Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ref. 389083

Is nu al 2 dagen van bezorgdatum verandert, enig idee hoe dit komt?

Zoals verwacht. Mijn bestelling is op tijd bezorgd, helemaal top!
Aangezien Maximize Intense slecht op me reageerde en ik hierdoor geen review heb kunnen schrijven zal ik waarschijnlijk alsnog eentje maken
voor NO-XPLODE BSN 2.0 om het goed te maken :D

Bestel er al een tijdje, en moet je zeggen mn kast puilt uit van de shakebekers!!! ben zeer tevreden en zal hier ook blijven bestellen!! en btw ik vind dat als hun een aanbieding hebben het ook echt een aanbieding is!!
Haha, bedankt voor je complimenten. Waardeer ik! Je hoeft de shakebeker niet te selecteren hoor. We hebben genoeg leuke alternatieven, zoals keykord, bidon of pillenbox:cool:
Ref. 389083

Dat is inderdaad vreemd, ik ga even met de PostNl contact opnemen en jou inlichten. Je krijgt zo een PM;)

Groetjes Ralf

Zijn de shakebekers Pro niet meer te selecteren als kado? Ik kan ze alleszins niet meer vinden in mijn lijstje?

Zijn de shakebekers Pro niet meer te selecteren als kado? Ik kan ze alleszins niet meer vinden in mijn lijstje?
Deze is tijdelijk uitverkocht, we verwachten deze met ongeveer 4 weken weer voorradig. Tegen die tijd zullen we dat nadrukkelijk aangeven. Tot die tijd hebben we alleen de goedkope shakebeker, echter, deze moet je wel goed dichtdraaien en erop letten dat deze dichtblijft. Want ja, de kwaliteit ervan is niet gigantisch..

Groetjes Ralf

Ik had vorige week een bestelling geplaatst, maandag of dinsdag de overschrijving gedaan en nu net om 10u heb ik een mail gekregen dat mijn bestelling verzonden is. Komt dit dan vandaag nog aan of zal dit morgen zijn? Refnr.: 386257
Ben van belgie.. Grtz

Ik had vorige week een bestelling geplaatst, maandag of dinsdag de overschrijving gedaan en nu net om 10u heb ik een mail gekregen dat mijn bestelling verzonden is. Komt dit dan vandaag nog aan of zal dit morgen zijn? Refnr.: 386257
Ben van belgie.. Grtz
Vliegske, als je vandaag je verzendbevestiging hebt gehad, dan ontvang je deze morgen;)

Groetjes Ralf

@ B&F

Ik heb nog altijd geen bevestigingsmail gekregen voor de verzending van mijn bestelling (385162) en we zijn al meer dan een week verder sinds mijn betaling werd ontvangen. :(

Oké top! En vanaf wanneer zijn ze leverbaar?
Ik verwacht met circa 3 weken.
En wat als je daar ook al genoeg van hebt liggen? :D
Hahaha eeeh eehhhh eeehwww:D Pmmetje? ;)
@ B&F

Ik heb nog altijd geen bevestigingsmail gekregen voor de verzending van mijn bestelling (385162) en we zijn al meer dan een week verder sinds mijn betaling werd ontvangen. :(
Ik ga er voor je achteraan en stuur je zo een PM.

Groetjes Ralf

Heb de Nr.1 en Magnificent gelukkig nog in ontvangst kunnen nemen! Schrok eventjes toen de pot van Nr.1 maar voor de helft vol zat terwijl Magnificent helemaal vol zat haha! Maar dit hoort zo na het ff gecheckt te hebben.

Enige minpuntje is dat ik Nr.1 Lemon Bubblegum had gekozen, maar heb Fresh Watermelon gekregen...

Ik heb dinsdag iets besteld , normaal komt het woensdag aan , dan is het verlengt naar donderdag en nu al naar vrijdag verlengt voor aflevering , hoe komt dit?

---------- Post toegevoegd Thu 5 Apr 2012 om 12:44 ----------

Ref. 389083

Ik heb dit ook al , 2 dagen al veranderd ,PM me ook even body&fit als je wilt ..

Zendinggegevens:

3S-code: 3SZRHH9454801
Omvang: 1 pakket(ten)
Referentie: 389324

Komen er morgen bcaas/amino's in de aanbieding? Alvast bedankt

Heb de Nr.1 en Magnificent gelukkig nog in ontvangst kunnen nemen! Schrok eventjes toen de pot van Nr.1 maar voor de helft vol zat terwijl Magnificent helemaal vol zat haha! Maar dit hoort zo na het ff gecheckt te hebben.

Enige minpuntje is dat ik Nr.1 Lemon Bubblegum had gekozen, maar heb Fresh Watermelon gekregen...
Mijn excuus, ik stuur je een berichtje :)
Ik heb dinsdag iets besteld , normaal komt het woensdag aan , dan is het verlengt naar donderdag en nu al naar vrijdag verlengt voor aflevering , hoe komt dit?

---------- Post toegevoegd Thu 5 Apr 2012 om 12:44 ----------

Ik heb dit ook al , 2 dagen al veranderd ,PM me ook even body&fit als je wilt ..

Zendinggegevens:

3S-code: 3SZRHH9454801
Omvang: 1 pakket(ten)
Referentie: 389324
Dat is vreemd!??? Ik snap het ook niet helemaal. Ik heb hem voor de zekerheid nogmaals verzonden en even contact met de postNL opgenomen. Wij zorgen dat jij morgen je pakket hebben en dat het andere pakket vanzelf bij ons retour komt!
Komen er morgen bcaas/amino's in de aanbieding? Alvast bedankt
Nee, deze zitten er deze keer niet in.

Groetjes Ralf

---------- Post toegevoegd Thu 5 Apr 2012 om 13:53 ----------

****No Xplode 2.0 Knaller****

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1125 gram (50 doses) normaal 49,90 nu 29,90!

Nutella samples?

Dinsdag: Potje No-Explode BSN 2.0 gekocht.
Woensdag: Potje is binnen. Aaahhhwww yeaaaahhh!
Donderdag: Potje is 20 euro afgeprijst. **** my life :)

Exact hetzelfde bij mij :(

Ok bedankt !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven