MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pakketje vandaag weer binnen een dag gearriveerd, uitstekende service en bedankt voor de extra samples!:D Heb ondertussen al oplossing gevonden voor de citrulline. :)

referentienummer: 381971

Opmerking richting TNT: Pakket was nogal toegetakeld en toen ik het opende zaten de potten en het shirt onder de poeder, bleek dat 1sample was gescheurd en er zat een gat in de ultra fine oats en de isolaat perfection was aan 1 voledige zijkant ingedeukt, denk dat tnt ermee heeft gegooid/laten vallen ipv. netjes neerzetten omdat het een zwaar pakket was .
Heb het idee dat meeste zooi van die sample afkwam, de ultra fine oats leek alleen op het shirt te zitten (mist volgens mij verder niet veel van, ff plakbandje eromheen doen zo). Misschien iets voor jullie om klachtenprocedure richting TNT op te zetten? Heb hier wel vaker gelezen dat pakket beschadigd was. Ik maak er verder geen probleem van alleen vervelend om bij uitpakken eerst nog alle potten schoon te maken en daarna nog het bed stofzuigen :p

Heb foto's ervan gemaakt, misschien dat die als bewijs kunnen dienen richting TNT als jullie er iets tegen willen beginnen.
Beetje lastig te zien maar alle potjes en samples zaten onder de poeder net als die taurine pot
s4mb6b.jpg

Ultra Fine Oats gaatje (zat gelukkig net boven de grens van de oats dus viel mee wat eruit is gegaan)
35347kk.jpg

de schuldige sample
6949ad.jpg

Ik maak er verder geen groot punt van, jullie heb de beloofde service prima verleend, tis allen TnT.

He B&F, net een bestelling geplaatst. Had de straps aangevinkt in stap 1 oid en zag ze niet terug in stap 3. Zal wel niks zijn maar voor de zekerheid. Tevens de vraag of er een vanille sample bij kan maar dat staat ook bij de opmerkingen. Thanks alvast.

Ref: 383019

De straps staan er gewoon bij.:) Dank je, voor de bestelling!:)

---------- Post toegevoegd Tue 27 Mar 2012 om 18:13 ----------

Las onlangs ergens dat het niet helemaal goed gaat bij postNL met het tijdig versturen van post, ik weet niet of dit dan ook geld voor TNT express.

Geen idee. Normaal gaat het bijna perfect. Heb het idee dat er in BE een klein " kinkje" in de kabel zit.:cool:

---------- Post toegevoegd Tue 27 Mar 2012 om 18:13 ----------

dus normaal gezien ontvang ik morgen mijn bestelling als ik het goed hoor ? :D
bedankt voor eens te checken btw !

Ja:) graag gedaan!

---------- Post toegevoegd Tue 27 Mar 2012 om 18:15 ----------

Pakketje vandaag weer binnen een dag gearriveerd, uitstekende service en bedankt voor de extra samples!:D Heb ondertussen al oplossing gevonden voor de citrulline. :)

referentienummer: 381971

Opmerking richting TNT: Pakket was nogal toegetakeld en toen ik het opende zaten de potten en het shirt onder de poeder, bleek dat 1sample was gescheurd en er zat een gat in de ultra fine oats en de isolaat perfection was aan 1 voledige zijkant ingedeukt, denk dat tnt ermee heeft gegooid/laten vallen ipv. netjes neerzetten omdat het een zwaar pakket was .
Heb het idee dat meeste zooi van die sample afkwam, de ultra fine oats leek alleen op het shirt te zitten (mist volgens mij verder niet veel van, ff plakbandje eromheen doen zo). Misschien iets voor jullie om klachtenprocedure richting TNT op te zetten? Heb hier wel vaker gelezen dat pakket beschadigd was. Ik maak er verder geen probleem van alleen vervelend om bij uitpakken eerst nog alle potten schoon te maken en daarna nog het bed stofzuigen :p

Heb foto's ervan gemaakt, misschien dat die als bewijs kunnen dienen richting TNT als jullie er iets tegen willen beginnen.
Beetje lastig te zien maar alle potjes en samples zaten onder de poeder net als die taurine pot
s4mb6b.jpg

Ultra Fine Oats gaatje (zat gelukkig net boven de grens van de oats dus viel mee wat eruit is gegaan)
35347kk.jpg

de schuldige sample
6949ad.jpg

Ik maak er verder geen groot punt van, jullie heb de beloofde service prima verleend, tis allen TnT.

Dank je, voor je begrip. Ik ga dit inderdaad wel even meenemen in ons volgende gesprek.:cool: We hameren hier constant op. We gaan ook kijken hoe we onze bestellingen/verpakkingen steeds meer TNT/Post proof krijgen.:)

Zou vermelden dat het breekbaar is helpen?

Dank je, voor je begrip. Ik ga dit inderdaad wel even meenemen in ons volgende gesprek.:cool: We hameren hier constant op. We gaan ook kijken hoe we onze bestellingen/verpakkingen steeds meer TNT/Post proof krijgen.:)

Mooi dat het word meegenomen :)

Inderdaad iets van breekbaar erop zetten misschien?
Of hiervan stickers aanschaffen en op de doos plakken :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]

pakketje toch onverwacht aangekomen vandaag top !
alleen had om ik samples gevraagd bij de opmerkingen maar
de opmerkingen stonden niet op de factuur spijtig genoeg
dus geen samples, achja erg is het niet maar had wel fijn geweest :o

Hmm lekker whey met buskruit. :D Beetje magnesium erbij, wordt het ook nog flitsend..

& aja nog een vraag, kan ik de pink magic samen stacken met de pre workout power pill of gaan deze 2 niet goed samen ? :D

Zou vermelden dat het breekbaar is helpen?

Nee, helaas niet echt.

---------- Post toegevoegd Tue 27 Mar 2012 om 19:28 ----------

Mooi dat het word meegenomen :)

Inderdaad iets van breekbaar erop zetten misschien?
Of hiervan stickers aanschaffen en op de doos plakken :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Explosief is wel een idee:D

---------- Post toegevoegd Tue 27 Mar 2012 om 19:33 ----------

pakketje toch onverwacht aangekomen vandaag top !
alleen had om ik samples gevraagd bij de opmerkingen maar
de opmerkingen stonden niet op de factuur spijtig genoeg
dus geen samples, achja erg is het niet maar had wel fijn geweest :o

Ok, snap ik.:rolleyes: In ieder geval mooi dat het er is nu:) Sameples maken we volgende keer weer goed:)

Nee, helaas niet echt.

---------- Post toegevoegd Tue 27 Mar 2012 om 19:28 ----------

Explosief is wel een idee:D

---------- Post toegevoegd Tue 27 Mar 2012 om 19:33 ----------

Ok, snap ik.:rolleyes: In ieder geval mooi dat het er is nu:) Sameples maken we volgende keer weer goed:)
allright super, bedankt ! maar gelukkig had ik wel whey perfection sample aangekruist & het was nutella :D vanavond ga ik eens proeven ben benieuwd !

allright super, bedankt ! maar gelukkig had ik wel whey perfection sample aangekruist & het was nutella :D vanavond ga ik eens proeven ben benieuwd !

Super! De Nutella gaat heerlijk smaken!:zuip:

---------- Post toegevoegd Tue 27 Mar 2012 om 20:04 ----------

& aja nog een vraag, kan ik de pink magic samen stacken met de pre workout power pill of gaan deze 2 niet goed samen ? :D

Ja, geen probleem. Kan perfect samen:)

Super! De Nutella gaat heerlijk smaken!:zuip:

---------- Post toegevoegd Tue 27 Mar 2012 om 20:04 ----------

Ja, geen probleem. Kan perfect samen:)
inderdaad ! als de nutella me bevalt volgt er nog een bestelling ;) & bedankt, wou het even checken omdat er al dmaa in die pre workout power pill zit :D

Vandaag variety pack binnen gekregen, straciatella was prima. Watvoor chocola zijn die stukjes? puur?

Bounty ook wel nice, maar ik denk dat een 2kg pot van dat heel snel verveelt ;p

Geachte B&F, na al die lekkere lekkere samples geproefd te hebben, heb ik mijn keuze gemaakt en net een potje whey besteld :D Heb niks als kado gekozen, want heb al jullie bidons en shakers al, ook al die sachets geproefd.
Als jullie wat leuks in sample formaat hebben, mogen jullie ff erbij doen :) En als niet, dan ben ik nog steeds hartstikke blij met mijn lekkere whey :D
Referentie nummer: 383349

Vandaag variety pack binnen gekregen, straciatella was prima. Watvoor chocola zijn die stukjes? puur?

Bounty ook wel nice, maar ik denk dat een 2kg pot van dat heel snel verveelt ;p

Stracciatella;
Ja, die smaak is echt perfect gelukt zo.:)

Bounty;
Gaat je niet vervelen. Heb onderhand al wel een busje leeg;):D Blijft elke keer weer:zuip:

---------- Post toegevoegd Tue 27 Mar 2012 om 20:20 ----------

Geachte B&F, na al die lekkere lekkere samples geproefd te hebben, heb ik mijn keuze gemaakt en net een potje whey besteld :D Heb niks als kado gekozen, want heb al jullie bidons en shakers al, ook al die sachets geproefd.
Als jullie wat leuks in sample formaat hebben, mogen jullie ff erbij doen :) En als niet, dan ben ik nog steeds hartstikke blij met mijn lekkere whey :D
Referentie nummer: 383349

Dank je, voor de bestelling. Ik zit nu zelf niet op kantoor maar deze is al verwerkt zie ik. Morgen in huis!:)

Haha nu al een pot leeg, knap! :P
Nutella is ook wel lekker maar meer hazelnoot idd. Misschien nutella hazelnoot noemen?

Vandaag mijn grote pot whey perfection creamy coconut ontvangen na welgeteld 1 dag. Jammergenoeg is het derde kadootje niet geleverd, had graag nog een extra b&f t shirt gehad. :( Het pakje van mijn neef werd gisteren ook geleverd en ik heb een doosje glutamine gekregen van hem. :) Maar toen ik het opendraaide viel meteen een kwak op de grond. Ook bij zíjn pot gebeurde dit. :rolleyes: Dus dat is blijkbaar wel een probleem bij de glutamine aangezien het bij de andere potten wel netjes was afgesloten...

Komen de samples Lemon Ice en Sweet Apple ooit een keer op voorraad?
Of bestel ik altijd op het verkeerde moment?

Al een aantal keer wat besteld bij bodyenfit, altijd lekkere whey, doet wat het moet doen. Ook met bestellingen nooit een probleem.

Alleen jammer dat ik gister rond 9 uur iets besteld hebt, maar t niet heb binnengekregen en vanochtend pas t mailtje dat het verstuurd is.

Hoop dat morgen Nutella binnenkomt :) .

Beste Bodyfitshop,

Net pot nutella besteld:P Maar kunnen jullie in geen whey met pindakaas smaak maken?

Whey straciatella smaakt goddelijk! :heart: Net sample genomen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven