Frank92
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 68
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 6%
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
We hebben de Whey Perfection Variety Sachet Pack momenteel in de aanbieding zodat iedereen heel voordelig zijn eigen smaak kan bepalen.Hoi,
Gister heb ik een bestelling geplaats en gekozen voor "pakje gemak verzending" nu is het pakket toch bij mij thuis bezorgd waarom is dat?
Referentienummer: 390547
Gisternacht heb ik nog een bestelling geplaatst: Referentie nummer: 390799
Kan je er voor zorgen dat deze wel echt via pakje gemak bij het postkantoor terecht komt aub.
Excuses!!!! Ik ga morgen weer met Postnl bellen

Een vraagje, ik was bezig met mijn bestelling bij B&F en ik vroeg mij af of je bij het derde kado nog steeds de vetpercentage meter kan krijgen?
Ik zie deze namelijk niet tussen het lijstje staan.
Mvg,
Thom

Bezorgdatum was vandaag en plots is het veranderd naar morgen, hoe komt dit?
Ref nr : 386687
greets

Dinsdag: Potje No-Explode BSN 2.0 gekocht.
Woensdag: Potje is binnen. Aaahhhwww yeaaaahhh!
Donderdag: Potje is 20 euro afgeprijst. **** my life![]()
Ik hoop op je begrip hiervoor
Vraagje aan jou Ralf,
Heb maandagavond een bestelling gedaan na 10 uur en woensdag kon die niet worden afgeleverd en nu zijn ze ook langsgeweest schijnt,staat op postnl dat het morgen dan naar dichtbijzijnste afhaallocatie word gebracht,maar heb geen briefje van postbode gehad ofzo met adres.
Kunnen jullie er achter komen waar ze dit naar toe brengen of dat ze nog langskomen?
Ref. nr is 388761
Kan zo nu niet meer zien als jij)Misschien moet de Body en Fitshop eens een eigen cycle support maken.
Durf te wedden dat het goed zou verkopen.
Gewoon een tip.

Zojuist mij Super Duo, Must Have Duo en PAM cooking spray gekregen. Supersnelle levering zoals verwacht, geen problemen bij mij. Helaas waren de PWO samples op, dit stond mooi op de factuur! Alles klopte ook, perfect!
Heb wel een 'Hemavol' sample gekregen. Wat is dit voor soort supp?
Een goed product, neem je voor de training. Dank je!Ik kan morgen even voor je bellen (?)Kan zo nu niet meer zien als jij)
---------- Post toegevoegd Thu 5 Apr 2012 om 16:53 ----------
Ok, nemen we mee. We kunnen er zeker goed naar kijken. Thanks!
---------- Post toegevoegd Thu 5 Apr 2012 om 16:54 ----------
HemavolEen goed product, neem je voor de training. Dank je!
, en uit ervaring weet ik dat ze bij mij nooit op 24uur aankomen maar makenlijk 2 dagen nemen na het sorteren. Mischien dat hier nog iets aan gedaan kan worden zodat het tegen de zaterdag toch aangekomen is?
Is goed, ik wacht af!

Het is net toegekomen, raar, maar beter nu dan morgen![]()
Is ook al vaker voorgekomen deze week. Dan staat er de volgende dag en komen ze toch eerder
fuaark 5 potten crack heheIk heb gisteren 5 potten crack besteld komt er maar 1 binnen!
B&F stuur je me die andere 4 ook nog op? Ik PM je mijn adres wel even
:truestory: