Magnificent te nemen en na de cardio me Whey shake?

Bestelling weer keurig op tijd binnen gekregen superrr. Maar geen 2 pro shakers gekregen:(. Heb er maar eentje gekregen. Kga de oats morgen eens proberen

Super! Laat maar weten hoe de oats bevallen. shaker even nasturen?

---------- Post toegevoegd Tue 27 Mar 2012 om 15:29 ----------

Zijn er al samples van de nieuwe isolaat smaken?

Nog niet. Zodra ik een datum heb laat ik het hier direct weten!:)

Ja ,kom er zo op terug.

---------- Post toegevoegd Tue 27 Mar 2012 om 15:30 ----------

In sorteercentrum en wordt morgen aangeboden tussen 10.30 uur en 13.00 uur.:cool:

---------- Post toegevoegd Tue 27 Mar 2012 om 15:31 ----------

Binnenkort wil ik na me krachttraining 20 minuten cardio doen. Ik neem momenteel Tms voor de training en Magnificent direct na me krachttraining. Is het met cardio aan te raden om tussen de krachttraining en cardio Magnificent te nemen en na de cardio me Whey shake?

Tussen de cardio en krachttraining is Muscle Protect echt een aanrader. Magnificent direct na de gehele training nemen.:)

---------- Post toegevoegd Tue 27 Mar 2012 om 15:32 ----------

hey b&f, had zaterdagavond besteld referentienummer: 379818
& het ging normaal gezien vandaag aankomen & ineens is het al veranderd naar woensdag.. vreemd, kunnen jullie eens even informeren
indien mogelijk ? :D thanks !

hmmmm:rolleyes:, er staat bij ons morgen aangeboden.

Super! Laat maar weten hoe de oats bevallen. shaker even nasturen?

Nog niet. Zodra ik een datum heb laat ik het hier direct weten!:)

Ja ,kom er zo op terug.

---------- Post toegevoegd Tue 27 Mar 2012 om 15:30 ----------

In sorteercentrum en wordt morgen aangeboden tussen 10.30 uur en 13.00 uur.:cool:

Tussen de cardio en krachttraining is Muscle Protect echt een aanrader. Magnificent direct na de gehele training nemen.:)

Nee je moet niet per se nasturen. Bij de volgende bestelling is goed. Nu Ff alle sample smaken van de whey proberen en dan bestellen. Ga binnenkort eens foto posten en de evolutie van de supps erbij zeggen en hun effecten

Jammer wacht nu al sinds vrijdag :s

Volgende dag geleverd gaat niet altijd op helaas. Maandag voor 22.00 besteld.
Mail met 'bestelling verzonden' ook voor 22.00 ontvangen, maar bij track & trace staat dat ik het morgen pas krijg :mad:

Afgelopen keren steeds binnen 1 dag geleverd, ligt dit aan tnt ?

Nee je moet niet per se nasturen. Bij de volgende bestelling is goed. Nu Ff alle sample smaken van de whey proberen en dan bestellen. Ga binnenkort eens foto posten en de evolutie van de supps erbij zeggen en hun effecten

Dank je, voor je begrip:) Klinkt goed!:)

---------- Post toegevoegd Tue 27 Mar 2012 om 16:29 ----------

Jammer wacht nu al sinds vrijdag :s

Snap het ook niet helemaal. Laat het mij even weten morgen:cool: (dit schiet niet op, we hebben vorige week al meer klachten gehad, voornamelijk uit BE):cool:

---------- Post toegevoegd Tue 27 Mar 2012 om 16:31 ----------

Volgende dag geleverd gaat niet altijd op helaas. Maandag voor 22.00 besteld.
Mail met 'bestelling verzonden' ook voor 22.00 ontvangen, maar bij track & trace staat dat ik het morgen pas krijg :mad:

Afgelopen keren steeds binnen 1 dag geleverd, ligt dit aan tnt ?

Geen idee, of aan ons. Er zijn bij ons gisteren door drukte wel een paar vertragingen onstaan moet ik eerlijk zeggen:cool:

He B&F, net een bestelling geplaatst. Had de straps aangevinkt in stap 1 oid en zag ze niet terug in stap 3. Zal wel niks zijn maar voor de zekerheid. Tevens de vraag of er een vanille sample bij kan maar dat staat ook bij de opmerkingen. Thanks alvast.

Ref: 383019

Las onlangs ergens dat het niet helemaal goed gaat bij postNL met het tijdig versturen van post, ik weet niet of dit dan ook geld voor TNT express.

dus normaal gezien ontvang ik morgen mijn bestelling als ik het goed hoor ? :D
bedankt voor eens te checken btw !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven