Frank92
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 68
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De No-Xplode 2.0 is altijd al 44,90 euro geweest. Doordat de 2.0 op de markt is gekomen (en niet meer lang zal blijven) is de "1.0" goedkoper geworden. Deze schommelt omstreeks de 30 euro. Kijk:Hoe komt het nou dat No-Xplode BSN 2.0 opeens 45 euro kost ipv 30?
Ik wilde net een potje gaan kopen maar nog een 15 eur per maand extra betalen wordt met iets teveel aan suplementenkosten :S
Heej B&F , lijkt het jullie niet wat om ook zoetstoffen als stevia te verkopen?

Dag B&F,
Ik vroeg me af wanneer jullie de normale cafeïne weer binnenkrijgen?

net toch een pakketje van b&f gekregen haha, terwijl op track en trace staat dat ik hem morgen krijg.
Met straciatella sample waar ik om vroeg dus ik ben blij

De No-Xplode 2.0 is altijd al 44,90 euro geweest. Doordat de 2.0 op de markt is gekomen (en niet meer lang zal blijven) is de "1.0" goedkoper geworden. Deze schommelt omstreeks de 30 euro. Kijk:
1.0 = 31.90: http://bodyenfitshop.nl/pre-workout/bsn/no-xplode-bsn-25-free
2.0 = 44.90: http://bodyenfitshop.nl/pre-workout/bsn/no-xplode-2-0
Klopt helemaal weer!
Hoelang blijven die pillen van Dexaprine goed? Stel dat je die open maakt maar alleen wilt gebruiken op bepaalde dagen (zeg: 2x per week) blijven die pillen dan goed na maanden?
Bestelling weer keurig op tijd binnen gekregen superrr. Maar geen 2 pro shakers gekregen. Heb er maar eentje gekregen. Kga de oats morgen eens proberen

Kunnen jullie zien waar bestelling 379736 uit hangt?
Kunnen jullie zien waar bestelling 379736 uit hangt?

Binnenkort wil ik na me krachttraining 20 minuten cardio doen. Ik neem momenteel Tms voor de training en Magnificent direct na me krachttraining. Is het met cardio aan te raden om tussen de krachttraining en cardio Magnificent te nemen en na de cardio me Whey shake?

hey b&f, had zaterdagavond besteld referentienummer: 379818
& het ging normaal gezien vandaag aankomen & ineens is het al veranderd naar woensdag.. vreemd, kunnen jullie eens even informeren
indien mogelijk ?thanks !
, er staat bij ons morgen aangeboden.Nee je moet niet per se nasturen. Bij de volgende bestelling is goed. Nu Ff alle sample smaken van de whey proberen en dan bestellen. Ga binnenkort eens foto posten en de evolutie van de supps erbij zeggen en hun effectenSuper! Laat maar weten hoe de oats bevallen. shaker even nasturen?
---------- Post toegevoegd Tue 27 Mar 2012 om 15:29 ----------
Nog niet. Zodra ik een datum heb laat ik het hier direct weten!
---------- Post toegevoegd Tue 27 Mar 2012 om 15:29 ----------
Ja ,kom er zo op terug.
---------- Post toegevoegd Tue 27 Mar 2012 om 15:30 ----------
In sorteercentrum en wordt morgen aangeboden tussen 10.30 uur en 13.00 uur.
---------- Post toegevoegd Tue 27 Mar 2012 om 15:31 ----------
Tussen de cardio en krachttraining is Muscle Protect echt een aanrader. Magnificent direct na de gehele training nemen.
---------- Post toegevoegd Tue 27 Mar 2012 om 15:32 ----------
hmmmm, er staat bij ons morgen aangeboden.
Jammer wacht nu al sinds vrijdag :sIn sorteercentrum en wordt morgen aangeboden tussen 10.30 uur en 13.00 uur.
---------- Post toegevoegd Tue 27 Mar 2012 om 15:31 ----------
Tussen de cardio en krachttraining is Muscle Protect echt een aanrader. Magnificent direct na de gehele training nemen.
---------- Post toegevoegd Tue 27 Mar 2012 om 15:32 ----------
hmmmm, er staat bij ons morgen aangeboden.
Nee je moet niet per se nasturen. Bij de volgende bestelling is goed. Nu Ff alle sample smaken van de whey proberen en dan bestellen. Ga binnenkort eens foto posten en de evolutie van de supps erbij zeggen en hun effecten
Klinkt goed!
(dit schiet niet op, we hebben vorige week al meer klachten gehad, voornamelijk uit BE)
Volgende dag geleverd gaat niet altijd op helaas. Maandag voor 22.00 besteld.
Mail met 'bestelling verzonden' ook voor 22.00 ontvangen, maar bij track & trace staat dat ik het morgen pas krijg
Afgelopen keren steeds binnen 1 dag geleverd, ligt dit aan tnt ?