AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Gister heb ik een bestelling geplaats en gekozen voor "pakje gemak verzending" nu is het pakket toch bij mij thuis bezorgd waarom is dat?

Referentienummer: 390547

Gisternacht heb ik nog een bestelling geplaatst: Referentie nummer: 390799
Kan je er voor zorgen dat deze wel echt via pakje gemak bij het postkantoor terecht komt aub.

Bezorgdatum was vandaag en plots is het veranderd naar morgen, hoe komt dit? :o
Ref nr : 386687

greets

Een vraagje, ik was bezig met mijn bestelling bij B&F en ik vroeg mij af of je bij het derde kado nog steeds de vetpercentage meter kan krijgen?

Ik zie deze namelijk niet tussen het lijstje staan.

Mvg,
Thom

Ja, hebben we:) We hebben de Whey Perfection Variety Sachet Pack momenteel in de aanbieding zodat iedereen heel voordelig zijn eigen smaak kan bepalen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Thu 5 Apr 2012 om 16:31 ----------

Hoi,

Gister heb ik een bestelling geplaats en gekozen voor "pakje gemak verzending" nu is het pakket toch bij mij thuis bezorgd waarom is dat?

Referentienummer: 390547

Gisternacht heb ik nog een bestelling geplaatst: Referentie nummer: 390799
Kan je er voor zorgen dat deze wel echt via pakje gemak bij het postkantoor terecht komt aub.

Geen idee! PakjeGemak geeft meer problemen. Mensen die het gewoon thuis krijgen:rolleyes: Excuses!!!! Ik ga morgen weer met Postnl bellen:rolleyes:
(je nieuwe bestelling is al verwerkt, laat het mij maar weten) Dank je, voor de order!:)

---------- Post toegevoegd Thu 5 Apr 2012 om 16:32 ----------

Een vraagje, ik was bezig met mijn bestelling bij B&F en ik vroeg mij af of je bij het derde kado nog steeds de vetpercentage meter kan krijgen?

Ik zie deze namelijk niet tussen het lijstje staan.

Mvg,
Thom

Deze is op en komt over 2-3 weken weer binnen.:)

---------- Post toegevoegd Thu 5 Apr 2012 om 16:34 ----------

Bezorgdatum was vandaag en plots is het veranderd naar morgen, hoe komt dit? :o
Ref nr : 386687

greets

Dat is deze week al vaker. Misschien dat er ergens iets is bij een distributiecentrum (vertraging). Wel vervelend inderdaad:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Thu 5 Apr 2012 om 16:35 ----------

Dinsdag: Potje No-Explode BSN 2.0 gekocht.
Woensdag: Potje is binnen. Aaahhhwww yeaaaahhh!
Donderdag: Potje is 20 euro afgeprijst. **** my life :)

Ik snap je reactie. We moeten echter ergens een keer een scherpe actie beginnen en een actie eindigen.:cool: Ik hoop op je begrip hiervoor:)

Vraagje aan jou Ralf,

Heb maandagavond een bestelling gedaan na 10 uur en woensdag kon die niet worden afgeleverd en nu zijn ze ook langsgeweest schijnt,staat op postnl dat het morgen dan naar dichtbijzijnste afhaallocatie word gebracht,maar heb geen briefje van postbode gehad ofzo met adres.

Kunnen jullie er achter komen waar ze dit naar toe brengen of dat ze nog langskomen?

Ref. nr is 388761

Misschien moet de Body en Fitshop eens een eigen cycle support maken.
Durf te wedden dat het goed zou verkopen.

Gewoon een tip.

Zojuist mij Super Duo, Must Have Duo en PAM cooking spray gekregen. Supersnelle levering zoals verwacht, geen problemen bij mij. Helaas waren de PWO samples op, dit stond mooi op de factuur! Alles klopte ook, perfect!

Heb wel een 'Hemavol' sample gekregen. Wat is dit voor soort supp?

Vraagje aan jou Ralf,

Heb maandagavond een bestelling gedaan na 10 uur en woensdag kon die niet worden afgeleverd en nu zijn ze ook langsgeweest schijnt,staat op postnl dat het morgen dan naar dichtbijzijnste afhaallocatie word gebracht,maar heb geen briefje van postbode gehad ofzo met adres.

Kunnen jullie er achter komen waar ze dit naar toe brengen of dat ze nog langskomen?

Ref. nr is 388761

Ik kan morgen even voor je bellen (?):) Kan zo nu niet meer zien als jij)

---------- Post toegevoegd Thu 5 Apr 2012 om 16:53 ----------

Misschien moet de Body en Fitshop eens een eigen cycle support maken.
Durf te wedden dat het goed zou verkopen.

Gewoon een tip.

Ok, nemen we mee. We kunnen er zeker goed naar kijken. Thanks!:)

---------- Post toegevoegd Thu 5 Apr 2012 om 16:54 ----------

Zojuist mij Super Duo, Must Have Duo en PAM cooking spray gekregen. Supersnelle levering zoals verwacht, geen problemen bij mij. Helaas waren de PWO samples op, dit stond mooi op de factuur! Alles klopte ook, perfect!

Heb wel een 'Hemavol' sample gekregen. Wat is dit voor soort supp?

Hemavol:) Een goed product, neem je voor de training. Dank je!

Ja, ik snap het. Als ik dan nou 2 daagjes later was met het bestellen dan zou ik ook nog de bodyfat caliper erbij kunnen bestellen.
Ik heb namelijk mijn maandelijks budget voor suplementen, dus vandaar dat ik 'm er niet bij besteld heb.

Ik kan morgen even voor je bellen (?):) Kan zo nu niet meer zien als jij)

---------- Post toegevoegd Thu 5 Apr 2012 om 16:53 ----------

Ok, nemen we mee. We kunnen er zeker goed naar kijken. Thanks!:)

---------- Post toegevoegd Thu 5 Apr 2012 om 16:54 ----------

Hemavol:) Een goed product, neem je voor de training. Dank je!

Graag Ralf, kan je me dan een pm sturen? bvd.

Het is net toegekomen, raar, maar beter nu dan morgen :D

die hoodies zitten echt fijn. Lekker fris!

Deze zal morgen bij je worden aangeboden:)

hij staat nog zelf niet gesorteerd bij post nl vandaag:(, en uit ervaring weet ik dat ze bij mij nooit op 24uur aankomen maar makenlijk 2 dagen nemen na het sorteren. Mischien dat hier nog iets aan gedaan kan worden zodat het tegen de zaterdag toch aangekomen is?
Thx voor de moeite want dit is iets waar jullie niet direct aan kunnen doen:rolleyes:

Vandaag weer mijn bestelling binnen. ik houd van varieren dus heb de Whey Perfection Single Serving Variety Pack mee besteld, kom ik er achter dat de smaken Nutella en Granny's apple pie er niet bij zitten :'( terwijl deze wel in de lijst staan op de site.

ook zat er 1 shake beker bij ipv 2 (1 bij het variety pack en 1 omdat ik een 2e cadeau kon uitzoeken)

kan iemand vertellen hoe dit komt?

Ik heb gisteren 5 potten crack besteld komt er maar 1 binnen!

B&F stuur je me die andere 4 ook nog op? Ik PM je mijn adres wel even

:fluit:

:truestory:

Crack addict! :finger:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven