Vandaag mijn grote pot whey perfection creamy coconut ontvangen na welgeteld 1 dag. Jammergenoeg is het derde kadootje niet geleverd, had graag nog een extra b&f t shirt gehad.

Het pakje van mijn neef werd gisteren ook geleverd en ik heb een doosje glutamine gekregen van hem.

Maar toen ik het opendraaide viel meteen een kwak op de grond. Ook bij zíjn pot gebeurde dit.

Dus dat is blijkbaar wel een probleem bij de glutamine aangezien het bij de andere potten wel netjes was afgesloten...
Vreemd

. Deze potjes worden machinaal gevuld en dicht gedraaid, wat mij wel bekend is is dat glutamine erg wil stuiven en daardoor de seal niet goed aan het potje wil hechten. Zoals je gezien hebt zit de seal wel degelijk in de deksel en is dus gesloten geweest. Ik geef het voor je door aan de producent! Ons excuus voor het ongemak!
Komen de samples Lemon Ice en Sweet Apple ooit een keer op voorraad?
Of bestel ik altijd op het verkeerde moment?
Haha Dennisik, dat zou je bijna wel denken he

Het is toeval welke smaken bij de Whey Perfection liggen, die kiezen we niet specifiek. Wie weet komt er ooit een dag dat die twee erbij zitten!
Al een aantal keer wat besteld bij bodyenfit, altijd lekkere whey, doet wat het moet doen. Ook met bestellingen nooit een probleem.
Alleen jammer dat ik gister rond 9 uur iets besteld hebt, maar t niet heb binnengekregen en vanochtend pas t mailtje dat het verstuurd is.
Hoop dat morgen Nutella binnenkomt

.
Deze komt vandaag zeker. Maandag na 9 uur was het door de drukte helaas niet mogelijk om alle orders eruit te krijgen en daardoor zijn er een aantal orders blijven liggen. Mijn excuus hiervoor.
Whey straciatella smaakt goddelijk!

Net sample genomen
Dankjewel voor je compliment. De
nieuwe smaken smaken inderdaad echt enorm lekker!
Aha oke, zeg maar de typische maandag drukte maar dan een tikkie extremer

Werk zelf ook bij een webshop, dus ik weet hoe hectisch het kan zijn af en toe, en dan ook nog eens afhankelijk bent van de leveranciers/PostNL.. Geen probleem verder, zolang het maar een incident blijft! Had de bestelling toch niet per se vandaag nodig
Bedankt voor je begrip! Je bent een verstandige sporter die niet op het laatste moment eiwitten/supplementen besteld! Ik ga er vanuit dat je deze vandaag geleverd krijgt.
Hoeveel gram suiker zit er per scoop in Mammoth 2500.
Per 4 scoops:
Carbohydrates 152 gr
Fat 18 gr
Protein 50 gr
Energy 970 Cal - 4058 kJ
Tadaaaa!! Ik heb het direct voor je op
de website gezet.
Zouden jullie eens willen kijken naar de fat grips? Lees er zeer veel goede dingen over.
Ik geef het door aan Ilco!
viel me de laatste twee bestellingen wel op dat jullie weer netjes heel snel de bestelling verzonden hadden, maar dat het door TNT niet de volgende dag bezorgd werd
Dat is inderdaad vervelend, wij worden er ook enorm moe van. We doen ons uiterste best maar soms laat de partner het af weten. Ilco heeft het al eens eerder gezegd, maar we zijn bezig om in de toekomst met meerdere bezorgdiensten te werken.
Ik heb vanmiddag een bestelling gedaan van de Noxi-pro, maar niet de mogelijkheid gezien van de Gratis Shaker Pro. Was dit vanmiddag ook al of..?
Een plaatje zegt soms meer dan duizend woorden:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik heb net de watermeloen whey op. Smaakt veeeel beter dan verwacht. Ideaal voor in de zomer maar moet wel goed fris zijn
We hebben nu al een aantal heerlijke zomerse smaken en onlangs ons assortiment weer uitgebreid tot wel
20 smaken! Appel Pie is ook ontzettend lekker en een heerlijke zomerse smaak!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]