Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, bedankt voor je complimenten. Waardeer ik! Je hoeft de shakebeker niet te selecteren hoor. We hebben genoeg leuke alternatieven, zoals keykord, bidon of pillenboxBestel er al een tijdje, en moet je zeggen mn kast puilt uit van de shakebekers!!! ben zeer tevreden en zal hier ook blijven bestellen!! en btw ik vind dat als hun een aanbieding hebben het ook echt een aanbieding is!!

Dat is inderdaad vreemd, ik ga even met de PostNl contact opnemen en jou inlichten. Je krijgt zo een PMRef. 389083
Is nu al 2 dagen van bezorgdatum verandert, enig idee hoe dit komt?

Deze is tijdelijk uitverkocht, we verwachten deze met ongeveer 4 weken weer voorradig. Tegen die tijd zullen we dat nadrukkelijk aangeven. Tot die tijd hebben we alleen de goedkope shakebeker, echter, deze moet je wel goed dichtdraaien en erop letten dat deze dichtblijft. Want ja, de kwaliteit ervan is niet gigantisch..Zijn de shakebekers Pro niet meer te selecteren als kado? Ik kan ze alleszins niet meer vinden in mijn lijstje?
Vliegske, als je vandaag je verzendbevestiging hebt gehad, dan ontvang je deze morgenIk had vorige week een bestelling geplaatst, maandag of dinsdag de overschrijving gedaan en nu net om 10u heb ik een mail gekregen dat mijn bestelling verzonden is. Komt dit dan vandaag nog aan of zal dit morgen zijn? Refnr.: 386257
Ben van belgie.. Grtz

Bedankt voor je bestelling. Ik ga er vanuit dat mijn collega's er iets mee gedaan hebbenWat betreft de Caffeine Capsules, ik verwacht dat deze omstreeks de 8 euro gaan liggen.
Haha, bedankt voor je complimenten. Waardeer ik! Je hoeft de shakebeker niet te selecteren hoor. We hebben genoeg leuke alternatieven, zoals keykord, bidon of pillenbox
Groetjes Ralf

Ik verwacht met circa 3 weken.
Hahaha eeeh eehhhh eeehwww
Pmmetje? 
Ik ga er voor je achteraan en stuur je zo een PM.@ B&F
Ik heb nog altijd geen bevestigingsmail gekregen voor de verzending van mijn bestelling (385162) en we zijn al meer dan een week verder sinds mijn betaling werd ontvangen.![]()
Ref. 389083
Is nu al 2 dagen van bezorgdatum verandert, enig idee hoe dit komt?
Mijn excuus, ik stuur je een berichtjeHeb de Nr.1 en Magnificent gelukkig nog in ontvangst kunnen nemen! Schrok eventjes toen de pot van Nr.1 maar voor de helft vol zat terwijl Magnificent helemaal vol zat haha! Maar dit hoort zo na het ff gecheckt te hebben.
Enige minpuntje is dat ik Nr.1 Lemon Bubblegum had gekozen, maar heb Fresh Watermelon gekregen...

Dat is vreemd!Ik heb dinsdag iets besteld , normaal komt het woensdag aan , dan is het verlengt naar donderdag en nu al naar vrijdag verlengt voor aflevering , hoe komt dit?
---------- Post toegevoegd Thu 5 Apr 2012 om 12:44 ----------
Ik heb dit ook al , 2 dagen al veranderd ,PM me ook even body&fit als je wilt ..
Zendinggegevens:
3S-code: 3SZRHH9454801
Omvang: 1 pakket(ten)
Referentie: 389324
Ik snap het ook niet helemaal. Ik heb hem voor de zekerheid nogmaals verzonden en even contact met de postNL opgenomen. Wij zorgen dat jij morgen je pakket hebben en dat het andere pakket vanzelf bij ons retour komt!Nee, deze zitten er deze keer niet in.Komen er morgen bcaas/amino's in de aanbieding? Alvast bedankt
Dinsdag: Potje No-Explode BSN 2.0 gekocht.
Woensdag: Potje is binnen. Aaahhhwww yeaaaahhh!
Donderdag: Potje is 20 euro afgeprijst. **** my life![]()