MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
kan ik metteen na mijn giergist of pre workout power pill
pink magic nemen of staan die elkaar allemaal niet in de weg
qua werking ? zal wel alleen in het geval van anti depressieva zijn denk ik :)

Oh lol, ik had alleen het citaat gelezen ;). Gratis shaker bij elke bestelling. Bedankt voor de respons!

Weet niet wat NAW wilt zeggen maar ik heb een PM verstuurd naar je.

alvast bedankt!
Heb je PM ontvangen, ik ga er nu mee aan de slag!
Graag gedaan :thumbs:
Ik begrijp het niet helemaal?? Je wil na inname van de giergist (?) of pre-workoutpowerpill meteen de Pink Magic nemen? En wat precies met anti-depressiva?

Groetjes Ralf

Uw vocabulaire en uw grammatica is nog erger dan de mijne , logisch dat men langs geen kanten weet wat jij nu bedoelt .

Uw vocabulaire en uw grammatica is nog erger dan de mijne , logisch dat men langs geen kanten weet wat jij nu bedoelt .
men kan zich toch eens mistypen hé :rolleyes:
ik bedoel; ofdat ik s ochtends na mijn biergistpillen direct die pink magic mag nemen of dat ik moet wachten ? een half uur voor mijn training moet ik de pre workout power pill nemen & normaal gezien die pink magic ook, kan ik ze allemaal dan direct achter elkaar nemen ? btw excuses voor de typfouten dbb sherlocks :o:D

ook de WP samples besteld, ben benieuwd!

ik bedoel; ofdat ik s ochtends na mijn biergistpillen direct die pink magic mag nemen of dat ik moet wachten ? een half uur voor mijn training moet ik de pre workout power pill nemen & normaal gezien die pink magic ook, kan ik ze allemaal dan direct achter elkaar nemen ? btw excuses voor de typfouten dbb sherlocks :o:D
Haha, geen probleem! Ja, dat kun je allemaal prima samen nemen hoor. :)
ook de WP samples besteld, ben benieuwd!
Dat gaat je zeker bevallen. Nu ook voor de Afslankers onder ons. Zodra de nieuwe smaak Isolaat en Micellar Casein sachets binnen zijn gaan we overwegen om daar ook een knalactie te maken.

bedankt !

26-3 besteld, maar nog steeds niks binnen.
Bij TNT word de bezorg datum elke dag opgeschoven.
Zo stond er gisteren dat mijn bestelling vandaag geleverd zou worden, vandaag staat er dat ik hem morgen (29-3) pas mag verwachten. gelukkig heb ik nog een kleine voorraad liggen, toch is het jammer.

Referentie nummer: 382251

Ik kreeg bij mijn bestelling zo'n Shake beker pro cadeau maar deze lijkt enorm te lekken.
Zo erg dat ik hem helemaal niet kan plat leggen, of meenemen in mijn rugzak, of ...
Tijdens het schudden komt er al water langs de schroefafsluiting wat erg jammer is.
zijn er nog mensen met dit probleem? of ben ik de enige?

26-3 besteld, maar nog steeds niks binnen.
Bij TNT word de bezorg datum elke dag opgeschoven.
Zo stond er gisteren dat mijn bestelling vandaag geleverd zou worden, vandaag staat er dat ik hem morgen (29-3) pas mag verwachten. gelukkig heb ik nog een kleine voorraad liggen, toch is het jammer.

Referentie nummer: 382251

Snap ik direct!:rolleyes: Wij versturen altijd direct. De laatste dagen zijn er meerdere orders waar de levertijden van schuiven. Een kinkje in distributie van Postnl. Erg vervelend inderdaad:rolleyes:

Ultra Mass besteld. ref 384089

Ook hiervan staan geen ingrediënten op de site, misschien handig om dat even aan te passen?

Hier de ingrediënten:

http://www.stackereurope.com/sports_nutrition/ultra_mass/supplement-facts.jpg :)

Dank je, voor de bestelling:) Staat erop!:cool:

---------- Post toegevoegd Wed 28 Mar 2012 om 15:02 ----------

Geen probleem. Deze kunnen samen:)

---------- Post toegevoegd Wed 28 Mar 2012 om 15:03 ----------

Ik kreeg bij mijn bestelling zo'n Shake beker pro cadeau maar deze lijkt enorm te lekken.
Zo erg dat ik hem helemaal niet kan plat leggen, of meenemen in mijn rugzak, of ...
Tijdens het schudden komt er al water langs de schroefafsluiting wat erg jammer is.

Pm mij het referentienummer maar, dan regel ik even een nieuwe voor je:)

Gisteren besteld en vandaag netjuhs ontvangen. :)

Is de Jack3D blijvend in prijs verlaagd of tijdelijk?

hallo B&F

zojuist mijn bestelling nr. 382525 ontvangen.

wat er niet in de doos zat wat ik wel besteld heb:

2 x 200 softgels omega 3 van now foods
1 x dextrose professional 1000 gram
1 x vitamine D3 5000IU B&F
1 x 100 tabletten vitamine C 500 + 40 mg rose hips van now foods
en de wrist wraps luxe
ik vind het nogal wat, graag hier een oplossing voor.

Eerste bestelling bij Bodyenfitshop geplaatst en het is goed aangekomen :)
Had geprofiteerd van de 15 smaken whey met shakebaker. Als eerste de Ice Lemon geprobeerd maar da's niet echt mijn ding..
De shakebaker draait ook niet goed dicht, lekt aan alle kanten, is dat normaal voor deze of...?

Ik dacht dat ik de enige was! Mijne lekt ook als een malle. Ik wou mijn Nr.1 sports nutrition shaken met water en hup! lekte gelijk water. Volgens mij geven ze gewoon degene die gebarsten zijn tijdens vervoer gratis weg ofzo:p

Ik heb daarentegen enkel goede ervaringen met de Shaker Pro.

Heb er 2, beide geen problemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven