MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
kun je eens kijken voor bestelling Referentie nummer: 385450
ik krijg geen track en trace en geen bevestiging dat het verzonden is.

Greetz

Idd bij mij ook vandaag!! Heb nu grannys apple pie, had er iets meer van verwacht maar met brinta is hij volgens mij erg lekker! Vanavond even de bounty caseïne testen en de chocolate stevia in me kwark!!

Die nutella is echt zwaar lekker bro echt een aanrader voor je volgende pot :D en is de bounty caseine wat?

Zon vriend van mij had mega bcaa caps mee
pff wat een dingen zeg, nu weet ik hoe deepthroat is

Zouden er niet eens wat nieuwe producten kunnen komen bij het 2de cadeau. Ik denk dat iedereen die shakebekers al dubbel heeft.

Je zou bv. iets in de vorm van een sample kunnen geven, of een eiwitreep,...? Moet toch kunnen niet?

Vanwege een stroomstoring zijn wij de laatste uren helaas niet goed bereikbaar geweest. Bestellingen tot 21.00 uur zijn nog direct verwerkt. Bestelling na 21.00 uur zullen wegens overmacht morgenochtend direct worden verzonden. Excuses, voor het eventuele ongemak.:)

---------- Post toegevoegd Thu 29 Mar 2012 om 22:15 ----------

bij magnificent:

Ingredienten per dosering van 70 gram:

Magnificent Carb Blend 53,7 gram
Dextrose, Waxy Maize Starch, Maltodextrine, Palanitose.

Voedingswaarde per dosering van 70 gram
Kcal 213,4
Koolhydraten 49,7 gram

53.7 gram carbs blend, en maar 49.7 gram in de voedingswaarden dan?

ook heb je 5gram creatine binnen per dosering lees ik.
samen met n1 komt dit op 8gram per dag.

ga je niet allemaal opnemen, maar is gelukkig ook totaal niet schadelijk :)
kun je best geen creatine meer los supplementeren

Je kunt altijd het label aanhouden. Ik heb helaas nu geen tijd om dit uit te zoeken. Morgenochtend zal ik dit even nakijken en een eventuele incorrectheid op internet direct aanpassen:)

Enig antwoord op mijn berichtje misschien B&F? :-)

kun je eens kijken voor bestelling Referentie nummer: 385450
ik krijg geen track en trace en geen bevestiging dat het verzonden is.

Greetz

Dank je, voor de bestelling:) Deze is direct verwerkt.:) (mail naar je telenet account)

---------- Post toegevoegd Thu 29 Mar 2012 om 22:18 ----------

Die nutella is echt zwaar lekker bro echt een aanrader voor je volgende pot :D en is de bounty caseine wat?

Dank je, voor het compliment!:) De Bounty is 100% genieten!!:)

---------- Post toegevoegd Thu 29 Mar 2012 om 22:19 ----------

Zouden er niet eens wat nieuwe producten kunnen komen bij het 2de cadeau. Ik denk dat iedereen die shakebekers al dubbel heeft.

Je zou bv. iets in de vorm van een sample kunnen geven, of een eiwitreep,...? Moet toch kunnen niet?

Het 2e kado wat uitbreiden is zeker een optie. Ik zal eens kijken of we daar wat eiwitrepen bij kunnen zetten aankomende week:)

bij magnificent:

Ingredienten per dosering van 70 gram:

Magnificent Carb Blend 53,7 gram
Dextrose, Waxy Maize Starch, Maltodextrine, Palanitose.

Voedingswaarde per dosering van 70 gram
Kcal 213,4
Koolhydraten 49,7 gram

53.7 gram carbs blend, en maar 49.7 gram in de voedingswaarden dan?

ook heb je 5gram creatine binnen per dosering lees ik.
samen met n1 komt dit op 8gram per dag.

ga je niet allemaal opnemen, maar is gelukkig ook totaal niet schadelijk :)
kun je best geen creatine meer los supplementeren

Ga je niet allemaal opnemen ? :rolleyes:

...

je niet neemt alles op tot dat je verzadigd bent met creatine , weet iedereen

Heej iedereen,
Ff vraagje. Ik ga meestal smorgens voor men werk om half 8 gaan trainen. Maar zit een beetje in de knoop met men supps. Als ik opsta kan ik niks binnen krijge van eten. Enkel drinken. Nu ik heb onlangs die fine oats aangeschaft en werkt perfect. Maar als ik dit smorgens eerst wil drinken samen met men whey voor men training. Dan moet ik dit 20 min nemen voor men pre work out. Met gevolg dat ik half uur vroeger moet opstaan. Is het slecht als ik smorgens op trainingsdagen gewoon ga trainen met pre work out craze en 3 amino caps en na de training direct Nr. 1 samen met 3 amino caps en 20 min later men whey met oats derin? En dan smiddags gewone maaltijden. En Savonds ook. En voor het slapen nog eens whey. Of is dat niet aan te raden? Is het ook nodig om die amino caps juist voor de training en na de training te nemen? Bedankt voor de reacties

Heej iedereen,
Ff vraagje. Ik ga meestal smorgens voor men werk om half 8 gaan trainen. Maar zit een beetje in de knoop met men supps. Als ik opsta kan ik niks binnen krijge van eten. Enkel drinken. Nu ik heb onlangs die fine oats aangeschaft en werkt perfect. Maar als ik dit smorgens eerst wil drinken samen met men whey voor men training. Dan moet ik dit 20 min nemen voor men pre work out. Met gevolg dat ik half uur vroeger moet opstaan. Is het slecht als ik smorgens op trainingsdagen gewoon ga trainen met pre work out craze en 3 amino caps en na de training direct Nr. 1 samen met 3 amino caps en 20 min later men whey met oats derin? En dan smiddags gewone maaltijden. En Savonds ook. En voor het slapen nog eens whey. Of is dat niet aan te raden? Is het ook nodig om die amino caps juist voor de training en na de training te nemen? Bedankt voor de reacties
Ja kan prima 20 min na nr 1 + s'avonds whey voor slapengaan is ook prima hoewel ik dan caseine zou nemen. En ja amino caps voor trainen als je op lege maag traint want dat voorkomt spierafbraak.

Heej iedereen,

Dat is inderdaad een optie, maar ik zou wel iets van koolhydraten voor de training nemen. Ook al is het alleen een glas vruchtensap of wat fruit om het cortisol weer te laten zakken. :)

-Leon

Dank je, voor de bestelling:) Deze is direct verwerkt.:) (mail naar je telenet account)

---------- Post toegevoegd Thu 29 Mar 2012 om 22:18 ----------

Dank je, voor het compliment!:) De Bounty is 100% genieten!!:)

---------- Post toegevoegd Thu 29 Mar 2012 om 22:19 ----------

Het 2e kado wat uitbreiden is zeker een optie. Ik zal eens kijken of we daar wat eiwitrepen bij kunnen zetten aankomende week:)

Leuk dat jullie er direct iets mee doen :D

Ja kan prima 20 min na nr 1 + s'avonds whey voor slapengaan is ook prima hoewel ik dan caseine zou nemen. En ja amino caps voor trainen als je op lege maag traint want dat voorkomt spierafbraak.

Is het dan ook nodig dat ik nog eens 3 amino caps neem na men training? Zo een uur en half nadien. Bedankt voor de feedback

---------- Post toegevoegd Fri 30 Mar 2012 om 08:36 ----------

Dat is inderdaad een optie, maar ik zou wel iets van koolhydraten voor de training nemen. Ook al is het alleen een glas vruchtensap of wat fruit om het cortisol weer te laten zakken. :)

-Leon

Hoeveel koolhydraten hebde nodig om u cortisol te doen zakken? En hoe lang doe je derover?

De nieuwe weekaanbiedingen staan online!!

Superduo!
Onze meest spieropbouwende en prestatie versterkende producten!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Per Combinatie (6 weken) van 54,90 voor 49,90!

Afslank Eiwit Sachets
Versnelt als enige "dieet eiwit" actief vetverlies

12 sachets van 17,90 voor 9,90!

Oh Yeah Bars

30 gram kwaliteits proteine

Per Doos (12 repen) van 29,90 voor 23,90!

XTEND

Alles wat een bodybuilder kan wensen!

1260 gram van 49,90 voor 34,90!​

Groetjes Ralf

nette aanbieding heren.

Heb een P.M gestuurd ivm een bestelling, hoop op een reactie.

Fijne dag.

Zijn weer mooie aanbiedingen

Waarom doen jullie nog steeds zaken met post nl?
Wat een ellendebedrijf is dat zeg, pfff.
Met GLS nooit gezeik, altijd vaste levertijden en vooral: op tijd!!

Hey B&F,
Wanneer komt maximize V2 en hydropeptide Amino??

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven