AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerste bestelling bij Bodyenfitshop geplaatst en het is goed aangekomen :)
Had geprofiteerd van de 15 smaken whey met shakebaker. Als eerste de Ice Lemon geprobeerd maar da's niet echt mijn ding..
De shakebaker draait ook niet goed dicht, lekt aan alle kanten, is dat normaal voor deze of...?

Ja, dit probleem had ik in het begin ook. Nu, na een aantal keer gebruik (plus vaatwasser), geen problemen meer mee.

Ja, dit probleem had ik in het begin ook. Nu, na een aantal keer gebruik (plus vaatwasser), geen problemen meer mee.

Het is wel die met dat witte schijfje he? Want op de site staat er ook een met zo een metalen bal, of zijn er tegenwoordig alleen maar met witte schijfjes?

Hoe zit het met zink(c) leon/ilco? is dit overbodig voor je systeem, of toch wel 'noodzakelijk'.

10mg per pil, wat is max inname?

bvd.

Na paar keer gebruiken en wassen komt het helemaal goed met die bekers. Normale en de PRO shaker :D Had dat lek probleem ook in het begin

Is de Jack3D blijvend in prijs verlaagd of tijdelijk?

Tijdelijk, in ieder geval deze week:)

---------- Post toegevoegd Wed 28 Mar 2012 om 18:50 ----------

hallo B&F

zojuist mijn bestelling nr. 382525 ontvangen.

wat er niet in de doos zat wat ik wel besteld heb:

2 x 200 softgels omega 3 van now foods
1 x dextrose professional 1000 gram
1 x vitamine D3 5000IU B&F
1 x 100 tabletten vitamine C 500 + 40 mg rose hips van now foods
en de wrist wraps luxe
ik vind het nogal wat, graag hier een oplossing voor.

Ik ook:rolleyes: Excuses! Ik regel dit direct.:) Morgen in huis.:cool:

---------- Post toegevoegd Wed 28 Mar 2012 om 18:52 ----------

Het is wel die met dat witte schijfje he? Want op de site staat er ook een met zo een metalen bal, of zijn er tegenwoordig alleen maar met witte schijfjes?

Die met dat witte schijfje is gewoon van slechte kwaliteit. We balen hier enorm van maar kunnen er weinig aan doen behalve zorgen dat dit hierna nooit meer voor kan komen. De Shaker Pro's zijn perfect overigens.:)

---------- Post toegevoegd Wed 28 Mar 2012 om 18:53 ----------

Hoe zit het met zink(c) leon/ilco? is dit overbodig voor je systeem, of toch wel 'noodzakelijk'.

10mg per pil, wat is max inname?

bvd.

Even uit mijn hoofd is de max veilige dag dos. 25-30mg.:)

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de caliper die jullie nagestuurd hebben :).

hallo B&F

zojuist mijn bestelling nr. 382525 ontvangen.

wat er niet in de doos zat wat ik wel besteld heb:

2 x 200 softgels omega 3 van now foods
1 x dextrose professional 1000 gram
1 x vitamine D3 5000IU B&F
1 x 100 tabletten vitamine C 500 + 40 mg rose hips van now foods
en de wrist wraps luxe
ik vind het nogal wat, graag hier een oplossing voor.

nogal wat pm's gehad dat ik de boel loop te ****en, hier de doos met sticker waar het ontbrekende niet eens bij kon!, dan had de doos groter moeten zijn

195i68.jpg

en dan het gewicht van de doos dat had veel meer moeten zijn (incl. verpakkingsmateriaal) dan 5150 gram

3S-code: 3SZRHH009447444
Omvang: 1 pakket(ten)
Gewicht: 5150 g
Referentie: 382525

dit was mijn complete bestelling die zeker zwaarder had moeten zijn

# Merk Naam Maat Smaak Prijs Totaal
1 Now Foods High Quality Omega 3 - 1000 mg * 2x 200 softgels € 19,90 € 19,90
1 Body & Fit Sportsnutrition Protein Perfection Mix * 1x 4000 Gram / 142 shakes Strawberry Milkshake € 54,90 € 54,90
1 Body & Fit Sportsnutrition Dextrose Professional * 1x 1000 Gram Berry Blast € 7,95 € 7,95
1 Body & Fit Sportsnutrition Vitamine D3 5000IU * 1x 120 capsules € 7,90 € 7,90
1 Now Foods Vitamine C 500 + 40 mg Rose hips * 2x 100 tabletten € 9,90 € 9,90
Bedrag inclusief BTW. € 100,55
Verzendkosten € 1,95
Aan Afterpay te voldoen € 102,50

krijgen jullie de oude shake bekers met draaidop weer of blijven jullie de huidige houden?

Pink magic

Hallo

Is het product pink magic werkelijk zo heftig als aangegeven?
Kan het gecombineerd worden met een weight gainer, magnificent, TMS en resurrect?

Mvg
RAFC1880

Bestelling is geplaatst! Ben benieuwd of grannys apple pie lekker smaakt!! En bounty caseïne.. Wanneer krijgen jullie die nieuwe shakebekers?

B&f, zou het niet interessant zijn om met een puntensysteem te beginnen?
bv. bij een bestelling van een bepaald bedrag krijg je x aantal punten. Heb je in totaal bv 100 punten, dan krijg je een gratis pot whey perfection.

B&f, zou het niet interessant zijn om met een puntensysteem te beginnen?
bv. bij een bestelling van een bepaald bedrag krijg je x aantal punten. Heb je in totaal bv 100 punten, dan krijg je een gratis pot whey perfection.

Dit idd! Top idee
Bij elke 5 euro een punt ofzo

Ik heb net een bestelling geplaats maar pagina al weggeklikt voor dat ik op bestelling afronden klikte..
Nu moet ik opnieuw afrekenen als ik inlog op de B&F site maar bij mijn afschriften is het bedrag er al wel gewoon af?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven