bodypumper8
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 54
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet niet wat NAW wilt zeggen maar ik heb een PM verstuurd naar je.
alvast bedankt!
Weet niet wat NAW wilt zeggen maar ik heb een PM verstuurd naar je.
alvast bedankt!
Heb je PM ontvangen, ik ga er nu mee aan de slag!
Graag gedaan
Ik begrijp het niet helemaal?? Je wil na inname van de giergist (?) of pre-workoutpowerpill meteen de Pink Magic nemen? En wat precies met anti-depressiva?kan ik metteen na mijn giergist of pre workout power pill
pink magic nemen of staan die elkaar allemaal niet in de weg
qua werking ? zal wel alleen in het geval van anti depressieva zijn denk ik![]()
kan ik metteen na mijn giergist of pre workout power pill
pink magic nemen of staan die elkaar allemaal niet in de weg
qua werking ? zal wel alleen in het geval van anti depressieva zijn denk ik![]()
men kan zich toch eens mistypen héUw vocabulaire en uw grammatica is nog erger dan de mijne , logisch dat men langs geen kanten weet wat jij nu bedoelt .

Haha, geen probleem! Ja, dat kun je allemaal prima samen nemen hoor.men kan zich toch eens mistypen hé
ik bedoel; ofdat ik s ochtends na mijn biergistpillen direct die pink magic mag nemen of dat ik moet wachten ? een half uur voor mijn training moet ik de pre workout power pill nemen & normaal gezien die pink magic ook, kan ik ze allemaal dan direct achter elkaar nemen ? btw excuses voor de typfouten dbb sherlocks![]()

Dat gaat je zeker bevallen. Nu ook voor de Afslankers onder ons. Zodra de nieuwe smaak Isolaat en Micellar Casein sachets binnen zijn gaan we overwegen om daar ook een knalactie te maken.

26-3 besteld, maar nog steeds niks binnen.
Bij TNT word de bezorg datum elke dag opgeschoven.
Zo stond er gisteren dat mijn bestelling vandaag geleverd zou worden, vandaag staat er dat ik hem morgen (29-3) pas mag verwachten. gelukkig heb ik nog een kleine voorraad liggen, toch is het jammer.
Referentie nummer: 382251
Wij versturen altijd direct. De laatste dagen zijn er meerdere orders waar de levertijden van schuiven. Een kinkje in distributie van Postnl. Erg vervelend inderdaad
Ultra Mass besteld. ref 384089
Ook hiervan staan geen ingrediënten op de site, misschien handig om dat even aan te passen?
Hier de ingrediënten:
http://www.stackereurope.com/sports_nutrition/ultra_mass/supplement-facts.jpg![]()
Staat erop!
men kan zich toch eens mistypen hé
ik bedoel; ofdat ik s ochtends na mijn biergistpillen direct die pink magic mag nemen of dat ik moet wachten ? een half uur voor mijn training moet ik de pre workout power pill nemen & normaal gezien die pink magic ook, kan ik ze allemaal dan direct achter elkaar nemen ? btw excuses voor de typfouten dbb sherlocks![]()

Ik kreeg bij mijn bestelling zo'n Shake beker pro cadeau maar deze lijkt enorm te lekken.
Zo erg dat ik hem helemaal niet kan plat leggen, of meenemen in mijn rugzak, of ...
Tijdens het schudden komt er al water langs de schroefafsluiting wat erg jammer is.
zijn er nog mensen met dit probleem? of ben ik de enige?

Ik kreeg bij mijn bestelling zo'n Shake beker pro cadeau maar deze lijkt enorm te lekken.
Zo erg dat ik hem helemaal niet kan plat leggen, of meenemen in mijn rugzak, of ...
Tijdens het schudden komt er al water langs de schroefafsluiting wat erg jammer is.
zijn er nog mensen met dit probleem? of ben ik de enige?