XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net is me bestelling weer netjes geleverd thx B&F :)

misschien meer een vraag voor de postbode maar goed, misschien weten jullie het wel

als ik morgen bestel, dus vrijdag (in de ochtend ofzo)

komt mijn bestelling dan zaterdag binnen of maandag?
Alle betalingswijze behalve vooruitbetaling en rembours worden op zaterdag geleverd:cool:
Ralf, bro. Thanks man, geld is niet afgeschreven dus ga zo even nieuwe plaatsen. mocht je hem eventueel 2x tegenkomen, schrijf er maar eentje af, want die heb ik dus niet betaald.

thanks so far.
Geen probleem. ;) Ik zie je bestelling tegemoet, morgen in huis!
Gisteren om 21:45 besteld en kreeg het net binnen! Helemaal top!

Ook leuk dat de shaker pro nu een blauwe dop heeft haha.
Graag gedaan, jij ook bedankt voor je bestelling :thumbs:!
is het niet zo, vrijdag bestellen dinsdag pas levering?
Nee hoor! Als ze vrijdag het pakket ophalen wordt het zaterdag besteld, de tweede poging wordt op dinsdag gedaan.
Jij ook bedankt voor je bestelling!! :thumbs:

Groetjes Ralf

Wou zonet het duo Nr1 en Magnificent bestellen op jullie site, maar als ik dan de smaken moet kiezen komt er te staan Magnificent en TMS.
Wat moet ik nu doen om zeker te zijn dat ik het juiste duo bestel ?

Alvast bedankt :).

Wou zonet het duo Nr1 en Magnificent bestellen op jullie site, maar als ik dan de smaken moet kiezen komt er te staan Magnificent en TMS.
Wat moet ik nu doen om zeker te zijn dat ik het juiste duo bestel ?

Alvast bedankt :).

Probleem opgelost. Excuses!:)

Super Duo!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
De onverslaanbare 6 weken kuur voor spiermassa!

Ja ik heb het er gewoon los bij de rest in gegooid. die Carnitine lost nog wel goed op alleen rhodolia kon ik beter in cap laten

Heb er zelf ook ervaringen mee. Wel eens geprobeerd in de tijd dat ik het nog raar vond om midden op de uni ofzo een cap of 3 te pakken uit een doosje en sommige dingen gaat het supergoed mee maar sommige dingen lossen niet op of smaken smerig en dat zijn vaak de dingen die je in caps tegenkomt.
Om maar een voorbeeld te noemen fast diet of grean tea capsules :vomit: wel fijne producten overigens.

Volgens mij heb ik een serotonine tekort en na veel opzoekwerk heb ik het 1 en ander over gevonden. Nu heb ik volgende vraag, ik heb veel gelezen over L-tryptofaan en 5-htp. Nu vroeg ik me af wat hier nu net het verschil in is en wat het beste hiervoor werkt. Ook heb ik gelezen dat dit goed zou werken in combinatie met vitaminen B3 en B6.. wat zouden jullie dan aanraden? en in combinatie met wat? eventueel iets van een multi B vitaminen? Ohja de Rhodiola rosea kwam ook een paar keer aan bod zag ik, zouden jullie me over deze zaken misschien een beetje meer uitleg kunnen geven. Mensen met ervaring met deze producten, hulp of uitleg altijd welkom!
Alvast bedankt!

Idd bij mij ook vandaag!! Heb nu grannys apple pie, had er iets meer van verwacht maar met brinta is hij volgens mij erg lekker! Vanavond even de bounty caseïne testen en de chocolate stevia in me kwark!!

Heb vandaag mijn bestelling binnen gehad, echter zat de maria distel er niet bij... ik dus bellen naar jullie, maar hij ging het uitzoeken (waarschijnlijk aan de hand van het gewicht, maar dat potje weegt bijna niks).

Zou een mail krijgen als die hem op na zou sturen, maar nog niks gehad.

Wacht wel ff af... maar hij zat er echt niet bij :(, en heb hem echt nodig.

ref nr = 383796

(is al de 4de bestelling die niet klopt)

SuperCut,

Ik heb je mariadistel de deur uit gedaan, had je inderdaad aan de telefoon gehad. Je zal je mariadistel morgen ontvangen ;)

- Eldert

Interessante producten die op verwacht staan... Nice leon en ilco

B en f,

Wat worden de nieuwe weekaanbiedingen?

Dank je.

Volgens mij heb ik een serotonine tekort en na veel opzoekwerk heb ik het 1 en ander over gevonden. Nu heb ik volgende vraag, ik heb veel gelezen over L-tryptofaan en 5-htp. Nu vroeg ik me af wat hier nu net het verschil in is en wat het beste hiervoor werkt. Ook heb ik gelezen dat dit goed zou werken in combinatie met vitaminen B3 en B6.. wat zouden jullie dan aanraden? en in combinatie met wat? eventueel iets van een multi B vitaminen? Ohja de Rhodiola rosea kwam ook een paar keer aan bod zag ik, zouden jullie me over deze zaken misschien een beetje meer uitleg kunnen geven. Mensen met ervaring met deze producten, hulp of uitleg altijd welkom!
Alvast bedankt!

Tryptofaan is het aminozuur waaruit 5htp wordt aangemaakt. De Bvitamines en uit mijn hoofd ook mineralen zijn hierbij nodig. Rhodiola weet ik zo niet uit mijn hoofd dat zou ik moeten opzoeken.:) 5htp icm met een goed multi/mineralen zou afdoende moeten zijn.:)

---------- Post toegevoegd Thu 29 Mar 2012 om 19:32 ----------

OK!

Ken uiteraard gebeuren... geef diegene die de nacontrole heeft maar een schepje no-xplode :D:roflol:

Greetzzz

Dank je, voor je begrip:)

---------- Post toegevoegd Thu 29 Mar 2012 om 19:34 ----------

B en f,

Wat worden de nieuwe weekaanbiedingen?

Dank je.

Oh Yeah Bars
Super Duo
Afslank Sachets
Xtend

(de meeste prijzen staan er sinds eind deze middag al bij, van de Bars nog niet)

---------- Post toegevoegd Thu 29 Mar 2012 om 19:35 ----------

Interessante producten die op verwacht staan... Nice leon en ilco

We gaan maar door!:D Thanks:)

Weer afslank sachets? jammer

Idd bij mij ook vandaag!! Heb nu grannys apple pie, had er iets meer van verwacht maar met brinta is hij volgens mij erg lekker! Vanavond even de bounty caseïne testen en de chocolate stevia in me kwark!!

Vooral het vleugje kaneel erdoor vind ik persoonlijk erg lekker.:) De Chocolate Coconut Bounty is:zuip:

---------- Post toegevoegd Thu 29 Mar 2012 om 19:37 ----------

Weer afslank sachets? jammer

Ja, ivm de nieuwe smaken. Die zijn juist ook erg populair. Perfecte eiwitten trouwens voor alle doeleinden, Micellar + Whey + Carnitine + beetje vezels + Vitamines. Super op elk moment van de dag en voor het slapen gaan. Na Whey Perfection zelfs onze meest verkochte eiwitten:)

Ah vandaar :)

bij magnificent:

Ingredienten per dosering van 70 gram:

Magnificent Carb Blend 53,7 gram
Dextrose, Waxy Maize Starch, Maltodextrine, Palanitose.

Voedingswaarde per dosering van 70 gram
Kcal 213,4
Koolhydraten 49,7 gram

53.7 gram carbs blend, en maar 49.7 gram in de voedingswaarden dan?

ook heb je 5gram creatine binnen per dosering lees ik.
samen met n1 komt dit op 8gram per dag.

ga je niet allemaal opnemen, maar is gelukkig ook totaal niet schadelijk :)
kun je best geen creatine meer los supplementeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven