AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
B&f, zou het niet interessant zijn om met een puntensysteem te beginnen?
bv. bij een bestelling van een bepaald bedrag krijg je x aantal punten. Heb je in totaal bv 100 punten, dan krijg je een gratis pot whey perfection.

had ik al n keer gezegt, volgens mij vonden ze t een goed idee, en dat je van die punten ook weer samples kan etc

Hallo

Is het product pink magic werkelijk zo heftig als aangegeven?
Kan het gecombineerd worden met een weight gainer, magnificent, TMS en resurrect?

Mvg
RAFC1880
Jazeker, Pink Magic hoort wel bij de sterkere testboosters op onze website! Verder is het geen enkel probleem om die met elkaar te combineren, uitstekend zelfs!:cool:
Bestelling is geplaatst! Ben benieuwd of grannys apple pie lekker smaakt!! En bounty caseïne.. Wanneer krijgen jullie die nieuwe shakebekers?
Bedankt voor je bestelling! Gaat je zeker bevallen, de nieuwe smaken zijn echt heerlijk om te nemen! Wat betreft de nieuwe shakers, ik verwacht niet op korte termijn.
Ik heb net een bestelling geplaats maar pagina al weggeklikt voor dat ik op bestelling afronden klikte..
Nu moet ik opnieuw afrekenen als ik inlog op de B&F site maar bij mijn afschriften is het bedrag er al wel gewoon af?
KUn je me een berichtje sturen met je gegevens, wat je besteld had en welke betalingswijze je gedaan had. Dan ga ik even in onze financieel systemen kijken of er al een betaling binnen gekomen is en dan wordt het ook direct verstuurd.
Soms is er ook een bug op onze site, dat het bij de betaling niet helemaal goed gegaan is. Terwijl de bestelling wel in ons systeem staat. Als je gisteravond een verzendbevestiging hebt gehad van je pakket, dan heb je deze gewoon vandaag in huis. ;)

Groetjes Ralf

hey b&f de shaker pro van mijn bestelling met
referentienummer: 379818 (eergisteren aangekomen)
lekt helemaal als een zeef, hij heeft over de ganse lengte een barst :(
zouden jullie geen nieuwe kunnen opsturen indien mogelijk die wel goed is ?
thanks !

Vraagje over de Rhodiola en l-carnitine tartrate caps. Ik zag dat je de caps makkelijk uitelkaar kan krijgen. Betekent dit ook dat je de inhoud hiervan in water kan oplossen en dan drinken ipv. die grote caps te slikken?

bv. bij een bestelling van een bepaald bedrag krijg je x aantal punten. Heb je in totaal bv 100 punten, dan krijg je een gratis pot whey perfection.

Zou ik inderdaad zeker wel weten te waarderen :D ik bestel ook namens anderen en zo heb ik er ook nog profijt aan :). Vind dit een tof idee en denk dat met mij andere vaste trouwe Body & Fit klanten dit idee als muziek in de oren klinkt!

Basis idee is goed, alleen whey pefection slaat natuurlijk nergens op. Kan je beter x aantal punten is x aantal korting in euros. Niet iedereen wil altijd whey perfection bestellen.

Vraagje over de Rhodiola en l-carnitine tartrate caps. Ik zag dat je de caps makkelijk uitelkaar kan krijgen. Betekent dit ook dat je de inhoud hiervan in water kan oplossen en dan drinken ipv. die grote caps te slikken?

Het kan, maar bij veel van dit soort producten is er toch wel een reden waarom dit in caps zit ;). L-carnitine tartrate zou overigens best kunnen want daar zijn ook poeders van.
Nu we het daar toch over hebben wanneer komt de l-carnitine tartraat van AI weer binnen? Heb nog een pot tegoed ;).

mensen zijn alleen maar opzoek naar gratis shit. maargoed,

ilco/leon, mijn browser liep vast bij betalen via ideal. er is nog niets afgeschreven. Opnieuw proberen of even wachten en kijken wat hij doet?

Het kan, maar bij veel van dit soort producten is er toch wel een reden waarom dit in caps zit ;). L-carnitine tartrate zou overigens best kunnen want daar zijn ook poeders van.
Nu we het daar toch over hebben wanneer komt de l-carnitine tartraat van AI weer binnen? Heb nog een pot tegoed ;).

Ja ik heb het er gewoon los bij de rest in gegooid. die Carnitine lost nog wel goed op alleen rhodolia kon ik beter in cap laten

Dat punten idee zal inderdaad het koopgedrag van veel mensen beïnvloeden.
Buiten het feit dat je er meer "vaste klanten" mee maakt zal er ook nog eens meer gekocht worden.

Basis idee is goed, alleen whey pefection slaat natuurlijk nergens op. Kan je beter x aantal punten is x aantal korting in euros. Niet iedereen wil altijd whey perfection bestellen.
Kerel, het is een voorbeeld! ;) B&f doet ermee wat ze willen. En ALS ze met zo'n systeem zouden beginnen, moeten ze zelf zien wat mogelijk is

Is het mogelijk bij de whey perfection variety sachets een ander smaak dan chocola te krijgen? Chocola vind ik zo smerig.

hey b&f de shaker pro van mijn bestelling met
referentienummer: 379818 (eergisteren aangekomen)
lekt helemaal als een zeef, hij heeft over de ganse lengte een barst :(
zouden jullie geen nieuwe kunnen opsturen indien mogelijk die wel goed is ?
thanks !
Stuur me even je referentienummer! :)
Ja hoor, deze kun je gerust bij je shake ingooien. Echter of het de smaak ten goede komt is een tweede. Het zit in een capsule vanwege het gemak voor mensen (makkelijk te doseren en makkelijk in te nemen/verplaatsen).:p
ilco/leon, mijn browser liep vast bij betalen via ideal. er is nog niets afgeschreven. Opnieuw proberen of even wachten en kijken wat hij doet?
Soms gaat dat inderdaad wel even fout. Als het geld wel bij je afgeschreven is, dan volgt er vaak binnen een half uur/uur wel een verzendbevestiging. Dit betekend dat je bestelling bij ons binnen gekomen is en verzonden wordt. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan later deze dag even contact met me op! Anyway, thanks voor je bestelling, deze heb je morgen in huis!:cool:
Is het mogelijk bij de whey perfection variety sachets een ander smaak dan chocola te krijgen? Chocola vind ik zo smerig.
Helaas is dat niet mogelijk, deze doosjes worden kant en klaar geleverd...

Groetjes Ralf

misschien meer een vraag voor de postbode maar goed, misschien weten jullie het wel

als ik morgen bestel, dus vrijdag (in de ochtend ofzo)

komt mijn bestelling dan zaterdag binnen of maandag?

misschien meer een vraag voor de postbode maar goed, misschien weten jullie het wel

als ik morgen bestel, dus vrijdag (in de ochtend ofzo)

komt mijn bestelling dan zaterdag binnen of maandag?

Hoogstwaarschijnlijk zaterdag. Tenzij Post-NL het weer eens erg druk heeft,
dan kan je het maandag verwachten.

Soms gaat dat inderdaad wel even fout. Als het geld wel bij je afgeschreven is, dan volgt er vaak binnen een half uur/uur wel een verzendbevestiging. Dit betekend dat je bestelling bij ons binnen gekomen is en verzonden wordt. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan later deze dag even contact met me op! Anyway, thanks voor je bestelling, deze heb je morgen in huis!:cool:

Ralf, bro. Thanks man, geld is niet afgeschreven dus ga zo even nieuwe plaatsen. mocht je hem eventueel 2x tegenkomen, schrijf er maar eentje af, want die heb ik dus niet betaald.

thanks so far.

Gisteren om 21:45 besteld en kreeg het net binnen! Helemaal top!

Ook leuk dat de shaker pro nu een blauwe dop heeft haha.

is het niet zo, vrijdag bestellen dinsdag pas levering?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven