- Waardering
- 563
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is het niet zo, vrijdag bestellen dinsdag pas levering?
niet perse als PostNL het druk heeft wil het nog weleens op dinsdag komen... maar ligt aan PostNL en niet aan B&Fin .be zou dit wel eens kunnen, maar in NL wordt gewoon op zaterdag gebracht.

Alle betalingswijze behalve vooruitbetaling en rembours worden op zaterdag geleverdmisschien meer een vraag voor de postbode maar goed, misschien weten jullie het wel
als ik morgen bestel, dus vrijdag (in de ochtend ofzo)
komt mijn bestelling dan zaterdag binnen of maandag?

Geen probleem.Ralf, bro. Thanks man, geld is niet afgeschreven dus ga zo even nieuwe plaatsen. mocht je hem eventueel 2x tegenkomen, schrijf er maar eentje af, want die heb ik dus niet betaald.
thanks so far.
Ik zie je bestelling tegemoet, morgen in huis!Graag gedaan, jij ook bedankt voor je bestellingGisteren om 21:45 besteld en kreeg het net binnen! Helemaal top!
Ook leuk dat de shaker pro nu een blauwe dop heeft haha.
Nee hoor! Als ze vrijdag het pakket ophalen wordt het zaterdag besteld, de tweede poging wordt op dinsdag gedaan.is het niet zo, vrijdag bestellen dinsdag pas levering?
Jij ook bedankt voor je bestelling!!
Wou zonet het duo Nr1 en Magnificent bestellen op jullie site, maar als ik dan de smaken moet kiezen komt er te staan Magnificent en TMS.
Wat moet ik nu doen om zeker te zijn dat ik het juiste duo bestel ?
Alvast bedankt.

Ja ik heb het er gewoon los bij de rest in gegooid. die Carnitine lost nog wel goed op alleen rhodolia kon ik beter in cap laten
wel fijne producten overigens.
, en heb hem echt nodig.SuperCut,
Ik heb je mariadistel de deur uit gedaan, had je inderdaad aan de telefoon gehad. Je zal je mariadistel morgen ontvangen
- Eldert
...

Volgens mij heb ik een serotonine tekort en na veel opzoekwerk heb ik het 1 en ander over gevonden. Nu heb ik volgende vraag, ik heb veel gelezen over L-tryptofaan en 5-htp. Nu vroeg ik me af wat hier nu net het verschil in is en wat het beste hiervoor werkt. Ook heb ik gelezen dat dit goed zou werken in combinatie met vitaminen B3 en B6.. wat zouden jullie dan aanraden? en in combinatie met wat? eventueel iets van een multi B vitaminen? Ohja de Rhodiola rosea kwam ook een paar keer aan bod zag ik, zouden jullie me over deze zaken misschien een beetje meer uitleg kunnen geven. Mensen met ervaring met deze producten, hulp of uitleg altijd welkom!
Alvast bedankt!
5htp icm met een goed multi/mineralen zou afdoende moeten zijn.
OK!
Thanks...
Ken uiteraard gebeuren... geef diegene die de nacontrole heeft maar een schepje no-xplode
Greetzzz

B en f,
Wat worden de nieuwe weekaanbiedingen?
Dank je.
Interessante producten die op verwacht staan... Nice leon en ilco
Thanks
Idd bij mij ook vandaag!! Heb nu grannys apple pie, had er iets meer van verwacht maar met brinta is hij volgens mij erg lekker! Vanavond even de bounty caseïne testen en de chocolate stevia in me kwark!!
De Chocolate Coconut Bounty is